Samenvatting
Knappe samenvatting!
Aangezien ik zelf ook graag dit soort opdrachten uitpluis, ben ik de beelden ook eens nagegaan. Alles, op een kleine opmerking na, lijkt me juist, maar ik heb een paar toevoegingen gevonden ook.
OpmerkingIk zie Annemieke op een bepaald moment met boei 178 in haar hand en op een andere moment met een koker, maar ik kan niet met 100% zekerheid zien van welke boei ze een koker neemt. Anderzijds kan het niet anders dan de koker zijn van boei 01078, aangezien het de enige goede koker is die nog in dat trosje hangt en omdat Rop het mingeld binnen brengt.
Irrelevante toevoegingen- Er zijn ook eenzame boeien die niet in een trosje zitten.
- Bij je eerste trosje kan ik aanvullen: 23451051-11001016-11611-52711-99913353 hangen per 5 aan elkaar.
Relevante toevoegingKlaas neemt 2501017. Een goede koker. De andere koker die hij neemt is niet in beeld. In ieder geval gaan die 2 kokers dus naar de bodem.
Fotobewijs:
Voor zij die het onduidelijk vinden, klik
hier. Klaas is bezig met een boei waar 25 vooraan staat en er is maar één zo'n boei. Bovendien zie je een fractie van een seconde eerder het volledige nummer 2501017 in beeld.
Mijn conclusieOnverdacht- Marjolein gaat in het water op het moment dat er al zeker 5 (en waarschijnlijk meer) goede kokers genomen of gezonken zijn. Toch komt ze nog binnen met een goede koker.
- Annemieke komt ook binnen met een goede koker. Nam een trosje van 5 waar Rop al 2 kokers had af genomen, maar gaat toch alle nummers na om er dan nog een goede koker af te halen.
Licht verdacht- Cécile nam zeker een slechte koker mee, maar wordt er dan ook mee in het water gegooid. Vermoedelijk had ze bij haar overige 2 kokers wel een goede zitten die nu verloren gaat.
- Tim laat zich met 2 kokers omgooien, maar verdedigt zich dan weer heel fanatiek tegen de duiker.
- Taeke: Ook al is het er waarschijnlijk op gemonteerd toch is het vreemd dat Taeke de duiker niet lijkt te zien. Taeke had wel geen enkele koker mee als ik me niet vergis.
Verdacht- Klaas neemt minstens 1 goede koker mee, maar gaat dan met risico toch nog een stukje verder varen met het gekende gevolg.
- Rop neemt 2 kokers mee en dus zeker plusgeld, maar het is ook vast te stellen dat hij diegene is die de -300 euro in de pot brengt.