De meet 'n greet was inderdaad chaotisch. De ruimte om zoveel meer mensen toe te laten gaf mij niet het gevoel dat ik tussen 1000 - 1200 man mij aan het begeven was. Helaas benutten ze die ruimte niet voor beide meet 'n greet. De kandidaten kregen ook geen statafel en barkruk oid wat zeker het handtekening zetten een stuk gemakkelijker had gemaakt. Desondanks het worden plat gedrukt tegen de dranghekken kon ik bij de eerste meet 'n greet wel Elly mijn exemplaar van het #etherdiscipline laten signeren. Even als Klaas op de achterkant bij het Mol logo. Dus ik was snel klaar, heb niets met foto's of selfies. De rijvorming was praktisch afwezig waardoor mensen vanaf de zijkant inderdaad continu voor dringen.
De veiling heeft denk ik een recordomzet gehaald voor Unicef. Het duurde een stuk langer nu ze tig items los besloten te veilen. Wel slim want zo behaal je hogere prijzen (zelfs klein spul als de naambordjes of enveloppen ging voor flinke prijzen weg) maar zo is het niet echt haalbaar om voor weinig iets te halen. Ik stond bij de dranghekken voor de tweede meet 'n greet klaar om de groepsfoto poster te laten signeren. Ik zag er uiteindelijk vanaf toen ik hoorde dat ze rest items via een ander systeem gingen veilen. Gewoon kijken hoeveel vingers/handen in de lucht blijven bij welke prijs. En dan afslaan op prijs X als je vier bieders overhoudt indien er vier exemplaren van eenzelfde item bij zaten
Zo heb ik een pak af bordje van de vier op een rij opdracht te pakken gekregen. Al duurde de afhandeling bij de merchandise stand wel erg lang.
dat je kon pinnen maar om dan maar 1 mobiel pinding te hebben op 1000 man waarvan x man die graag hun veilingitem willen ophalen en betalen
Na afloop toch maar richting de experiences gewandeld. Uiteindelijk heb ik er twee kunnen doen (kloosteropdracht en national art gallery) Het is een leuk idee om zelf opdrachten te herbeleven op zo'n manier
Ook bleek je bij de test opstelling niet alleen een foto te kunnen maken van jezelf achter de Microsoft surface maar het was de quiz verpakt in een nieuw jasje. Dat had ik helemaal niet door dus ik heb die geskipt niet wetende wat het echt inhield.
Verbeterpunten zijn er zeker met betrekking tot het transport van en naar de locatie. Op de terugreis in een 8 personen busje met tig anderen op de grond moeten zitten of hurken omdat de chauffeur in overtreding is met zoveel passagiers is een aparte ervaring
Zeker als er zoveel meer mensen op af komen moet de Avrotros gewoon pendelbussen inzetten. Dat of een makkelijk te bereiken locatie uitkiezen. Verder dus de meet 'n greet ordelijk laten inrichten en verlopen. En wellicht beter uitleggen in het programmaboekje waar de persbalie, bioscoop en dergelijke echt voor bedoeld zijn. Die dingen heb ik ook geskipt niet wetende dat je dus daar je vragen kon inleveren en kon zien hoe de montage tot stand komt.
Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinsten. Een seizoen 1 op dvd voor een euro kon ik niet laten liggen. Graag koop ik zo alle overige seizoenen bij gebrek aan een verzamelingsbox (het bronmateriaal gooien ze niet weg lijkt mij?) Evenals de merchandise waarbij ik en vele anderen het #etherdiscipline shirt of tas niet konden laten liggen. Ik had graag een Molino bord mee naar huis genomen maar zelfs die gingen per twee voor aardige prijzen weg. Mooi voor Unicef Krijgen wij nog te horen hoeveel de veiling heeft opgebracht?