Ik weet niet zo goed in welk topic ik dit mag plaatsen maar aangezien het niet over WIDM 2016/2017 gaat maar over een oude molserie (die ik nu aan het terugkijken ben) zet ik het maar even hier. Ik neem niet aan dat iemand nog in de oude boards kijkt van jaren geleden..
Grappig om te merken dat je hoe vaker je een oude serie terug kijkt, hoe meer kleine dingetjes je gaan opvallen waar je een 1e of 2e keer niet op let.
Wat me opviel is dit:
In S7 zegt Inge in aflevering 8 het volgende: 'Renate heeft natuurlijk een goede zet gedaan met het abseilen, maar ze heeft goed ingeschat dat Alex nooit zou gaan. Eva wist 'uiteraard' dat Alex niet zou gaan en gunde zichzelf gewoon het pleziertje.'
Opvallend is dat Inge de persoon was die in aflevering 2 de kandidaten meende te gaan overhalen. Natuurlijk was ze een mol en wist ze dat Alex dit nooit ging doen, maar opvallend om dan in aflevering 8 (als de mol nog niet bekend is voor de kijker) een statement te maken als dat in je biecht. Daarmee suggereer je toch dat je als slimme kandidaat nooit dat aanbod had aangenomen voor 10 duizend euro om iedereen over de rand te laten gaan. Alle kandidaten die boven stonden wisten dat Alex niet zou gaan. Vrij opvallend iets wat me nu opviel, wat gewoon in de montage zat. Nu was het zo dat in dat seizoen veel mensen toch al overtuigd waren op dat punt van Inge als mol door de beruchte gebaren-hint maar alsnog vond ik het opvallend..
Jullie hoeven hier niet op te reageren, maar ik vind het leuk om soms over kleine dingetjes uit oude mol series te kletsen, om het oude mol gevoel weer een beetje te herleven ook. Iemand enig idee waarom dit de aflevering heeft gehaald. Geef toe dat het Inge als mol verdacht maakt...(voor de kijker)