Ik vond het een rare opdracht die nergens naartoe leek te gaan en ook vrij onmogelijk was. Ligt het aan mij of hebben ze moeten improviseren deze finale aflevering? De kandidaten hadden hun mol Klaas wel goed tuk, wat dan wel weer leuk is om te zien.
Ik vond het ook een rare opdracht die óf onmogelijk was óf te simpel was. Helaas waren er weer geen duidelijke spelregels en leek het alleen maar te gaan om leuke 'lang leve de lol' televisie. Niet dat dat laatste slecht is, maar dan wel graag met een goeie opdracht. Maar ja, ik lees hier allemaal enthousiaste reacties, dus de makers zullen niet ontevreden zijn.
De opdracht zou natuurlijk simpel te halen zijn geweest door de route met je bovenlichaam naar de grond af te leggen (zoals nu ook op het laatste stukje), zijdelings langs muren/vegetatie te blijven lopen, vlak achter een medekandidaat te blijven lopen, etc. Nergens is gezegd dat dat niet mocht en ze deden het op sommige stukjes ook. Maar ja, dat had supersaaie tv opgeleverd, dus heeft de regie blijkbaar gezegd dat ze het zo moesten doen als ze het deden. Tenminste, zo kwam het op mij over.