Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596677 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #320 Gepost op: 8-06-2016, 23:28:09 »
Dan zal Jetske van den Elsen er wel niet in zitten. Gezien zij en Jochem collega's waren bij de NCRV, hebben een aantal jaar samen het programma Buya gepresenteerd, wat je een beetje kunt zien als voorloper van de BZT-show.Lijkt me sterk als ze een oud duo in 1 seizoen gooien?

Waarom niet? Denk niet dat dat een criterium is... er zullen ook echt wel kandidaten zijn die elkaar al kennen  ::regenboog::

Het leuke is dat het mannenlijstje met enige zekerheid is vast te stellen, maar de vrouwen? Ik heb werkelijk geen idee...  ::ohno::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #321 Gepost op: 8-06-2016, 23:51:01 »
Ik denk dat Dennis Weening de trukendoos heeft opengegooid. Hij was begin mei in Indonesië in ieder geval. Denk dat ze een ieder zand in de ogen willen strooien wat betreft de opnameperiode. Nicolette was in ieder geval wel in Nederland, die was onder andere te zien in RTL Boulevard.
Robinson wordt echt wel opgenomen nu, zeker omdat bijna-zekerheidjes als Euvgenia Parakhina en Joan Franka al sinds begin mei niet meer actief zijn.

Wat WIDM betreft: Jochem van Gelder is de SBS-6 kandidaat die ik nog miste in mijn lijstje! Heb hem denk ik over het hoofd gezien... de afgelopen twee jaar zat er een SBS6-coryfee in WIDM (Viktor Brand, Airen Mylene). Ik zet hem er bij!

Betekent qua mannen dat dit een sterk verdacht lijstje is:
Diederik Jekel
Kluun
Mimoun Oaissa
Jochem van Gelder
Stijn van Vliet

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::



Dennis Weening was gister bij RTL late night? Dus Nee, expeditie wordt nu niet opgenomen en op de ER site staat dat Dennis 'binnenkort' weer voor een nieuwe reis zal vertrekken. Bovendien doen ze daar minder discreet over dan bij Widm. Dennis plaatste vorig seizoen meerdere selfies op instagram van een eilandraad... Ik snap dat je hoopt dat Euvgenia en Joan Franka kandidaten zijn ( wat nog steeds kan maar ze nemen nu niet op)

En @Mollenvanger Dat is wat ik zei toch? Dat we er niet meteen iets uit kunnen concluderen maar dat wel voor iemand die geregeld twittert wel een handige zet zou zijn om al in Maart/April te stoppen met tweeten onder het motto dat het de energie leegzuigt. Wat overigens nog steeds een gedeelde reden kan zijn :)


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #322 Gepost op: 9-06-2016, 09:33:46 »
Dennis Weening was gister bij RTL late night? Dus Nee, expeditie wordt nu niet opgenomen en op de ER site staat dat Dennis 'binnenkort' weer voor een nieuwe reis zal vertrekken.

Ehm... Nu kan het aan mij liggen maar ik heb geen Dennis Weening bij RTL Late Night in de studio gezien gister?  ::ohno::
Of het moet zijn dat ik even drinken aan het inschenken was...

Voor WIDM kunnen we weer twee afvallers noteren, de dames van Toren C (Maike Meijer en Margot Ros).
Hoorde vanmorgen Nicolette van Dam bij Edwin Evers in de uitzending zeggen dat ze zeer onlangs opnames had gehad als gastacteur in Toren C...
Ofwel: daar is recent een nieuwe serie van opgenomen.

Nou ja: we hebben altijd nog de JUMBO-reclames  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #323 Gepost op: 9-06-2016, 09:44:29 »
Ehm... Nu kan het aan mij liggen maar ik heb geen Dennis Weening bij RTL Late Night in de studio gezien gister?  ::ohno::
Of het moet zijn dat ik even drinken aan het inschenken was...

Voor WIDM kunnen we weer twee afvallers noteren, de dames van Toren C (Maike Meijer en Margot Ros).
Hoorde vanmorgen Nicolette van Dam bij Edwin Evers in de uitzending zeggen dat ze zeer onlangs opnames had gehad als gastacteur in Toren C...
Ofwel: daar is recent een nieuwe serie van opgenomen.

