Al jaren kom ik op dit forum. Vroeger was ik erg actief, tegenwoordig lees ik vooral mee. ik durf mezelf dan ook wel een echte molloot te noemen.
Wat me opvalt is dat de kwaliteit van het forum drastisch is achteruit gegaan. Hier wil ik graag over discussiëren. Maar ook het terugvinden van topics vind ik lastig en niet erg gestructureerd.
Toevallig ben ik op dit moment ook door oude wie is de mol forums aan het gaan (wegens werkzaamheden voor het forum) en het verbaasd mij dat je zegt dat topics niet terug te vinden zijn en het niet gestructureerd is. Want dit was, zoals ik het zie voorgaande jaren vele malen erger. Het is nu juist best georganiseerd, een topic per opdracht, eentje per aflevering etc. Daar zit juist heel veel vooruitgang in
.
Het jaren negentig uiterlijk van het forum is bijvoorbeeld zo'n ergernis van mij.
Hier moeten natuurlijk ook de technische middelen voor zijn. Als iemand een idee heeft, geef het dan vooral aan bij de crew
. Misschien kunnen we er iets mee.
Ik wil hierbij wel aangeven dat ik alle tijd die de mollerators erin stoppen zeer waardeer en dat dit niet bedoeld is als kritiek op hen. Ik zou alleen graag wat meer vernieuwing zien.
Mollerators zijn hier moderators
. Vernieuwing op welk gebied? Alleen de lay-out?
De onzin reacties kan je gewoon niet altijd tegen gaan jammer genoeg...