Poll

Wie is de verliezer?

Klaas
6 (7.7%)
Annemieke
20 (25.6%)
Tim
52 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 78

Auteur Topic: [poll] Wie is de afvaller?  (gelezen 109983 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #340 Gepost op: 19-02-2016, 03:55:02 »
Oja vorig jaar met die Chris-spoiler  :-X

In 2011 was dit trouwens ook. Karin viel begin afl.10 af, eind afl. 10 was de wie is de mol cliffhanger.

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #341 Gepost op: 20-02-2016, 01:28:09 »
En in 2014 met Tygo

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #342 Gepost op: 20-02-2016, 01:29:57 »
Kortom... we hoeven geen vernieuwende dingen te verwachten.. Er is gewoon geen afvaller in afl 8 ...

In afl 9 zien we wel wie er doorgaat en in afl 10 wie de mol is... En ook dat zal geen verrassing worden..

Lang leve de saturdaynight tv  ::)
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 01:35:42 door FS »

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #343 Gepost op: 20-02-2016, 11:14:23 »
Het is nu toch gewoon mogelijk om al je punten in te zetten op Annemieke, omdat ze een vrijstelling heeft? (Tenzij er iets gebeurt deze aflevering natuurlijk...)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #344 Gepost op: 20-02-2016, 11:30:44 »
Het is nu toch gewoon mogelijk om al je punten in te zetten op Annemieke, omdat ze een vrijstelling heeft? (Tenzij er iets gebeurt deze aflevering natuurlijk...)
waarom niet op klaas ?

----

ot: klaas
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #345 Gepost op: 20-02-2016, 11:33:59 »
Citaat
waarom niet op klaas ?

Als het om de app gaat... Omdat dat meer Wie Is Niet De Afvaller is dan Wie Is De Mol.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #346 Gepost op: 20-02-2016, 11:35:46 »
je punten moeten op degene die niet afvalt. De mol valt nooit af (of krijgt nooit een rood scherm hoe zat het ook al weer ;D )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #347 Gepost op: 20-02-2016, 11:36:25 »
Kortom... we hoeven geen vernieuwende dingen te verwachten.. Er is gewoon geen afvaller in afl 8 ...

In afl 9 zien we wel wie er doorgaat en in afl 10 wie de mol is... En ook dat zal geen verrassing worden..

Lang leve de saturdaynight tv  ::)

Ik dacht ook dat er geen afvaller zou zijn, maar in de preview zien we wel dat er een test gedaan word. Hier zouden ze dan een cliffhanger van maken en dan zien we pas in afl.9 wie er afvalt.

Maar toen bedacht ik me, er vanuitgaande dat de afvaller dan in het begin van afl. 9 afvalt, hoe kunnen ze dan nog preview beelden tonen van afl. 9, want dan zie je toch wie er overblijft.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #348 Gepost op: 20-02-2016, 11:43:08 »
Ik dacht ook dat er geen afvaller zou zijn, maar in de preview zien we wel dat er een test gedaan word. Hier zouden ze dan een cliffhanger van maken en dan zien we pas in afl.9 wie er afvalt.

Maar toen bedacht ik me, er vanuitgaande dat de afvaller dan in het begin van afl. 9 afvalt, hoe kunnen ze dan nog preview beelden tonen van afl. 9, want dan zie je toch wie er overblijft.

Wel, de eerste zinvolle mogelijkheid is dan nog dat er toch iemand afvalt en dat ze iets gedaan hebben met de kritiek dat 2 afleveringen zonder afvaller het tempo uit de serie haalt.
De tweede is dat er een groepsvrijstelling is, maar dan moet je ook met 4 een finale doen, want na 1 opdracht terug een test doen lijkt me zinloos.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #349 Gepost op: 20-02-2016, 16:12:25 »
Ik verwacht geen rare twists met betrekking tot de in de vorige aflevering gewonnen prijzen. Die zullen wel gewoon geldig blijven. Wel ga ik ervanuit dat er een cliffhanger komt ten aanzien van de afvaller en dat we die dus pas aflevering 9 gaan zien.
Vanavond zullen we dus nog niet zien dat Taeke de laatste afvaller zal zijn.  ;D ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #350 Gepost op: 20-02-2016, 16:47:39 »
Ik verwacht geen rare twists met betrekking tot de in de vorige aflevering gewonnen prijzen. Die zullen wel gewoon geldig blijven. Wel ga ik ervanuit dat er een cliffhanger komt ten aanzien van de afvaller en dat we die dus pas aflevering 9 gaan zien.
Vanavond zullen we dus nog niet zien dat Taeke de laatste afvaller zal zijn.  ;D ;)

En wat dan met de interessante opmerking van Hellevuur? Een 'volgende week' zonder kandidaten in beeld te brengen? Iedere kandidaat die je dan in beeld brengt, is namelijk een spoiler voor je eigen cliffhanger. Niet dat ik het idee heb dat ze een probleem hebben met spoilers dit jaar, maar als je dan toch een cliffhanger probeert te maken dan verwacht ik wel dat je niet alle spanning er een minuut later weer uithaalt.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #351 Gepost op: 20-02-2016, 16:56:42 »
Ik hoop op geen afvaller, omdat je in de laatste aflevering voor de ontknoping meer interactie hebt. Echter is het wel lastig om geen spoilers te geven in de volgende week. Maar een aantal opties, geen stemgeluid en laat de locaties zien, laat een rood scherm zien en Art op het einde met de vraag wie is de mol?

