ALGEMEEN
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2015?
- kampioen worden
Ik heb expres het woord schaken niet genoemd, om het jullie niet al te makkelijk te maken natuurlijk.....
2. Wat is jouw dieptepunt van 2015?
- Een dronken passagier die mijn auto onderkotste
Iets met een vodka-fles waar de dop van kwijt was..... En dus moest de vodka op... Alleen was er maar een persoon die bereid was zich op te offeren.... En na een halve fles vodka kon mijn passagier het niet meer binnenhouden...
Overigens gebeurden er na het invullen van de lijst nog wel meer dingen die als dieptepunt kunnen worden gezien.
FORUM & REALITYNET
3. Wat is jouw forummoment van 2015?
- de spelletjesdag in Zuid-Limburg en het bijbehorende uitstapje over de grens.
Het was echt leuk bij Aapje en ook het uitstapje naar uhhmmm, hoe heet dat Waalse dorpje ook alweer, was ook leuk.... En dat overkoepelende spel.... jammer dat ik het fout had, maar als toeschouwer volgen was eigenlijk misschien wel leuker dan meespeuren ;-)
4. Met welke forummer zou je wel eens Wie is de Mol willen kijken en waarom?*
- met HDD, volgens mij heeft hij echt de meest bizarre en daardoor erg interessante theorieën over wie de mol wellicht misschien zou kunnen zijn.
(en tijdens een saaie opdracht kunnen we vast wel een potje schaken....)
5. Wat is jouw favoriete forumspel?
- het songfestival
ja duh.... als nieuwe organisator moet ik natuurlijk wel van mijn eigen spel houden he
6. Wat is de beste Expeditie Robinsonproef ooit?**
- De eetproef met Remy Bonjaski
Geweldig hoe je kunt walgen van een hamburger
SPORT & ENTERTAINMENT
7. Wat is het meest ondergewaardeerde liedje of all time (youtube-link meesturen graag)?
- The Boomtown Rats- I don't like mondays
https://www.youtube.com/watch?v=-Kobdb37CwcEr zijn er wel meer, maar deze kwam het eerst in me op
8. Wat is jouw favoriete Disneyfilm?
- Mighty Ducks (of telt dat niet als Disneyfilm?)
Ik heb niet zoveel met de klassieke Disneyfilms, maar toen zag ik dat dit ook van Disney is.... IJshockey is een geweldige sport en deze film speelt daar leuk op in
9. Wat is jouw TV-moment van 2015?
- Er is me niet iets bijzonders bijgebleven.
Ik kijk niet heel veel tv eigenlijk.... en als ik wel kijk is het vooral sport... maar om daar nou iets van te noemen
10. Welke sport heb je altijd al een keer uit willen proberen?
- De meeste sporten heb ik al mogen doen, bijv. rugby, schermen, ultimate frisbee en baanwielrennen. Bossaball lijkt me wel leuk!
Een beetje volleyballen op een trampoline.... goede combinatie!
OVERIG
11. Wat is het meest bijzondere voorwerp dat je dit jaar hebt gekocht?
- een mini-flesje vodka (voor een surprise)
Zie vraag 2
12. Wat ga je doen op 31 december?
- waarschijnlijk 's ochtends werken en daarna top2000 luisteren en spelletjes spelen bij een vriend.
En dat gebeurde ook echt..... Sowieso ben ik wel een echte top2000 fan. Ik heb de top2000 chat constant aanstaan tijdens die laatste week van het jaar en ook de radio staat constant aan..... Het is zelfs zo erg dat mijn matras in die week in de woonkamer ligt, zodat ik met de radio aan in slaap kan vallen
13. Ben je van plan ook mee te doen aan de quiz?
- NEE
Ik weet veel te weinig van jullie.....