Auteur Topic: Aflevering 4 - Minder dan je denkt  (gelezen 41720 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #20 Gepost op: 23-01-2016, 22:02:03 »
Ik wil tussen alle kritiek naar de makers door nog een herhalen dat ik de beelden en de locaties weer FANTASTISCH vond. Ook de spanning deze aflevering zat weer pico belle in elkaar. Ik ben gedurende heel de aflevering vergeten dat Klaashint bestaat en heb oprecht gezocht naar mollengedrag.
 ::bravo::
#teamamaimiljaarde

Offline MarkS41

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #21 Gepost op: 23-01-2016, 22:06:03 »
Ook ik sluit me aan bij de lovende woorden over deze aflevering! Heb er heel erg van genoten!
"Some men see things as they are and say why - I dream things that never were and say why not."

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #22 Gepost op: 23-01-2016, 22:06:34 »
Ik wil tussen alle kritiek naar de makers door nog een herhalen dat ik de beelden en de locaties weer FANTASTISCH vond.

Dat wilde ik ook zo graag als eerste aanmerken, wat een mooie beelden! Als (amateur-) fotograaf word ik verwend.
Prachtig en dus chapeau!

 ::respect::
Omnia vincit amor

Offline Cobra

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #23 Gepost op: 23-01-2016, 22:12:45 »
Vind Klaas trouwens niet zo verdacht, afgezien van de kloosterhint. Ik heb nog steeds hoop..

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #24 Gepost op: 23-01-2016, 22:19:16 »
Vind Klaas trouwens niet zo verdacht, afgezien van de kloosterhint. Ik heb nog steeds hoop..

Eens

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #25 Gepost op: 23-01-2016, 22:20:14 »
Vind Klaas trouwens niet zo verdacht, afgezien van de kloosterhint. Ik heb nog steeds hoop..
Ik vond hem duidelijk verdachter dan in de eerste drie afleveringen ::jaja:: ::vergroot::
...óf niet!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2016, 22:22:22 »
Ik vond hem duidelijk verdachter dan in de eerste drie afleveringen ::jaja:: ::vergroot::

Is ook niet zo heel moeilijk.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Cobra

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #27 Gepost op: 23-01-2016, 22:22:54 »
Ik vond hem duidelijk verdachter dan in de eerste drie afleveringen ::jaja:: ::vergroot::

Oeh, vertel..  :) Enige wat ik kon ontdekken was het schreeuwen van de cijfercodes, wat het voor degenen in de boten lastig maakt om na te denken.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #28 Gepost op: 23-01-2016, 22:24:03 »
Oeh, vertel..  :) Enige wat ik kon ontdekken was het schreeuwen van de cijfercodes, wat het voor degenen in de boten lastig maakt om na te denken.
Jup, en zelf om laten vallen onder het mom van meer geld willen pakken. Geen goede antwoorden horen noemen bij het klimmen, geen geld gepakt...
...óf niet!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #29 Gepost op: 23-01-2016, 22:26:56 »
oké ik wil even twee dingen zeggen die mensen misschien nog niet zijn opgevallen
1. de kloosterhint is met puur opzet erin gedaan om ons op klaas te laten zitten terwijl hij op cécile slaat
2. de afleveringstitel is Minder dan je denkt als we de afleveringstitel= hint afvaller theorie blijven volgen dan is marjolein de volgende afvaller
 
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #30 Gepost op: 23-01-2016, 22:28:11 »
Ook ik sluit me aan bij de lovende woorden over deze aflevering! Heb er heel erg van genoten!

Zeker ik ook  ::jaja:: Prachtig gedaan, leuke opdrachten. En ook complimenten aan de kandidaten, ik heb ontzettend veel kunnen lachen. Jullie zijn een erg leuke groep  :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #31 Gepost op: 23-01-2016, 22:29:34 »
Hele leuke aflevering! ::super::

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #32 Gepost op: 23-01-2016, 22:30:14 »
Leuke opdrachten, de eerste was leuk en toch een beetje spannend met voldoende humor. Bij de tweede opdracht vond ik het leuk om iedereen zo rond te zien rennen en de derde opdracht vond ik nog het leukst.

