Je hebt het mis. Het wordt altijd heel duidelijk gezegd: "20* vragen over het doen en laten van de Mol".
De vragen gingen dus niet over Annemiek en Tim.
* 40 bij de finale.
Klopt, maar het zou wel heel makkelijk zijn als de antwoorden op de vragen niet meer op kandidaat X kunnen slaan, want dat weet iemand dat kandidaat X niet de mol is. De vraag gaat over de mol. Ofwel, het
goede antwoord slaat op de mol, maar de
foute antwoorden slaan op de overige kandidaten (in de finale Annemieke & Tim).
Ik vond het ook wel weinig antwoorden goed... Maar als het zeer gedetailleerde dingen zijn kan ik me voorstellen dat ook niet altijd het antwoord voor jezelf kan herinneren. Zeker als je de test ook nog eens redelijk snel moet maken. Bijvoorbeeld details over wie waar wanneer zat. Ik kan me voorstellen dat je dat van jezelf ook niet meer precies weet. Kijk maar op welke plek de kandidaten zichzelf hebben neergezet bij de 'kandidatenfoto', daar ging ook van alles fout en niet alleen waar de ander stond.
Edit:
Foute antwoorden kunnen misschien ook op niemand slaan! (willekeurige antwoorden/getallen die op niemand van toepassing zijn of op al afgevallen kandidaten.)
Wie zegt dat er maar 3 keuzemogelijkheden zijn bij de finale? Misschien staan bij vragen die over aflevering 1 gaan, wel 10 keuzemogelijkheden? Dit om het per ongeluk goed gokken te beperken...