En nog ff gekeken hoe ik 'm per vraag gemaakt heb ... valt nog best tegen eigenlijk
Vraag 1
A: Ik vond vrouwelijke aandacht echt zo'n Trialk antwoord, maar t was dus Molière.
B: Dit was er zo eentje waar ik op 5 punten bonus hoopte, helaas Meezter en MV omgedraaid.
Vraag 2
A: Weer net de bonus mis, nu weer Trialk en LdH verwisseld.
B: Swifty tsja ... gewoon even niet goed na gedacht denk ik ... Direct ingevuld (ik vond het echt een Lukie antwoord) en nooit meer op gelet, dus het salaris ging naar Swifty. Sneaky antwoord van MV, dat leek me zo obvious Starlight ... niet dus. Pac en Lucy ook omgewisseld, twijfelde ik al over, uiteindelijk fout gegokt.
Vraag 3
A: Ik zou toch zweren dat ik dit goed gemaakt had. Uiteraard door LdH's gemene antwoord de fout in gegaan. En ik maar twijfelen tussen Pjotr en Maike, wie vind ons zo onverslaanbaar gezellig ... was het HDD ::lol::
B: Hier dacht ik ook kans te maken op de bonus ... lang getwijfeld tussen Swifty en Lucy, uiteindelijk Lucy goed, hoort die vuile Rat bij Pac! En wat bij Pac stond moest naar Gig en wat bij Gig stond moest naar Swifty. *Zucht* Toch lastig spelletje hoor.
Vraag 4
Oei deze heb ik slecht gemaakt
A: Jann wel goed gekoppeld aan HDD, maar verkeerde motivatie.
B: Note to self: bij twijfel op je gevoel afgaan. Heb ik bijna de hele quiz het goede antwoord bij Starlight staan, haal ik m op het laatst weg en zet ik m bij Lucy
Het antwoord wat ik eerst bij Lucy had staan, was goed, maar geef ik door aan de_witte. Het antwoord wat ik bij de_witte had staan was goed, maar geef ik aan Silvermaiden. En antwoord wat ik bij Silvermaiden had staan was ook goed, maar geef ik vervolgens aan Swifty. Door 1 wissel 4 punten in de prullenbak.
Vraag 5
A: Ik wist dat iemand op de laatste spelletjesdag had gezegd dat hij geen complottenpersoon meer was, maar wist niet meer of het Niek of Robbie was. Verkeerd gegokt. Jos en Amazing Race een verrassend antwoord, had ik nooit geraden.
B: Waardeloos gegokt ook weer.
Vraag 6
A: Wow 8 punten, en dat met een berg gokjes. Na ja, behalve Robbie en HDD dan. Maar toch, niet slecht
B: Dit compenseert weer, maar 1 goed. En dat terwijl er toch 3x 'Ik kijk geen Expeditie Robinson' erin zit. Maar ik heb niet kunnen uitvogelen wie dat waren.
Vraag 7
Dit heb ik tot het laatst bewaard, maar ik kwam er ook niet echt uit. 4 punten voor A (waaronder mezelf dus) en 3 voor B
Vraag 8
5 punten in poule A valt me nog mee, alles gegokt. Maar 1 in B.
Vraag 9
A: Stiekeme Pjotr vult een HIDM antwoord in. Waardoor ik Minke aan dus aan Pjotr koppel 'Uh, tja, nou, doe maar de Kwis dan.' is niet HDD maar Maike? HDD's antwoord dus aan Maike gegeven. Live ontknoping had natuurlijk bij Jos gemoeten, stom.
B: 3 punten .... Swifty, dat heb?
Ik vond dat iets voor een jong iemand. Waardoor ik dat aan Pac gaf en toen Chris Zegers maar aan Hautoa gaf. Ik twijfelde al over Lucy en Parijs, maar wist niks anders en ben toen maar op 'safe' gegaan.
Vraag 10
Ook weinig van gebakken zie ik, 2x3 punten. Tim geen F1? Trialk die wil diepzeeduiken? Lukie die wil skischansspringen? Lucy en Silvermaiden die een typisch antwoord voor elkaar geven.
Vraag 11
Gemiddeld met 6/5 punten.
A: Enige vraag bij poule A naar heb lopen zoeken, wat me een goed antwoord heeft opgeleverd (LDH en de lego). Het antwoord van Maike heeft ergens gestaan, ik wist alleen niet meer zeker wie het nou was, Maike of HDD, en heb 't niet terug kunnen vinden, dus maar gegokt en gelukkig goed.
B: Moni en MV omgedraaid zie ik. Swifty en een bank is me niet bijgebleven (maar dat geldt wel voor meer dingen naar nu blijkt!)
Vraag 12:
A: Prima score met 9 punten. Maar voor mijn gevoel vond ik deze vraag bij B beter te doen. Echter ...
B: En ik maar denken, misschien wel kans op een bonus ... 3 punten. Au ...