Hij zei zelf dat hij spreidde op Klaas en Tim hoor...
Met alle respect, maar jij gelooft echt dat een kandidaat 1 aflevering voor de finale nog spreid?
Er is ook nog zoiets als montage, als alle 3 de kandidaten zeggen dat ze vol op Klaas gaan is het niet leuk voor de kijkers (die nog niet weten dat Klaas de Mol is).
In het uitgebreide afvallersinterview op de site geeft Taeke ook aan bij Art dat hij niet op Tim zat maar het wel tof zou vinden als hij de Mol zou zijn.
Iedereen zit vol op Klaas. van Annemieke konden we het nu niet zien door haar vrijstelling maar ook zij zit vol op Klaas. (als ze deze test had moeten invullen)
Spreiden in aflevering 8, met 1 joker tegenover 3 van Tim en een vrijstelling van Annemieke, gaat je echt je kop kosten. Hoe dan ook.
Positief aan deze aflevering. Geld
Negatief: Ik heb in de 5 jaren dat ik molloot ben nog nooit zo weinig zin gehad in de aflevering, dus ik heb het even voorafgaand. De aflevering was opzich prima, met de montage die Tim weer lekker verdacht maakte. Klaas die weer helemaal niks deed, en dankzij Taeke en Annemieke is het iig nog een winnaarswaardige pot te noemen. Ik vind verlaten fabrieken leuk voor de afwisseling en het Wie is de mol gehalte maar 2 in 1 aflevering hoeft voor mij niet. Het land is prachtig, en we zien 2 opdrachten in oude loodsen/fabrieken en de ander ook binnen. Gemiste kans van prachtige stukjes natuur, riviertjes, watervallen, etc.
En dieptepunt. Susan die bij Moltalk weigert Klaas te verdenken. Ik vindt Susan de liefste en geweldigste maar nodig alsjeblieft kandidaten uit die NIET weten wie de mol is. OF het beter acteren.