Auteur Topic: Aflevering 7 - Iets is niets  (gelezen 32336 keer)

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #80 Gepost op: 15-02-2016, 15:37:53 »
ik kan me herinneren dat iemand heeft gezegd dat er in het verjaardagsfilmpje voor cecile een van de deelnemers "ik ben de mol" zingt. ik heb dit filmpje meerdere keren bekeken en bij elke keer een andere deelnemer geobserveerd, naar of hij/zij iets anders zegt dan de rest. echter heb ik dit niet gehoort en gezien. het enige wat ik zag was dat taeke niet volledig in de gaten te houden was, aangezien hij uit het beeld verdween. misschien dat hij hier iets heeft gezongen daarover. daarnaast is annemieke niet verstaanbaar...
 

en ik schrok me elke keer helemaal het laplazarus als er een piccolo in beeld kwam, maar goed daar hebben jullie vrij weinig aan...
« Laatst bewerkt op: 15-02-2016, 19:06:55 door Sanne97 »
"niets is wat het lijkt"

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #81 Gepost op: 15-02-2016, 16:28:28 »
Wat een super leuke aflevering!  ::rofl:: Echt een van de beste ooit! Ik vind Klaas een leuke mol, hij begint wat los te komen. Jammer dat de redactie die dikke hint erin heeft geknald anders was het echt een super leuk seizoen geworden met niet hele duidelijke molacties.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #82 Gepost op: 15-02-2016, 16:58:43 »
@sanne

Als je het filmpje zonder geluid bekijkt en dan naar Annemieke kijkt. Dan lijkt het alsof ze in de plaats van hiep hiep hoera, ik ben de mol zegt.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #83 Gepost op: 15-02-2016, 19:08:13 »
@sanne

Als je het filmpje zonder geluid bekijkt en dan naar Annemieke kijkt. Dan lijkt het alsof ze in de plaats van hiep hiep hoera, ik ben de mol zegt.

als dat zo is, zou mijn idee dat ze de mol is eindelijk een beetje logisch worden...
"niets is wat het lijkt"

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #84 Gepost op: 15-02-2016, 22:32:38 »
als dat zo is, zou mijn idee dat ze de mol is eindelijk een beetje logisch worden...

Ja, maar zou zij als Mol niet juist wel met Klaas in zee gaan in die ruil? Zij "koopt" daarmee een aflevering langer een afleiding (ze is door vanwege haar vrijstelling), dus maakt zich minder verdacht.

m0ll0m

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #85 Gepost op: 16-02-2016, 16:09:58 »
Ja, maar zou zij als Mol niet juist wel met Klaas in zee gaan in die ruil? Zij "koopt" daarmee een aflevering langer een afleiding (ze is door vanwege haar vrijstelling), dus maakt zich minder verdacht.

m0ll0m

dat maakt niet uit. ze vertrouwt hem niet of ze doet alsof. het zou niet slim zijn in te gaan op t aanbod van klaas, want op die maniet kan hij makkelijk zien wat zij weet (omdat ze dan door gaat naar finale)
"niets is wat het lijkt"

Offline Martinietje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #86 Gepost op: 18-02-2016, 16:33:14 »
Interessant is natuurlijk als Annemieke wel op het aanbod was ingegaan, wat had Klaas dan gedaan? Had hij inderdaad de vijf jokers ingezet zodat Annemieke de vrijstelling kon inzetten. Of had hij haar gepiepeld en de zwarte ingezet zodat ze, én 5 jokers kwijt was aan hem én aan de vrijstelling niets heeft gehad. Ik denk persoonlijk het laatste.
Een kandidaat zou hem volgens mij altijd inzetten om de kans zo gelijk mogelijk te houden tijdens de test tussen hem/haarzelf en de rest. Het feit dat hij overweegt het niet te doen doet inderdaad mols aan. Toch durf ik nog niet de Klaastunnel in.

Ik las dat iemand zei dat we niet alle hints naar Klaas moeten negeren. Maar betrap mezelf erop dat ik zelf veel op hem let, juist vanwege de kloosterhint. Wat nou als dat precies is wat de bedoeling is. Dat het de bedoeling is dat wij de richting van Klaas opgestuurd worden juist zodat we minder 'gefocussed' zijn op de rest. Iedereen roept het is Klaas. Laat ik dan maar 'contra' denken en voor een ander gaan. Maar ja wie dan hè.
Kijkend naar de laatste aflevering denk ik toch Tim. Ik weet niet precies waarom, het is een gevoel. Ik denk namelijk dat bij het afrekenen van de inkopen teveel is betaald. Waardoor het weliswaar lijkt alsof de opdracht geslaagd is maar het veel meer had kunnen en moeten zijn (toegegeven dit zou Klaas ook gedaan kunnen hebben). Kijkend naar het verloop bij de 4-op-een-rij opdracht valt t mij op dat Tim weliswaar twee keer 2 jokers binnen hengelt maar tegelijkertijd wel tot vijf keer toe een derde item in een rij legt, bij zowel minbedragen als jokers en vrijstellingen. Of je bent kandidaat en hebt t spel niet goed begrepen of je bent de mol.

GOed dit verhaal is nu lang genoeg. Ik ben er nog steeds niet uit, al vind ik klaas nog steeds te voor de hand liggend. En als het hem is voel ik me als molloot niet serieus genomen met zo'n dikke kloosterhint in mijn gezicht.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #87 Gepost op: 18-02-2016, 17:23:23 »
Ik ben er nog steeds niet uit, al vind ik klaas nog steeds te voor de hand liggend. En als het hem is voel ik me als molloot niet serieus genomen met zo'n dikke kloosterhint in mijn gezicht.

Laten we er voor de vorm even vanuit gaan dat het hem NIET is... Ik denk dat de meeste molloten zich dat JUIST niet serieus genomen worden. Want in mijn ogen heeft de crew dan heel wat uit te leggen.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 7 - Iets is niets
« Reactie #88 Gepost op: 18-02-2016, 17:42:50 »
Laten we er voor de vorm even vanuit gaan dat het hem NIET is... Ik denk dat de meeste molloten zich dat JUIST niet serieus genomen worden. Want in mijn ogen heeft de crew dan heel wat uit te leggen.

'Haha red herring, iedereen trapte erin!' Blijven er vast veel kijkers over...
No Milk today???