Van wat ik meegekregen heb van de foto's, beelden en achtergronden lijken mij interesssante kandidaten als Mol: Ellie, Remy, Taeke, Cécile en van de acteurs die met het gekke haar en Marjolein. Ze hebben allen iets dat mijn aandacht trekt. Al kan natuurlijk iedereen de Mol zijn op dit punt van het spel. Voor mijn schot voor de boeg zoals jullie dat zo mooi noemen twijfelde ik tussen Remy, Ellie en Taeke. Vooral die eerste twee.
Ellie vanwege haar perfecte dekmantel als politiewoordvoerder. Zij hoort niet te liegen en bedriegen.
Net daarom verdacht!
Remy vanwege zijn eigen omschrijving hoe hij is als kandidaat. Hij noemt zichzelf een klungelende kandidaat, een ideale karaktereigenschap voor dit spel.
Taeke, als ex-olympiër wekt hij sowieso instant sympathie. Hij houdt ervan om grapjes uit te halen met vrienden heb ik al gehoord in een van die kleine interviews.
In deze poll koos ik voor de onopvallendste van de drie en dat is volgens mij Remy. Door haar achtergrond zou ik Ellie wel een interessante Mol vinden. Maakt toch niet uit dat het weer een vrouw is.