Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 313499 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #660 Gepost op: 4-03-2016, 17:06:16 »
Best sterk artikel van nu.nl waarvoor ze gesproken hebben met o.a. Martine de Jong en Peter Zantingh: http://www.nu.nl/weekend/4225008/klaas-van-kruistum-welniet-mol.html

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #661 Gepost op: 4-03-2016, 17:33:25 »
http://www.telegraaf.nl/tv/prive/overig/25323562/___Ellie_wees_zelfs_Katja_af___.html

Ik vraag me af of Rat hier vanaf weet. Het gaat over de hint op de achterkant van het molgeld. Jan Uriot zegt: een kijker heeft voor ons even z'n werk gedaan. En vervolgens wordt de foto van Rat getoond (ongeveer 5.00).

Edit: het klinkt zo net alsof het even in een uurtje is gedaan. Ik zou het wel heel goedkoop jatwerk vinden van de Telegraaf.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2016, 17:36:17 door Moni »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #662 Gepost op: 4-03-2016, 17:34:51 »
Best sterk artikel van nu.nl waarvoor ze gesproken hebben met o.a. Martine de Jong en Peter Zantingh: http://www.nu.nl/weekend/4225008/klaas-van-kruistum-welniet-mol.html

Prima stuk inderdaad. Het is natuurlijk jammer wat er dit jaar gebeurd is maar het positieve is wel: een zelfde fout gaan de makers echt niet meer maken. :)

@Moni: Er staat wel keurig @RatZoektMol bij.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2016, 17:36:51 door Heinz »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #663 Gepost op: 4-03-2016, 17:47:23 »
@Moni: Er staat wel keurig @RatZoektMol bij.

Ja dat is zo, maar het gaat er meer om wat hij erbij zegt. Meer credits (zoals naam noemen) was op z'n plaats geweest als ik lees hoeveel uren werk Rat erin heeft gestoken.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2016, 17:50:44 door Moni »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #664 Gepost op: 4-03-2016, 17:51:06 »
Dat is wel zo ja.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #665 Gepost op: 4-03-2016, 17:53:56 »
Ik heb gekeken, en er staat @joeribreuk.........

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #666 Gepost op: 4-03-2016, 17:56:22 »
Ja dat is zo, maar het gaat er meer om wat hij erbij zegt. Meer credits (zoals naam noemen) was op z'n plaats geweest als ik lees hoeveel uren werk Rat erin heeft gestoken.

Ze gaan toch ook niet de productie van Wie is de Mol naam voor naam opnoemen om hen te bedanken voor het produceren van WIDM? ik denk Rat's naam het meest op z'n plek is.
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #667 Gepost op: 4-03-2016, 17:58:30 »
Yep, Rat (die naam staat onder in het beeld) heeft zijn sporen wel verdiend dit jaar. Het filmpje zelf komt zo te zien van Joeri.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #668 Gepost op: 4-03-2016, 18:03:46 »
Ze gaan toch ook niet de productie van Wie is de Mol naam voor naam opnoemen om hen te bedanken voor het produceren van WIDM? ik denk Rat's naam het meest op z'n plek is.

Waar slaat dat nou op? De productie doet betaald werk en Rat heeft het in z'n vrije uren uitgedokterd.

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #669 Gepost op: 4-03-2016, 18:07:17 »
Waar slaat dat nou op? De productie doet betaald werk en Rat heeft het in z'n vrije uren uitgedokterd.

Sorry hoor als ik grof over kom   :-\\ Ik vindt gewoon dat je niet meerdere keren iemand hoeft te crediten (vanuit televisie standpunt). Je ziet duidelijk de credits onder in beeld. Dat is toch genoeg? Maar dat is mijn mening.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2016, 19:15:04 door zonnestraal »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #670 Gepost op: 4-03-2016, 18:29:50 »
Waar slaat dat nou op? De productie doet betaald werk en Rat heeft het in z'n vrije uren uitgedokterd.
Daar heb ik ook zelf voor gekozen. Ik heb het gedaan omdat ik het leuk vond om te doen. Als ze bewust mijn nickname zouden weg halen, zou ik dat wel stom vinden (maar zou ik er ook mijn schouders bij ophalen), maar dat hebben ze niet gedaan. Ze zeggen ook niks wat niet waar is "een kijker heeft het opgelost" (oid). Ik ben trots op het feit dat ze iets laten zien dat ik gemaakt heb en zit verder ook niet te wachten op aandacht (voor mij als persoon).

