Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596788 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #300 Gepost op: 31-05-2016, 21:10:44 »
Nic Vegter, regisseur/monteur van WIDM twitterde vandaag:
Citaat van: Nic Vegter Music ‏@VegterNic
Nieuwe spannende low-pass soundeffects aan het maken voor het komende seizoen Wie is de Mol?
 #wieisdemol #widm

Wat betekent dit? Zijn ze al terug? Is hij niet mee op reis (was dat altijd al zo?)?

En tof om te horen dat er nieuwe dingen op komst zijn ::bravo::
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #301 Gepost op: 31-05-2016, 21:59:45 »
Montage op locatie?  Niets is onmogelijk, he?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #302 Gepost op: 31-05-2016, 22:24:12 »
Montage op locatie?  Niets is onmogelijk, he?
Niets is onmogelijk, maar dit ziet er vrij huiselijk uit - en ik zou niet weten waarom je tijdens de reis aan geluidseffecten gaat werken en hier over twitteren ??? Tenzij dit natuurlijk een valstrik is... ::zweep:: Sowieso zeldzaam dat een crewlid twittert tijdens het maken van het supergeheime WIDM ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #303 Gepost op: 31-05-2016, 23:05:38 »
Sowieso zeldzaam dat een crewlid twittert tijdens het maken van het supergeheime WIDM ::hypocriet::
Dat maakt het dus juist verdacht. Nic Vegter is dus de mol :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #304 Gepost op: 1-06-2016, 00:00:13 »
Dat maakt het dus juist verdacht. Nic Vegter is dus de mol :P

Ik denk dat Nick Vegter gewoon in Nederland die nieuwe tunes aan het maken is. Komt veel bij kijken!

Het lijkt mij inderdaad dat de mensen van ER geheel niet kunnen twitteren. De deelnemers aan WIDM hebben daar meer kans toe. Zie maar vorig jaar aan Klaas.

Op grond van totale Twitterstilte kun je de volgende mensen in WIDM of ER verwachten komend seizoen:
Euvgenia Parakhina
Joan Franka
Thomas Verhoef
Jan Bosmans a.k.a. Janice
Diederik Jekel
Gwen van Poorten

Van dit rijtje verwacht ik de eerste vier in ER. Diederik Jekel verwacht ik in WIDM en van Gwen van Poorten weet ik het niet. Zou allebei kunnen maar ik hoop WIDM eerlijk gezegd.

Dan zijn er nog de verdachten die heel af en toe "iets laten weten" maar eigenlijk wel verdacht gedrag vertonen. Dit zouden kandidaten voor WIDM kunnen zijn, voor ER lijkt hierdoor uitgesloten. De mensen die ik bedoel hier zijn in ieder geval Domien Verschuren en Stijn van Vliet.

En dan heb ik het nog niet eens over het lijstje mensen die vrijwel nooit (meer) twitteren. Die kun je dus totaal niet peilen. Ik bedoel dan bijvoorbeeld Maike Meijer en Margot Ros van Toren C, Jetske van der Elsen en Kees Boot (al heeft deze laatste al met ER meegedaan... je weet maar nooit!)

(Edit: oud-rapper Extince heeft al lang niks van zich laten horen... kandidaat voor ER misschien?)

Het zou zo leuk zijn als ik nu eens meer dan twee deelnemers van WIDM goed had zodra het bekend wordt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #305 Gepost op: 5-06-2016, 15:58:19 »
Vanmiddag meldt Roos Schlikker zich weer op Twitter, na een lange periode waarin ze zelf niet heeft getweet (wel geretweet). Ik ben ervan overtuigd dat zij een kandidaat is. Mocht dat inderdaad het geval zijn, dan zal de WIDM-opnameperiode op basis van Roos’ twittergedrag tussen 14 mei en 5 juni liggen. Rekening houdend met reis- en rusttijden en met mondiale tijdsverschillen heeft seizoen 17 zich volgens dit scenario afgespeeld ergens tussen 14-15 mei en 3-5 juni. Ik vind Roos er overigens niet echt bruiner uitzien.

Op basis van alle input tot nu toe kom ik tot het volgende overzicht.

Kanshebbers
Diederik Jekel
Kluun
Maryam Hassouni (genoemd door user Anne)
Mimoun Oaïssa (genoemd door user Anne; Mimoun heeft een toespraak/pitch op 12 mei en op 6 juni: toeval?)
Roos Schlikker
Stijn van Vliet


Misschien
Cornald Maas (twittert wel flink door)
Jetske van den Elsen
Kenny van Hummel (twittert wel op 31 mei een foto van – naar eigen zeggen – een bezoek in Roemenië)
Priscilla Knetemann (zou aan het klussen zijn in nieuw huis, maar dat kan een dekmantel zijn)
Thomas Verhoef (foto's geplaatst van hardlopen en klussen, maar dat zegt in wezen niets)
Tom Egbers (twittert wel een foto van het stadion waar de wedstrijd Ierland-Nederland plaatsvond op 27 mei)


Euvgenia Parakhina (ik denk dat ze aan Expeditie Robinson meedoet)
Joan Franka (idem)


Géén kandidaten (eerder al opgesomd door KingLennart, zie #248)
Rob van Someren
DJ Sven
Halina Reijn
Tom Coronel
Chantal Janzen
Dan Karaty
Sylvana Simons
Joris Marseille
Jett Rebel
Josje Huisman
Caro Emerald
Pip Pellens
Toprak Yalçiner


