Auteur Topic: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?  (gelezen 67514 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #100 Gepost op: 1-02-2016, 23:40:57 »
Geen spanning bij de executies? Weet je dan al wie afvalt? Ik vind ze nog steeds heel spannend, ik dacht op sommige momenten echt dat iemand eruit ging, bijvoorbeeld bij Tim in afl. 3 en Cecile in afl. 5.

Als ze bij het maken van de test heel vaag doen over verdenkingen of er wordt niets gezegd kun je er donder op zeggen dat die persoon kans maakt om af te vallen. T/m afl.5 was steeds alleen de afvaller onduidelijk bij de test, ik wist het dus steeds al voordat de executie begon. Alleen afgelopen aflevering gelukkig 2 personen onduidelijk bij de test, Rop en Marjolein. Het was voor mij duidelijk dat 1 van hen ging afvallen maar het ging dan nog tussen 2 mensen., dus dan is er nog wel spanning.
Voor mijn gevoel werd dit in het verleden veel beter gedaan. Er waren meer kandidaten vaag over wie ze verdachten bij de test en dat maakte de executie veel spannender.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #101 Gepost op: 1-02-2016, 23:41:57 »
Wie nog twijfelt of teleurgesteld is in WIDM 2016 - kom de Vlaamse serie kijken. Dat is weer De Mol zoals vanouds. De aflevering staat nu online op de website van VIER. Puur genieten!
jaaaaa zojuist gezien en echt een aanrader! Wat een heerlijk gevoel....
Meer L

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #102 Gepost op: 1-02-2016, 23:42:56 »
jaaaaa zojuist gezien en echt een aanrader! Wat een heerlijk gevoel....

ik ga straks kijken. hoop dat het lukt.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #103 Gepost op: 1-02-2016, 23:46:37 »
ik ga straks kijken. hoop dat het lukt.
Ik wil iedereen het van harte aanbevelen.  ::ok::
Meer L

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #104 Gepost op: 1-02-2016, 23:54:41 »
bij mij doet ie het niet. Krijg zo'n stomme: Cannot load M3U8: 404 not found. melding

 :\'(

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #105 Gepost op: 1-02-2016, 23:59:23 »
bij mij doet ie het niet. Krijg zo'n stomme: Cannot load M3U8: 404 not found. melding

 :\'(

Je vindt ergens op het De Mol board ook een youtube versie van de aflevering. ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #106 Gepost op: 2-02-2016, 00:00:19 »
Je vindt ergens op het De Mol board ook een youtube versie van de aflevering. ;)

Ah , thx! Dan maar zo idd  ::ok::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #107 Gepost op: 2-02-2016, 00:12:47 »
EN natuurlijk de muziekhints in de roodshow, want dat is ook een behoorlijke lege plek.... dat gepruts op zondag interesseert me niet zo.
De Roodshow is er niet meer in de middag. :( Radio 2 heeft Rob Stenders die plek gegeven. Jan-Willem zit nu 's avonds tussen 10 en 12 met Roodshow Late Night, te laat voor de WIDM-hints.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #108 Gepost op: 2-02-2016, 21:45:48 »
De Roodshow is er niet meer in de middag. :( Radio 2 heeft Rob Stenders die plek gegeven. Jan-Willem zit nu 's avonds tussen 10 en 12 met Roodshow Late Night, te laat voor de WIDM-hints.
Radio 2, of NPO?

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #109 Gepost op: 3-02-2016, 01:57:25 »
Zijn er dit seizoen 11 afleveringen? Ik zag op wikipedia staan dat de reünie 12 maart is ipv 5 maart.
Kan ook zijn dat het niet klopt. Maar weet iemand dit?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #110 Gepost op: 3-02-2016, 10:23:39 »
Zijn er dit seizoen 11 afleveringen? Ik zag op wikipedia staan dat de reünie 12 maart is ipv 5 maart.
Kan ook zijn dat het niet klopt. Maar weet iemand dit?

Die informatie klopt niet. Het is 19 maart.

Zie dit topic:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=57315.0

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #111 Gepost op: 3-02-2016, 10:48:18 »
Die informatie klopt niet. Het is 19 maart.

