Yep die wist ik
Allereerst even mijn antwoorden
Vraag 1: Roadtrip in de USA. Dit was echt het meest obvious antwoord in de hele quiz in mijn ogen, dus het verbaast me enorm dat Swifty en MV dit fout hebben. Het was natuurlijk één fantastische vakantie, om nooit meer te vergeten. Ik zou zo weer gaan.
Vraag 2: WerkstressDe meeste mensen hadden wel iets werkgeralteerds aan mij gekoppeld en dat was ook zo. Een overplaatsing, nee, gelukkig maar tijdelijk en ik heb niet thuis jankend op de bank gezeten (alhoewel er een aantal keer wel tegenaan), ik hield het gewoon kort en bondig. Maar het jaar is al wel weer zo begonnen dat er in 2016 bij deze quiz zomaar hetzelfde antwoord kan staan (noteer dit
).
voor Robbie
Vraag 3: Voor het eerst forummers bij mij thuis over de vloer gehad. Yep, 2x zelfs! In februari kwamen Loezel en NextGP 'Wie is de Mol' kijken en in mei kwamen D*N, Lucy en weer Loezel voor een Songfestival avondje.
Uiteraard waren de spelletjesdagen tof, maar dit was toch wel overduidelijk mijn antwoord (vond ik).
Vraag 4: Als Robbieazerty claimt dat ie liever ooit mee wil doen aan WIDM, dan een relatie krijgen, dan ben ik heel benieuwd hoe het is om met hem een WIDM aflevering te bekijken!Zou leuk zijn om a.s. zaterdag de kans te krijgen.
Maar het zal van HDD's treinverbinding afhangen of het lukt. Ik had hier gerust iedereen in kunnen vullen, maar ik hoorde Robbie dit tijdens de laatste spelletjesdag zeggen en toen ik de vraag zag, kwam dit als eerste in me op. Best veel mensen hadden dit goed!
Vraag 5: Deze quiz, niks leukers dan je mede-forummers beter te leren kennen toch?!Het is toch zo? Ben zo blij dat ik 'm heb 1x heb kunnen doen. Ik kijk nu al uit naar de volgende. Ik had wel verwacht dat het niet veel geraden zou worden (zeker met antwoorden als Zomersoap en Survivor met aanvulling), maar helemaal niet, had ik niet verwacht.
Vraag 6: De slaapproef.Pfff, ik had echt geen idee, dit was het eerste dat in me opkwam.
Vraag 7: One Direction – Story of My LifeIk had 3 opties. The Reason van Hoobastank, maar die had zeker iedereen geraden. Een ander was Lemon Tree van Fool's Garden, maar die was ongetwijfeld ook vaak geraden (zeker door de zoekers), dus ging ik voor One Direction. Ik vind het oprecht gewoon een goed en mooi nummer, wat gewoon in mijn playlist staat. En het is ook best vaak geraden zie ik (zal ik vast wel eens iets over gepost hebben in het muziek topic, ik heb geen idee).
Vraag 8: Jungle BookHier heb ik echt maar iets ingevuld. Als kind natuurlijk veel films gezien, maar er is niet echt iets van 'wow' bij gebleven. Dus de Wikipedia filmlijst erbij gehaald, aantal paar films eruit gehaald en er een willekeurige ervan geprikt!
Vraag 9: Wit LichtDit ging over Jeroen van Koningsbrugge in The Passion waarin hij het nummer 'Wit Licht' zong. Ik krijg er nog kippevel van. Vanwege het geloof waarschijnlijk vaak aan Pjotr gekoppeld, maar ik was het toch echt!
Vraag 10: Curling! Lijkt me best geinig. Misschien iets voor een forumuitje. :pFormule 1 lijkt me supergaaf, maar toch wel iets te hard. Misschien een Renault Clio op Zandvoort ofzo. Curling lijkt me oprecht grappig om een keer met een groep te doen.
Vraag 11: Dolce Gusto CircoloAmerikaanse Zweetdoek? Pardon? Dat is natuurlijk HIDM met z'n Survivor doeken jongens!
Leek mij een enorm inkoppertje maar goed ...
Remember dat ik pas sinds een jaar koffie drink? Dus het is heel bijzonder dat ik een echt koffiezet apparaat gekocht heb. Wel grappig dat uitgerekend Swifty en Mollenvanger dit als enige goed hebben (terwijl ze vraag 1 fout hebben, of misschien juist daardoor
)
Vraag 12: Oliebollen brengen op mijn werk.Handig als er een kraam practisch naast je huis staat. Ik had beloofd oliebollen te gaan brengen bij mijn collega's die moesten werken en dat heb ik gedaan!
Nu ff naar de rest kijken, ik heb alweer een aantal domme fouten van mezelf gespot, en uitrekeken op wie ik het beste heb gescoord.