Wat me verder wel bevalt is de structuur in de groep en het feit dat de opdrachten dit seizoen over het algemeen wel lukken, waardoor de mol het heel lastig heeft.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #33 Gepost op: 23-01-2016, 22:31:48 »
Als Klaas de mol is speelt hij het fantastisch en hebben de programmamakers alles verpest. Want hij lijkt alles in zich te hebben voor een supermol.
Maar niemand zal dat ooit nog gaan vinden.

Ik vind overigens ook zwaar onterecht dat onze Argentijnse mol niet veel meer credits krijgt. Men vond haar irri en dom en onsympathiek en dan krijg je dat. Maar het was een intelligente en zelfs bijna geniale tactiek.

Jup, en zelf om laten vallen onder het mom van meer geld willen pakken. Geen goede antwoorden horen noemen bij het klimmen, geen geld gepakt...

Zelf om laten vallen???
« Laatst bewerkt op: 23-01-2016, 22:41:28 door Lukie4 »

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #34 Gepost op: 23-01-2016, 22:33:38 »
2. de afleveringstitel is Minder dan je denkt als we de afleveringstitel= hint afvaller theorie blijven volgen dan is marjolein de volgende afvaller
 
Sloeg dat niet op Elly die dacht dat er meer in de kist zou zitten voor al die moeite? Waar doel jij op?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #35 Gepost op: 23-01-2016, 22:35:46 »
Zelf om laten vallen???

ja dit vind ik ook een rare gedachte, hij probeert zich denk ik toch te redden? vond het handje van cécile véél verdachter

(ik heb trouwens geen tunnelvisie op cécile, maar vind het toch dat ze veel opvallende 'hints' heeft.)

Sloeg dat niet op Elly die dacht dat er meer in de kist zou zitten voor al die moeite? Waar doel jij op?

ik doel op het feit dat op het meerendeel van het mingeld Marjolein's hoofd stond nl. -250,- de groep denkt dat er een bedrag in de pot komt maar dan gaat het er weer uit door dat geld, ofwel 'minder dan je denkt'
« Laatst bewerkt op: 23-01-2016, 22:40:54 door Lukie4, Reden: 2 posten samengevoegd »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #36 Gepost op: 23-01-2016, 22:39:37 »
ik doel op het feit dat op het meerendeel van het mingeld Marjolein's hoofd stond nl. -250,- de groep denkt dat er een bedrag in de pot komt maar dan gaat het er weer uit door dat geld, ofwel 'minder dan je denkt'
Ah ok. Dan weet ik wat je gedachte is. ::tandpastasmiley::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #37 Gepost op: 23-01-2016, 23:16:19 »
Zelf om laten vallen???
ja dit vind ik ook een rare gedachte, hij probeert zich denk ik toch te redden? vond het handje van cécile véél verdachter
Typisch mollengedrag: hij pakt twee kokers (met geld), maar wordt 'een klein beetje overmoedig' en besluit nog verder door te roeien en weet zo de twee/drie kokers uit het spel te spelen.
...óf niet!

Offline MachielWal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoekt en gij zult vinden
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #38 Gepost op: 23-01-2016, 23:35:52 »
Als ik de aflevering terug kijk op NPO gemist hoor je, voordat art iets zegt over de app, een woord. Het klinkt in mijn oren als spiegelbeeld(?)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 4 - Minder dan je denkt
« Reactie #39 Gepost op: 23-01-2016, 23:41:37 »
Als ik de aflevering terug kijk op NPO gemist hoor je, voordat art iets zegt over de app, een woord. Het klinkt in mijn oren als spiegelbeeld(?)
Je hoort altijd de nagalm van de Moltalkpromo aan het begin van de aflevering ;)
...óf niet!