Auteur Topic: Kwaliteit Forum  (gelezen 13981 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kwaliteit Forum
« Reactie #40 Gepost op: 9-02-2016, 21:10:50 »
Zoals Arjen Lubach afgelopen zondag Sander Dekker adviseerde over het Onderwijsplan 2032:

niet vernieuwen, het nieuwe vernieuwen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: Kwaliteit Forum
« Reactie #41 Gepost op: 9-02-2016, 22:57:17 »
Voor wat het waard is: helemaal eens met de vorige spreker (en met Arjen Lübach). Ik ben een meelezer, en post eens per jaar misschien iets. Maar dit forum is de basis voor 10e, voor NRC, voor MolTalk, en voor heel veel leuke theorieën. Dus ga vooral zo door (Ik ben niet zo van die moloticons).

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kwaliteit Forum
« Reactie #42 Gepost op: 10-02-2016, 09:21:31 »
Het enige is dat er een bug in de forumsoftware zit waardoor (in elk geval in de Edge-browser) in het reageerscherm het berichtvoorbeeld overal doorheen loopt. Maar daar kan de crew heel weinig aan doen denk ik.
Dat inderdaad.
En de bugs met het in- en uitloggen. (2x moeten inloggen, omdat hij telkens eerst aangeeft dat het wachtwoord fout is terwijl dat niet zo is en wanneer je na het klikken op uitloggen op annuleren klikt, je toch wordt uitgelogd)

Maar voor de rest vind ik de lay-out top. Lekker retro.  :P Gewoon rustig en duidelijk.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sylvester

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kwaliteit Forum
« Reactie #43 Gepost op: 14-02-2016, 22:06:35 »
My two cents

Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als er een soort topic gemaakt wordt met samenvattingen van alle theorieën enzo. Nu huppel ik daar telkens voor naar Heinz’s website omdat het hier op het forum lichtelijk chaotisch is.

Daarnaast lijkt het me best handig om gewoon per aflevering een blokje met de drie opdrachten te maken. Dan zit alles geordend bij elkaar zonder dat ik heen en weer moet bladeren om de drie opdrachten van aflevering één nog eens na te lezen.
Hetzelfde heb ik met de geldoverzichten (een beetje onnodig gecompliceerd door theoretisering van het falen van een opdracht erin op te nemen).

In het kort hou ik ervan om de boel lekker strak georganiseerd en opgeruimd te hebben zodat je snel kan vinden wat je zoekt.  Maar goed, wat maakt dat uit. We zitten hier voor de gezelligheid rond een geweldig televisieprogramma.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Kwaliteit Forum
« Reactie #44 Gepost op: 15-02-2016, 16:30:39 »
Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden als er een soort topic gemaakt wordt met samenvattingen van alle theorieën enzo. Nu huppel ik daar telkens voor naar Heinz’s website omdat het hier op het forum lichtelijk chaotisch is.
Waarom doen wat Heinz' website al doet? ;)


Citaat
Daarnaast lijkt het me best handig om gewoon per aflevering een blokje met de drie opdrachten te maken. Dan zit alles geordend bij elkaar zonder dat ik heen en weer moet bladeren om de drie opdrachten van aflevering één nog eens na te lezen.
Klik in het topicoverzicht op het woord "Onderwerp". Dat sorteert de topics op topictitel en dan staan alle [Aflevering 1 - Opdracht X] bij elkaar.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Kwaliteit Forum
« Reactie #45 Gepost op: 15-02-2016, 16:45:07 »
Ik vind het juist een erg fijn forum! De vastgezette berichten zijn erg fijn en ook de moderators zijn prettig aanwezig om alles op tijd te updaten en los te koppelen.  ::ok::

Waar ik me wel aan erger is de quote functie. Of beter gezegd, het misbruik van de quote functie. Vaak zie ik echt hele berichten gequote worden of gewoon het hele berichtje van echt 1 bericht ervoor.  :-X Maar misschien is dit een beetje offtopic.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Kwaliteit Forum
« Reactie #46 Gepost op: 15-02-2016, 20:15:21 »
Dat quote-gedrag zie je op elk forum. Dat is echt niet iets van hier, kan ik je vertellen ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas