Auteur Topic: Afvallerstheorie of toeval?  (gelezen 33972 keer)

Offline Gadoesja

• Forumlid
Re: Afvallerstheorie of toeval?
« Reactie #40 Gepost op: 10-02-2016, 12:48:19 »
Volgens de post van Spechteke, blz 1, hierboven, is de volgorde van de foto's:
Klaas en Airen                 tijd 1.58
Annemieke en Remy              tijd 2.05
Cecile en Rop                  tijd 1.45
Ellie en Taeke                 tijd 2.04
Marjolein en Tim               tijd 1.55

Bij nader inzien denk ik dat de tijd hier de lengte van de filmpjes aangeeft. Kan iemand dat bevestigen?
Ik denk ook dat de foto's later samengesteld zijn. Zie bv de bruine kleur van Ellie.

De foto's hierboven zijn in een andere volgorde gezet, ik weet niet door wie.

Al met al denk ik dat hier een hint inzit. De foto's zijn niet voor niets zo samengesteld.
Ga er nog over nadenken.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 10-02-2016, 13:05:17 »
Volgens de post van Spechteke, blz 1, hierboven, is de volgorde van de foto's:
Klaas en Airen                 tijd 1.58
Annemieke en Remy              tijd 2.05
Cecile en Rop                  tijd 1.45
Ellie en Taeke                 tijd 2.04
Marjolein en Tim               tijd 1.55

Bij nader inzien denk ik dat de tijd hier de lengte van de filmpjes aangeeft. Kan iemand dat bevestigen?
Ik denk ook dat de foto's later samengesteld zijn. Zie bv de bruine kleur van Ellie.

De foto's hierboven zijn in een andere volgorde gezet, ik weet niet door wie.

Al met al denk ik dat hier een hint inzit. De foto's zijn niet voor niets zo samengesteld.
Ga er nog over nadenken.

De tijd is inderdaad de speelduur van de filmpjes. De volgorde klopt en is volkomen logisch. Alle vrouwen op alfabet, alle mannen op alfabet, steeds gepaard aan elkaar. De enige mogelijke hint die ik zie is de afwijking dat Klaas als enige man links staat i.p.v. rechts. Afvallershint? Nee, dat lijkt me niet.

De filmpjes zijn inderdaad waarschijnlijk later opgenomen. Het zijn dan ook geen foto's maar stills van de filmpjes.

Offline Shiba

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 10-02-2016, 19:28:19 »
De enige mogelijke hint die ik zie is de afwijking dat Klaas als enige man links staat

Klaas zat bij de enveloppen in afl. 1 ook tussen de vrouwen. Links.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 12-02-2016, 00:40:05 »
Wat was er ook al weer met dat links?
Had met de vertaling van een Spaans woord te maken?
Maar links af betekent iets anders dan links = onhandig.
Wie is er het meest onhandig?

In het foto rijtje staat Klaas wel als enige man links. Maar ook Annemieke staat links.
Dan zou links hier weer een andere betekenis hebben.

Zegt het iets dat Tim, Taeke en Rop rechts staan? Blijven zij misschien met 3 over?

Ik kan het gevoel niet kwijt dat die foto's en de volgorde waarin de groep is gezet ons iets te vertellen hebben. Speciaal omdat de foto's waarschijnlijk achteraf zijn samengesteld.

Is Rop hier het middelpunt misschien? Als dat zo zou zijn dan zou misschien de volgende afvaller Tim of Taeke kunnen zijn. Dan zijn de rijtjes weer in evenwicht.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 13-02-2016, 00:20:51 »
Ik weet niet welk fotorijtje je bedoeld maar het is Tim die op  de samengestelde groepsfoto ( de afvallers foto) uiterst links staat en als enige met zijn handen op de rug.

De foto's van het voorstellen in november. Klaas en Airen op 16-11. Annemieke en Remy op 18-11. Cecile en Rop op 18-11. Ellie en Taeke op 25-11. Marjolein en Tim op 30-11.
Zie hierboven.

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
« Reactie #45 Gepost op: 14-02-2016, 11:28:28 »
De video's waar de kandidaten zich voorstellen worden in duo's gedaan. Op dit ogenblik is van elk duo 1 persoon afgevallen.

Als je dit spiegelt krijg je een nieuwe afvallerslijst, met Rop als eerstvolgende afvaller ::vergroot::

Had Rop dus juist :D

Zal de rest van het lijstje ook kloppen?

- Tim (afvaller afl. 8 of 9)
- Taeke (verliezer)
- Annemieke (Winnaar)
- Klaas (Mol)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 14-02-2016, 14:42:21 »
Ik zie het wel gebeuren! Vooral Annemieke als winnaar (en Klaas mol). Annemieke werd toch in haar voorstelfilmpje in aflevering 1 laten zien met geld in haar handen tijdens serious request?  ::vergroot:: Denk dat dat wel een hint was naar haar als finalist en mogelijk ook als winnares.

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 14-02-2016, 19:07:53 »
Ik denk dat Klaas de enige is die Klaas niet op zijn lijstje heeft. Dus als hij het niet is, is hij de winnaar, want de enige die kans heeft om het goed te hebben. Je kunt hem gewoon veilig invullen in de app...

Offline Sanne97

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
« Reactie #48 Gepost op: 14-02-2016, 19:31:15 »
Ik denk dat Klaas de enige is die Klaas niet op zijn lijstje heeft. Dus als hij het niet is, is hij de winnaar, want de enige die kans heeft om het goed te hebben. Je kunt hem gewoon veilig invullen in de app...

nee ik verwacht ook niet dat klaas zichzelf op zijn eigen lijstje heeft staan. hij weet namelijk dondersgoed wat hij wel of niet is. ik denk dat geen enkele deelnemer zichzelf als verdacht heeft opgescheven. dat zou mooi zijn!  ::rofl::
"niets is wat het lijkt"

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 14-02-2016, 19:38:10 »
Annemieke hier:

Annemieke doet vaag over hints in de fragmenten. toch doet ze uitspraken als:" Misschien, heb je er iets aan. Niets is wat het lijkt en misschien kun je er her en der wat uit afleiden....".

Ook in de fragmenten zijn er overeenkomsten met de afvallers....

(...)

Fijn, alles duidelijk op een rij! Dank je!

Offline Sanne97

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 14-02-2016, 20:01:22 »

Hmmm, ik las het net op het .nl forum.....

In de leader hoor je alleen bij Tim, Taeke en Annemieke gesproken tekst van henzelf....Zijn dit de finalisten?

De andere uitspraken zijn niet van kandidaten....

zou zomaar kunnen. we weten het volgende week... ik zou het wel leuk vinden als dit zo zou zijn. leuk van vrienden vijanden maken >:D
daarnaast verdenkt bijna 2/3 van de kijkers klaas dus zou dit echt lachen zijn (voor mij dan)
"niets is wat het lijkt"

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #51 Gepost op: 14-02-2016, 20:44:01 »

Hmmm, ik las het net op het .nl forum.....

In de leader hoor je alleen bij Tim, Taeke en Annemieke gesproken tekst van henzelf....Zijn dit de finalisten?

De andere uitspraken zijn niet van kandidaten....

Hmm, het zou zomaar kunnen. Mol CF Klaas <=> Mol Crasht Finaleplek Klaas.... oftewel, de mol voorkomt op laatste moment dat Klaas in de finale terecht komt. Doel van de hint was om de molloten een rad voor de ogen te draaien, waardoor ze nog maar één week tijd hebben om bij te komen van de schrik en een nieuwe mol te kiezen...  >:D

Hmm, dat zou wat zijn  ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 14-02-2016, 20:50:35 »
Hmm, het zou zomaar kunnen. Mol CF Klaas <=> Mol Crasht Finaleplek Klaas.... oftewel, de mol voorkomt op laatste moment dat Klaas in de finale terecht komt. Doel van de hint was om de molloten een rad voor de ogen te draaien, waardoor ze nog maar één week tijd hebben om bij te komen van de schrik en een nieuwe mol te kiezen...  >:D

Dan hebben ze enorm goed gegokt voor de opnames dat Klaas voor de finale ging afvallen. ;)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #53 Gepost op: 14-02-2016, 20:54:07 »
Dan hebben ze enorm goed gegokt voor de opnames dat Klaas voor de finale ging afvallen. ;)

Het was een valstrik door de mol opgezet al vanaf aflevering één. Als wraak omdat Klaas de metro-opdracht heeft doen slagen.  ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Ehvmolletje

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 15-02-2016, 08:20:46 »
Annemieke hier:

Annemieke doet vaag over hints in de fragmenten. toch doet ze uitspraken als:" Misschien, heb je er iets aan. Niets is wat het lijkt en misschien kun je er her en der wat uit afleiden....".

