Een vraag over Wie is de Mol? in de Slimste Mens! Het ging over associaties bij WIDM. De juiste antwoorden waren Art Rooijakkers, Molloten, Televizierring en Vrijstelling. Enkel Art Rooijakkers werd door de kandidaten geraden
Ik vond Manon Meijers een beetje geschokt kijken toen die vraag kwam. Alsof ze alles ervanaf wist maar het gewoon niet zei. Ze kwam met antwoorden als Moltalk, Mollen, Art (had ze goed) en Bekende Nederlanders. Ze keek daarna ook weg zo van ik wil niet dat er iets van mijn gezicht af te lezen valt.
Ik vond haar altijd een beetje irritant in dat programma op RTL over mode, maar ze komt hier heel slim over. Gister was ze de slimste mens, en vandaag was ze ook lekker bezig. Zou best iemand kunnen zijn die dit jaar in WIDM zit. Cecile zat er vorig jaar in, misschien gaan ze door op de modefiets. Ze tweet niet/amper laatste tweet was in februari, en heb haar instgram account gecheckt en daar post ze gemiddeld 1 foto per week (en er staan vaak ook teksten of foto's van oude shoots) die makkelijk erop zouden gezet kunnen zijn als afleiding, denk aan Marjolein vorig jaar.