Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Geen spanning bij de executies? Weet je dan al wie afvalt? Ik vind ze nog steeds heel spannend, ik dacht op sommige momenten echt dat iemand eruit ging, bijvoorbeeld bij Tim in afl. 3 en Cecile in afl. 5.
Wie nog twijfelt of teleurgesteld is in WIDM 2016 - kom de Vlaamse serie kijken. Dat is weer De Mol zoals vanouds. De aflevering staat nu online op de website van VIER. Puur genieten!
jaaaaa zojuist gezien en echt een aanrader! Wat een heerlijk gevoel....
ik ga straks kijken. hoop dat het lukt.
bij mij doet ie het niet. Krijg zo'n stomme: Cannot load M3U8: 404 not found. melding
Je vindt ergens op het De Mol board ook een youtube versie van de aflevering.
EN natuurlijk de muziekhints in de roodshow, want dat is ook een behoorlijke lege plek.... dat gepruts op zondag interesseert me niet zo.
De Roodshow is er niet meer in de middag. Radio 2 heeft Rob Stenders die plek gegeven. Jan-Willem zit nu 's avonds tussen 10 en 12 met Roodshow Late Night, te laat voor de WIDM-hints.
Zijn er dit seizoen 11 afleveringen? Ik zag op wikipedia staan dat de reünie 12 maart is ipv 5 maart.Kan ook zijn dat het niet klopt. Maar weet iemand dit?
Die informatie klopt niet. Het is 19 maart.Zie dit topic:http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=57315.0
Dat is de WidM? Experience, AKA de Fandag. De ontknoping is weer live in het Vondelpark op 5 maart
Wie nog twijfelt of teleurgesteld is in WIDM 2016 - kom de Vlaamse serie kijken
Is daar de mol nog niet uitgelekt dan?
Is dat zo? Ik lees in dat forum bijvoorbeeld dat de exorbitant hoge bedragen die daar gegeven worden weer voor heel ander kandidaten gedrag zorgen. En dat de sfeer sowieso anders is (meer een soort vakantiereisje). Laat dat seizoen zich eerst even ontwikkelen: de Kloosterhint zat in WIDM 2016 ook niet in aflevering 1....m0ll0m
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
499 gasten en 4 vaste bezoekers