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #671 Gepost op: 4-03-2016, 18:32:48 »
Sorry hoor als ik grof over kom   :-\\ Ik vindt gewoon dat je niet meerdere keren iemand hoeft te crediteer (vanuit televisie standpunt). Je ziet duidelijk de credits onder in beeld. Dat is toch genoeg? Maar dat is mijn mening.

Sorry, ik reageerde ook iets te bot.  ::sorry::

Daar heb ik ook zelf voor gekozen. Ik heb het gedaan omdat ik het leuk vond om te doen. Als ze bewust mijn nickname zouden weg halen, zou ik dat wel stom vinden (maar zou ik er ook mijn schouders bij ophalen), maar dat hebben ze niet gedaan. Ze zeggen ook niks wat niet waar is "een kijker heeft het opgelost" (oid). Ik ben trots op het feit dat ze iets laten zien dat ik gemaakt heb en zit verder ook niet te wachten op aandacht (voor mij als persoon).

Oké helemaal duidelijk!  ::ok::

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #672 Gepost op: 4-03-2016, 19:01:35 »
Sorry, ik reageerde ook iets te bot.  ::sorry::

Ieder zo z'n momenten. Maakt niet uit  :)
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #673 Gepost op: 4-03-2016, 19:06:18 »
Ik ben trots op het feit dat ze iets laten zien dat ik gemaakt heb en zit verder ook niet te wachten op aandacht (voor mij als persoon).
is op zich best te begrijpen.

Het leukste is dat mensen er nog steeds Tim of Annemieke in zien. Die hebben op korte termijn een bezoek aan de opticien nodig.

Aan de andere kant: iedereen mag erin zien wat ze willen, dat is dan ook weer waar.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #674 Gepost op: 4-03-2016, 19:11:13 »
Prima stuk inderdaad. Het is natuurlijk jammer wat er dit jaar gebeurd is maar het positieve is wel: een zelfde fout gaan de makers echt niet meer maken. :)

Dat dachten we na de priesterhint ook
You'll never walk alone

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #675 Gepost op: 4-03-2016, 19:16:07 »
Dat dachten we na de priesterhint ook

Maar die werd niet zo massaal door de media opgepikt als nu het geval is.

Offline TotalPowned

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #676 Gepost op: 4-03-2016, 20:42:02 »
Vanavond oud Mollen bij Pauw! Om 23.00 op NPO 1. Er staat zelfs dat één van hen weet wie de Mol is, als dit echt zo zou zijn en het is Susan heeft ze zich dus daadwerkelijk versproken bij Moltalk.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #677 Gepost op: 4-03-2016, 20:59:14 »
Vanaf het moment zelf was het al duidelijk dat ze zich versprak. Er waren mensen die dachten dat ze het expres deed, maar waarom?

Ik word wel moe van Suzan Visser die zichtbaar geen schaamte kent om kijkers doelmatig en stelselmatig te misleiden, maarja hopelijk zijn Kees en Margriet vaak aan het woord

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #678 Gepost op: 4-03-2016, 23:12:33 »
Ik word wel moe van Suzan Visser die zichtbaar geen schaamte kent om kijkers doelmatig en stelselmatig te misleiden, maarja hopelijk zijn Kees en Margriet vaak aan het woord

Eens een Mol, altijd een Mol!   ;D

Ze heeft zich overduidelijk versproken, al zal ze dat wel blijven ontkennen....
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #679 Gepost op: 4-03-2016, 23:44:53 »
Dus we moeten Kees de kieteldood geven want hij weet wie de mol is  ::rofl::

En kan er niets aan doen maar Susan vind ik nog steeds vreselijk om aan te horen. Geen idee waar het door komt maar zodra zij begint te praten gaan mijn haren overeind staan. Terwijl ik haar als actrice best oke vindt.