Aflevering 1: Rop die drie keer uñas rojas zegt.  -> rode nagels
Bij de bekendmaking op de Dam wordt er ingezoomd op de rode nagels van Airen. Airen valt af in aflevering 2

Aflevering 2 Annemieke zegt: Waar moet Remy van afblijven -> kruiwagen Remy valt al in aflevering 3

Aflevering 3:Wat probeert Tim gratis te regelen Tim zegt No dinero-> Paard en wagen Tim valt niet af......finalist of mol?

Aflevering 4: Art hoeveel negens staan er in totaal in al deze nummers.-> 20  optie C geen omdat Ellie eerst alle voortuinen wilde uitkammen. Ellie valt af in aflevering 4

Voor Marjolein is er geen fragment. Uitzondering? in seizoen 11 was er voor Miryanna geen afvallers hint, zij was de uitzondering.

Aflevering 5: Zinnen overbrengen Taeke en Cecile -> minimumloon Cécile valt af in aflevering 5

Aflevering 6: Art: Rop vertaling van badulaque. Rop ->antwoord verbreiding Rop valt af in aflevering 7

Aflevering 7: Klaas sorry sorry sorry, ik zou het echt normaal nooit doen maar in dit geval nood breekt wet

??? ???

Stel  ::hypocriet:: Klaas is kandidaat dan heeft hij een achterstand t.o.v. de anderen want hij heeft geen jokers of vrijstellingen meer ::hypocriet::

Mijn complimenten! Ik vind deze heel goed gevonden.

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
« Reactie #55 Gepost op: 15-02-2016, 08:40:35 »
Annemieke hier:

Aflevering 1: Rop die drie keer uñas rojas zegt.  -> rode nagels
Bij de bekendmaking op de Dam wordt er ingezoomd op de rode nagels van Airen. Airen valt af in aflevering 2

Aflevering 2 Annemieke zegt: Waar moet Remy van afblijven -> kruiwagen Remy valt al in aflevering 3

Aflevering 3:Wat probeert Tim gratis te regelen Tim zegt No dinero-> Paard en wagen Tim valt niet af......finalist of mol?

Aflevering 4: Art hoeveel negens staan er in totaal in al deze nummers.-> 20  optie C geen omdat Ellie eerst alle voortuinen wilde uitkammen. Ellie valt af in aflevering 4

Voor Marjolein is er geen fragment. Uitzondering? in seizoen 11 was er voor Miryanna geen afvallers hint, zij was de uitzondering.

Aflevering 5: Zinnen overbrengen Taeke en Cecile -> minimumloon Cécile valt af in aflevering 5

Aflevering 6: Art: Rop vertaling van badulaque. Rop ->antwoord verbreiding Rop valt af in aflevering 7

Aflevering 7: Klaas sorry sorry sorry, ik zou het echt normaal nooit doen maar in dit geval nood breekt wet

??? ???

Stel  ::hypocriet:: Klaas is kandidaat dan heeft hij een achterstand t.o.v. de anderen want hij heeft geen jokers of vrijstellingen meer ::hypocriet::

Omdat er geen logica in zit geloof ik niet in deze theorie.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 15-02-2016, 10:53:20 »
In de muzikale aanwijzingen (hint naar afvaller) zat véél minder logica  ;D

Als je in aflevering 3 schrijft 'Tim valt niet af, dus een hint dat hij de finale haalt' dan heb je geen afvallerstheorie toch?

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 15-02-2016, 11:54:39 »
Haha nou dan is Klaas dus exit... dat zou natuurlijk wel heeeeeeeel leuk zijn ::rofl::. Maar dan is die belofte van de productie dat ze nooit aan nephints doen ZEKER dik bedrog geweest ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanne97

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 15-02-2016, 14:36:46 »
Haha nou dan is Klaas dus exit... dat zou natuurlijk wel heeeeeeeel leuk zijn ::rofl::. Maar dan is die belofte van de productie dat ze nooit aan nephints doen ZEKER dik bedrog geweest ::hypocriet::

bij de productie doen ze van alles en nogwat waardoor de mol "zichtbaar" word maar ook weer niet zo... zo wijzen de aalscholvers op annemieke en de kruizen op klaas. ECHTER zie je klaas telkens mollen en dan ook nog eens best wel zichtbaar... ik ga eens het beeld proberen te verscherpen bij de picolo's wie weet is t wel een van die 2 (al is t wel n beetje obvious)
"niets is wat het lijkt"

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 16-02-2016, 23:24:09 »

Zoiets zocht ik nou al weken. Dat CF moet toch een betekenis hebben? Dus ben ik blij met jouw suggestie! Er zit zelfs ook nog enige logica in.