Zie dit topic:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=57315.0

Dat is de WidM? Experience, AKA de Fandag. De ontknoping is weer live in het Vondelpark op 5 maart :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #112 Gepost op: 3-02-2016, 11:10:09 »
Dat is de WidM? Experience, AKA de Fandag. De ontknoping is weer live in het Vondelpark op 5 maart :)

Oeps sorry. Ik las reünie meer als fandag inderdaad. Maar 12 maart, wat op Wikipedia staat, is in ieder geval fout.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #113 Gepost op: 3-02-2016, 11:23:02 »
Voor mij blijft seizoen 13 het ultieme seizoen. Dat seizoen had prachtige opdrachten, mooie locaties, leuke kandidaten, goede mol en, in mijn ogen het belangrijkste element, een goede sfeer. Echter vind ik daar seizoen 16 niet ver van onder doen. Tot nu toe vind ik het een fantastisch seizoen en ik zit er dan ook helemaal in. De opdrachten vind ik dit seizoen bijzonder goed (beter dan in seizoen 14 en 15) en de locatie, de kandidaten, de montage en de sfeer zijn heel goed. De aflevering tot nu toe die het meeste indruk heeft gemaakt was aflevering 2, wat ik een van de mooiste afleveringen ooit vond. Ik ben heel erg benieuwd naar de rest van de serie en als er straks ook nog een hele goede mol uit gaat komen, dan denk ik dat ik dit zo maar eens het mooiste seizoen ooit ga vinden! Ik geniet in ieder geval! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #114 Gepost op: 3-02-2016, 11:26:48 »
Wie nog twijfelt of teleurgesteld is in WIDM 2016 - kom de Vlaamse serie kijken
Is daar de mol nog niet uitgelekt dan?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #115 Gepost op: 3-02-2016, 13:44:17 »
Wie nog twijfelt of teleurgesteld is in WIDM 2016 - kom de Vlaamse serie kijken. Dat is weer De Mol zoals vanouds. De aflevering staat nu online op de website van VIER. Puur genieten!
Is dat zo? Ik lees in dat forum bijvoorbeeld dat de exorbitant hoge bedragen die daar gegeven worden weer voor heel ander kandidaten gedrag zorgen. En dat de sfeer sowieso anders is (meer een soort vakantiereisje). Laat dat seizoen zich eerst even ontwikkelen: de Kloosterhint zat in WIDM 2016 ook niet in aflevering 1....

m0ll0m

Offline joymol

  • Forumlid
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #116 Gepost op: 3-02-2016, 14:52:40 »
Wie nog twijfelt of teleurgesteld is in WIDM 2016 - kom de Vlaamse serie kijken. Dat is weer De Mol zoals vanouds. De aflevering staat nu online op de website van VIER. Puur genieten!
Ik heb de aflevering net gezien via youtube en het was genieten. Ik vond het geweldig dat bij de lama-opdracht bijvoorbeeld gewoon werd verteld wie welke koker heeft binnen gehaald en hoeveel geld er in zit. Kijk, dan wordt het lastig voor de mol en moet de mol serieus aan het werk. Dat is veel leuker. Zulke openheid hebben we in Nederland niet. Hier doen ze alles om de mol te helpen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #117 Gepost op: 3-02-2016, 20:20:46 »
Is daar de mol nog niet uitgelekt dan?

::rofl:: ::rofl::

Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #118 Gepost op: 3-02-2016, 23:10:22 »
Is dat zo? Ik lees in dat forum bijvoorbeeld dat de exorbitant hoge bedragen die daar gegeven worden weer voor heel ander kandidaten gedrag zorgen. En dat de sfeer sowieso anders is (meer een soort vakantiereisje). Laat dat seizoen zich eerst even ontwikkelen: de Kloosterhint zat in WIDM 2016 ook niet in aflevering 1....

m0ll0m

Zo exorbitant zijn de bedragen niet hoor. Gewoon meer zoals ze voorheen ook bij ons waren. En het is echt heel erg leuk om naar te kijken. Heel anders (niet per se beter of minder) dan WIDM2016. Kandidaten spelen veel minder om verdacht te worden. Ze gaan er echt voor en dat vind ik zeer interessant.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vind je -tot dusverre- van WIDM 2016?
« Reactie #119 Gepost op: 3-02-2016, 23:31:39 »
Wie nog twijfelt of teleurgesteld is in WIDM 2016 - kom de Vlaamse serie kijken. Dat is weer De Mol zoals vanouds. De aflevering staat nu online op de website van VIER. Puur genieten!

Idd, helemaal mee eens!
Net gekeken, kreeg helemaal het gevoel van Mol-Portugal terug  ::jaja:: :)
Mol moet, mol doet je goed!