Nou ja: we hebben altijd nog de JUMBO-reclames  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Waarschijnlijk bedoeld hij de aflevering van Dinsdag ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #324 Gepost op: 9-06-2016, 10:18:32 »
Waarom niet? Denk niet dat dat een criterium is... er zullen ook echt wel kandidaten zijn die elkaar al kennen  ::regenboog::

Het leuke is dat het mannenlijstje met enige zekerheid is vast te stellen, maar de vrouwen? Ik heb werkelijk geen idee...  ::ohno::

Ik kan mij ook wel vinden in wat Pjotr zegt. Het lijkt mij erg stug dat ze 2 mensen die jaren samen een programma als duo presenteerden (en elkaar dus waarschijnlijk ook goed genoeg kenden) nu samen mee laten doen aan widm. Het kàn natuurlijk, maar denk dat het wel heel tricky en spelbepalend zou kunnen zijn.
Of het zou zo kunnen zijn dat ze na die tijd geen contact meer hebben gehad, dan zou het misschien anders zijn, maar alsnog zou ik dat een spannende keuze vinden. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline #WIDM

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #325 Gepost op: 9-06-2016, 13:20:06 »
Stijn van Vliet is inmiddels weer verschenen. Met Streetlab / Side2Side trad hij gisteren op bij het 'Muziekfeest op het Plein' in Groningen.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #326 Gepost op: 9-06-2016, 15:11:01 »
Stijn van Vliet is inmiddels weer verschenen. Met Streetlab / Side2Side trad hij gisteren op bij het 'Muziekfeest op het Plein' in Groningen.

Ook Kluun en Jochem van Gelder hebben inmiddels weer tekenen van leven vertoond...  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #327 Gepost op: 9-06-2016, 17:20:26 »
Ik kan mij ook wel vinden in wat Pjotr zegt. Het lijkt mij erg stug dat ze 2 mensen die jaren samen een programma als duo presenteerden (en elkaar dus waarschijnlijk ook goed genoeg kenden) nu samen mee laten doen aan widm. Het kàn natuurlijk, maar denk dat het wel heel tricky en spelbepalend zou kunnen zijn.

Wat dacht je van Tygo Gernandt en Jennifer Hoffman samen in seizoen 14 en allebei uit Dokter Tinus.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #328 Gepost op: 9-06-2016, 18:18:53 »
@KingLennart

Bedoelde eergisteren. bij Rtl late night. Staat op zijn instagram.
Bovendien gaan ze voor ER een maand weg en hij had deze maand allemaal dingen in NL dus ze zijn echt nog niet geweest, geloof me.

Ik denk wel dat 2 mensen die close zijn geweest op werkniveau met elkaar in WIDM kunnen zitten. Patrick en Georgina waren in 2008 al close vrienden, Anna en Hanna in 2011 ook. Jennifer en Tygo inderdaad. Vaak bleken dat ook wel bondjes maar je weet het nooit. Ik denk zeker dat het op werkgebied niks uitmaakt. Tenzij ze nu samen iets presenteren misschien. Zoals bijv Carlo en Irene, die zullen niet samen in serie gezet worden. Maar dingen die vroeger geweest zijn, why not?

Maike Meijer zou ik ZO graag in WIDM zien.   :\'( Jammer.

Kluun heeft op 18 mei een show van Leo Blokhuis bezocht staat op twitter. Ze zijn dan al weggeweest, dus hem kun je schrappen als kandidaat.

Ik denk dat we Roos Schlikker wel op het lijstje mogen zetten met 'bijna zeker kandidaat'
Ik had haar een paar jaar terug al geopperd als kandidaat, vind haar wel passend qua profiel als ik kijk naar de lijn van kandidaten.
en dat ze tussen 14 mei en 5 juni maar een paar retweets heeft getweet is zeer opvallend omdat zij echt een fanatiek twitteraar is. Die columns heeft ze dan uiteraard gewoon vooruit geschreven, a- la Aaf.
Tot nu vind ik dit de enige echte zekere. Jochem van Gelder mag daar ook wel bij. aangezien hij echt helemaal stil is geweest sinds 14 mei.
15 mei valt op een zondag dus waarschijnlijk zijn ze dan vertrokken. Tot 5 juni is dat precies 3 weken. Karin was vanaf 16 mei niet meer op de radio en Art had toen ook een twitterstilte.
Verder kan Stijn van Vliet daar dan bij en heb je dus nu 3 mensen die 'vrij zeker' zijn.

Nog mensen voor vrouwelijke kanshebbers?

Heb nog vrij weinig tijd gehad tot nu toe voor namen maar ben nu even aan het zoeken en heb alweer 2 nieuwe potentiele namen voor erbij..

Rosa da Silva (vorig jaar geopperd, tweet vanaf 12 mei niet meer, tot op heden nog niets. Is geen fanatiek twitteraar maar tweet normaal toch minstens 1 x per week iets)

Sascha de Boer (tweet van 15 mei tot 5 juni 3 x iets maar 3 x citeert ze een bericht. Ze hoeft daarvoor niet in Nederland te zijn. Ook geen foto's van op een plek waar ze zou zijn.


