Wil toch even wat kwijt...
Vervelend dat we weten dat Klaas de mol is, maar ik wordt een beetje moe van al die mensen die roepen dat het er zo enorm dik bovenop ligt dat Klaas de mol is. Op de overbekende Klaas-hint na is hij toch echt niet zo verdacht bezig, sterker nog, deze aflevering is hij eerder onverdacht.
Misschien heeft hij idd geld laten liggen in de kist (zeer riskant en daardoor onwaarschijnlijk), maar hij heeft de groep zo'n beetje eigenhandig naar die kist geleid door veel goede symbolen te vinden (weet alleen niet of hij ook de cijfercode gevonden had).
Waarom zou je dat doen als mol?
Maar ja, ook dit wordt dan weer verklaard als mol-gedrag, want dit zou dan weer ingefluisterd zijn door de redactie...
Wat ik nog vervelender vind is dat afgeven op de serie, in veel topics lees ik kritiek terwijl dit seizoen tot nu toe prachtig in beeld is gebracht, leuke kandidaten biedt en grappige opdrachten.
Tuurlijk, ook dit is een persoonlijke mening, maar iets meer krediet voor de programmamakers die naast deze molloten ook nog miljoenen andere Nederlanders moeten vermaken...