Ik heb een vraagje.
Volgende week is het 10 jaar geleden dat de geweldige Frederique overleedt.
2006 staat heel hoog in m'n lijstje en om haar te herdenken ging ik deze week de serie nog eens van vooraf aan kijken.
In aflevering 10 hoor je Roderick zeggen na de hint die hij kreeg op de zandvlakte dat hij dacht dat met 'de mol verandert nooit van kleur' bedoeld werd de huidskleur van Milouska. Maar in aflevering 9 hoor ik hem na dat bekend is geworden dat Milouska de mol is hem zeggen dat hij tot aan het laatste moment niet gedacht heeft aan haar als mol.
Vraag: Weet iemand (misschien is dit verteld op de fandag, ik was toen nog geen molloot) op wie Roderick zijn finaletest heeft ingevuld?
op Frederique of toch op Milouska?
By the way: Wat een briljante mol was Milouska, alleen ik vraag me wel of hoe niemand haar heeft kunnen verdenken tot in aflevering, want als je de opdracht zou nemen op het begin waar ze meteen 2 x min 1000 pakt bij het memory spel NU zou spelen met een huidige kandidatengroep zou iedereen vanaf opdracht 1 op de juiste mol zitten. Toch leek de groep uit 2006 me verre van dom maar het lijkt wel alsof ze niet wilde zien dat Milouska het was. Statistisch gezien is de kans namelijk 0,0010 procent dat ze van alle blokjes 2 x -1000 omdraaide. Toch?