« Laatst bewerkt op: 9-06-2016, 18:36:22 door Rämon »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #329 Gepost op: 9-06-2016, 23:03:12 »
@KingLennart

Bedoelde eergisteren. bij Rtl late night. Staat op zijn instagram.
Bovendien gaan ze voor ER een maand weg en hij had deze maand allemaal dingen in NL dus ze zijn echt nog niet geweest, geloof me.

Ik heb de uitzending maandag gezien en die dolfijnenactivist ook, heb denk ik dan alleen Dennis Weening even gemist. Betekent dus dat hij nu in Nederland is. Het feit dat Nicolette Kluijver ZEKER in Nederland was de afgelopen weken (o.a. bij RTL Boulevard) staaft de theorie dat ER nog moet worden opgenomen.
En toch blijf ik er bij dat er iets niet klopt... maar goed. Denk echt dat er een rookgordijn is opgetrokken...

ALS Robinson nog moet worden opgenomen... dan kun je Euvgenia Parakhina en Joan Franka wellicht noteren voor WIDM.

Net als Diederik Jekel overigens. Voor mij absoluut een WIDM-zekerheidje  ::jaja::


Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #330 Gepost op: 10-06-2016, 10:07:01 »
Rosa da Silva staat momenteel in de musical De Tweeling. Hoewel ik niet zeker weet of ze alle voorstellingen echt zelf heeft gespeeld kan ik me haast niet voorstellen dat je zomaar 3 weken weg mag gaan als hoofdrolspeelster.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #331 Gepost op: 10-06-2016, 10:58:42 »
Rosa da Silva staat momenteel in de musical De Tweeling. Hoewel ik niet zeker weet of ze alle voorstellingen echt zelf heeft gespeeld kan ik me haast niet voorstellen dat je zomaar 3 weken weg mag gaan als hoofdrolspeelster.

Thanks. Als hoofdrolspeelster (aangezien die musical gaat over een tweeling die op elkaar lijkt) denk ik dat ze gewoon alle voorstellingen zelf speelt. Kees Boot zit ook in dit stuk dus die hoeven we ook niet te verwachten dan.


Nieuwe naam: Zangeres Giovanca. Tweet niet meer sinds 25 april. kan iemand checken of ze optredens heeft gehad in de afgelopen 3/4 weken?
« Laatst bewerkt op: 10-06-2016, 11:04:49 door Rämon »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #332 Gepost op: 10-06-2016, 12:20:45 »
Nieuwe naam: Zangeres Giovanca. Tweet niet meer sinds 25 april. kan iemand checken of ze optredens heeft gehad in de afgelopen 3/4 weken?

Giovanca kun je denk ik afschrijven als deelnemer. Ze heeft inderdaad niet opgetreden de afgelopen maanden maar daar had ze een legitieme reden voor   ::tandpastasmiley::

Ze is op 3 april namelijk bevallen van een dochter. Lijkt me dus niet heel waarschijnlijk dat ze aan WIDM (of ER) mee doet...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #333 Gepost op: 11-06-2016, 19:10:13 »
Haha best goede reden ja!!! Ik ben niet zo op de hoogte van de zwangere bn'ers op dit moment..
Maar jammer, leek me ook wel leuk.

Nog iemand een naam ontdekt? Ik loop echt vast.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #334 Gepost op: 12-06-2016, 13:37:55 »
Misschien toch Josje van K3? Ze is namelijk naar eigen zeggen op rondreis door Zuid Amerika. Kan natuurlijk, maar wel precies in de periode dat meestal de opnames zijn. Geen idee hoe zij zit met twitter, want dat heb ik zelf niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #335 Gepost op: 12-06-2016, 16:05:40 »

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #336 Gepost op: 14-06-2016, 01:18:33 »
Misschien iemand van Jeugdjournaal, Klokhuis of Zapp?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #337 Gepost op: 14-06-2016, 10:26:33 »
Vanmorgen werd Art gebeld op Radio 2 over zijn concert van Bruce Springsteen vanavond en de Nacht van de Vluchteling as. zaterdag. Gisteren tweette hij ook weer zelf (en plaatste geen retweet). Hij moet dus wel in het land zijn (zoals we eigenlijk al wisten).
Marjolijn Touw kunnen we helaas ook afschrijven als mogelijke kandidaat, want zij heeft de afgelopen periode wel wat getweet. :( Volgend jaar dan maar. ::jaja:: :D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #338 Gepost op: 14-06-2016, 12:09:40 »
Apparatuur van WIDM was begin Juni al terug uit het buitenland. Dus de opnames zijn zeker al geweest.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #339 Gepost op: 14-06-2016, 13:06:08 »
Apparatuur van WIDM was begin Juni al terug uit het buitenland. Dus de opnames zijn zeker al geweest.

Hoe weet jij dit? :D