Vorig jaar probeerden ze het ook zo, alleen waren Marlijn en Rik te duidelijk te horen in dit stukje.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #352 Gepost op: 20-02-2016, 17:14:11 »
Vorig jaar probeerden ze het ook zo, alleen waren Marlijn en Rik te duidelijk te horen in dit stukje.

Vorig jaar heeft men zowel Margriet, Rik als Marlijn laten zien op de markt. Daarna hebben ze geknipt in de onlineversie van aflevering 8 en was enkel Margriet nog te zien. Maar alle 3 de finalisten waren toen fysiek in beeld.

Het lijkt me onmogelijk om vanavond af te sluiten zonder groen of rood scherm en dan een boeiend volgende week stukje te geven.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #353 Gepost op: 20-02-2016, 17:20:46 »

Het lijkt me onmogelijk om vanavond af te sluiten zonder groen of rood scherm en dan een boeiend volgende week stukje te geven.

We weten al dat Annemieke een vrijstelling heeft en we weten al wie de Klaas is. Dus deze twee kunnen ze wel alvast tonen in de vooruitblik.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #354 Gepost op: 20-02-2016, 17:33:04 »
We weten al dat Annemieke een vrijstelling heeft en we weten al wie de Klaas is. Dus deze twee kunnen ze wel alvast tonen in de vooruitblik.


Wel... 90% van dit forum weet wie Klaas is. Samen maken we echter nog geen honderdste uit van het totale kijkerspubliek van WIDM. Om het voor Tim-, Taeke- en Annemiekeverdenkers interessant te houden, kan je dus best Klaas mijden in je voorstukje.
Annemieke kan je laten zien, ja... Dat is misschien wel waar dan.

Toch blijf ik er van uit gaan dat de executie eindigt met een afvaller vanavond.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #355 Gepost op: 20-02-2016, 18:26:59 »
Toch blijf ik er van uit gaan dat de executie eindigt met een afvaller vanavond.

Denk ik ook. En dan is het Tim die nog net voor de finale weg moet :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #356 Gepost op: 20-02-2016, 18:27:42 »
Wel... 90% van dit forum weet wie Klaas is. Samen maken we echter nog geen honderdste uit van het totale kijkerspubliek van WIDM. Om het voor Tim-, Taeke- en Annemiekeverdenkers interessant te houden, kan je dus best Klaas mijden in je voorstukje.
Annemieke kan je laten zien, ja... Dat is misschien wel waar dan.

Toch blijf ik er van uit gaan dat de executie eindigt met een afvaller vanavond.

Zou het niet zo kunnen zijn dat er 4 doorgaan en dan afl. 9 weer een test in het begin van de afl.? Dan blijft de spanning, ook voor het grote publiek, erin.
Anders beginnen ze volgende week gelijk met 3. Dat is voor het spel ook minder leuk en valt er minder te raden, ondanks dat we denken te weten, sorry Hulpmol, dat Klaas de Klaas is.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #357 Gepost op: 20-02-2016, 18:33:51 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat er 4 doorgaan en dan afl. 9 weer een test in het begin van de afl.? Dan blijft de spanning, ook voor het grote publiek, erin.
Anders beginnen ze volgende week gelijk met 3. Dat is voor het spel ook minder leuk en valt er minder te raden, ondanks dat we denken te weten, sorry Hulpmol, dat Klaas de Klaas is.

Wel. Een finale met 4 zie ik op dit punt wel zitten. Ondanks dat die 'schreeuwen op de markt' opdracht vorig jaar wel goed was, zie ik meer mogelijkheden met 3 kandidaten + 1 Mol dan met 2 kandidaten + 1 Mol.

Echter, omdat we quasi zeker zijn dat er vanavond een executie plaats vindt, zou dat betekenen dat er een groepsvrijstelling komt. Dat is dan weer niet helemaal eerlijk t.o.v. Annemieke en Tim die met respectievelijk 1 vrijstelling en 3 (of zijn het er 4?) jokers nog een voordeel hebben om de prijzenpot te winnen t.o.v. kandidaat Taeke of (en daar ga ik dus niet van uit) kandidaat Klaas.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #358 Gepost op: 20-02-2016, 21:23:08 »
Klaas    - 8 (7.2%)
Annemieke    - 1 (0.9%)
Taeke    - 75 (67.6%)
Tim    - 27 (24.3%

75 mensen hadden het goed
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #359 Gepost op: 20-02-2016, 21:23:44 »
Poll aangepast. Nu de vraag wie is de verliezer ? :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.