Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Nu geeft hij specifiek aan Klaas aan dat hij de muzikant niet hoeft te vinden. Dus als Klaas logisch nadenkt zou hij nu de mol al weten
Kan wijsmaken niet slaan op de briefing? De briefing waarin de mol alles over kandidaten te horen krijgt (En ook zijn/haar eigen dossier voorbij hoort komen). Zou er iets in de volgorde van/of iets met die dossiers zijn?
Art bespreekt met de Mol alle kandidaten in alfabetische volgorde. Behalve Klaas. Maar als je 'Klaas' vervangt voor 'Mol' klopt het weer wel.
Maar Art besprak toch gewoon eerst de vrouwen op alfabetische volgorde en daarna de mannen op alfabetische volgorde.
Ja dat viel me wel op Ja. Toen hij bordje met naam ging halen zat hij steeds aan zijn neus
In de gehele aflevering zeker zo'n 17 x.Kijken of volgende week weer de titel als uitdrukking gebruikt kan worden.*en of Klaas die dan weer gaat uitbeelden*
Of is de hint dan juist omgekeerd? Het is het doel van het spel om de mol te vinden, en als hij die ene muziekant niet hoeft te vinden...
Ik post 'm ook maar even heir, maar wij- is het voorvoegsel voor "heilig" (denk wijwater = heilig water). Dus wij-smaken = heilige smaken. Betekent waarschijnlijk niks, maar misschien wèl.
Op 21:54 is een man op een scootertje met een kratje achterop te zien met daarop o.a. de tekst sabor real: koninklijke smaak. Maar ik kan het niet direct linken aan een kandidaat ofzo... De man steekt wel twee vingers op, als peace-teken! Komt dat niet overeen met een ander vredesteken dat al is opgevallen? Maar alsnog kan ik het niet meteen koppelen aan iemand.
Al elders genoemd maar plaats hem dan toch nog even hier, misschien dat het niks is maar deze: (w) ijs maken Heb minstens 3 kandidaten ijs zien eten (Rémy en rop een Magnum en cecile een waterijsje , dacht raket/fruitigste)Mol dagboek 'beslagen ten ijs komen' W zou je kunnen omdraaien en dan is het de M van Mol?Omdat misschien alles omgedraaid is?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
644 gasten en 2 vaste bezoekers