Update:
Acteurs Flikken Maastricht (opnames nieuw seizoen)
Barry Atsma en Noortje Herlaar (filmopnames in Londen)
Carlo Boszhard (1 juni in Nederland, surpriseparty 25-jarig RTL-jubileum)
Domien Verschuuren (heeft gedraaid in Limburg tijdens opnameperiode)
Geraldine Kemper (opnames 3 op reis)
Gwen van Poorten (is gegeotagd in Thailand tijdens WIDM-opnameperiode)
Harry Piekema (gezien in Stadsschouwburg door Lukie4)
Jan Bosmans, oftewel ‘Janice’ (aanwezig bij FHM500 Awards in Amsterdam, eind mei)
Jan Versteegh (18 mei op Radio 2)
Jeroen Pauw (interview met Max Verstappen tijdens WIDM-opnameperiode)
« Laatst bewerkt op: 5-06-2016, 17:09:10 door Molzkovicz »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #306 Gepost op: 5-06-2016, 17:25:50 »
@Molkovicz Het is nog speculatie, maar ik zal het voor alle zekerheid in een spoiler zetten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #307 Gepost op: 5-06-2016, 19:41:15 »
Dus Toprak blijft de beste kandidaat die WIDM nooit gehad heeft ;).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #308 Gepost op: 6-06-2016, 16:19:55 »
@Molkovicz Het is nog speculatie, maar ik zal het voor alle zekerheid in een spoiler zetten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #309 Gepost op: 6-06-2016, 17:29:14 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

hier is het

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #310 Gepost op: 7-06-2016, 09:47:34 »
Cornald Maas lijkt mij geen kandidaat. Hij heeft op 14 mei nog commentaar gegeven bij de live-finale van het Eurovisie Songfestival. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij meteen na zo'n hectische periode in het vliegtuig springt voor WIDM. Heeft hij na het songfestival trouwens niet nog ergens een interview gegeven?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #311 Gepost op: 7-06-2016, 12:21:27 »
In het geval dat Kluun een Mol-kandidaat is...

Sinds zondag lijkt hij weer actief te zijn. Alleen geen idee of hij het zelf is of iemand die zijn account heeft waargenomen  ::tandpastasmiley::
Betekent dus dat we in de gaten moeten houden of er verdachten zijn die weer gaan twitteren!

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #312 Gepost op: 7-06-2016, 16:11:53 »
Goed overzicht Molzkovicz! Daar zitten vast een aantal kloppende kandidaten tussen. (Het leuke zijn natuurlijk wel altijd de kandidaten waarvan niemand het had zien aankomen).
Tell me what your telescope says

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #313 Gepost op: 7-06-2016, 16:42:57 »
Karin de Groot is overigens nog altijd niet terug op Radio 5.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #314 Gepost op: 7-06-2016, 23:17:14 »
Ik heb een aanvulling!

Jochem van Gelder, is stil vanaf 14 mei op twitter (dus al bijna een maand, heeft wel eens gezegd dat zijn kids dol zijn op het program en zou dus overstach gegaan zijn) Tweet normaal vrij recent en nu dus heel lang niks. Ik weet niet of ik hem een uitgesproken WIDM kandidaat vind, misschien eerder een Robinson kandidaat maar aangezien die nog niet weg zijn...

Sanne Wallis de Vries, heeft sinds april een twitterstilte en aangezien zij HEEL veel twittert normaal zou ze uit voorzorg, wetende dat ze kandidaat widm is, iets eerder gestopt zijn met twitter al om minder verdacht over te komen. Als iemand echt veel tweet en dan opeens 3 weken niks is het een beetje obvious..

Kasper van der Laan ( een cabaratier die nog niet bekend is bij het grote publiek, denk aan iemand als Soundos toen ze in widm kwam) tweet tussen 19 mei en 2 juni niet. Tweet op 16/17/18 nog wel geregeld.

Ronald Goedemondt ( cabaratier ) tweet niet heel geregeld normaal maar tweet tussen 7 mei en nu niks behalve 1 tweet op 23 mei (maar dat is een post op fb waarin hij een foto heeft genomen van een starbucks koffie, dit soort foto's kunnen heel goed eerder gemaakt zijn , denk aan Marjolein vorig jaar die ook een foto postte waar ze zogenaamd bij een nagelsalon zat'


Kluun en Roos zouden beide erg leuk zijn. En beide zijn ze indd zeer weinig actief op social media als je hun gedrag vergelijkt met normaal..
Ze volgen elkaar vrij recent en Kluun volgt Art ook vrij recent..

Dat WIDM zich nu afspeelt mag wel duidelijk zijn aangezien zowel Art als Karin niet in Nederland zijn.

Maar Expeditie Robinson wordt normaal toch al begin mei opgenomen, het is nu begin Juni en Dennis zit nog in Nederland. Nicolette ook. En ze zijn nog niet weggeweest dus misschien gaan hun dit jaar wat later. Wat gek is want in september beginnen hun met uitzenden dus betekent nog korter de tijd om te monteren.
« Laatst bewerkt op: 7-06-2016, 23:30:03 door Rämon »

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #315 Gepost op: 7-06-2016, 23:25:39 »
Off topic : Misschien begint ER deze keer in het voorjaar, nadat WIDM is afgelopen?

Jochem van Gelder lijkt mij een hele leuke kandidaat! :D Sanne ook wel, al ken ik haar alleen van De Slimste Mens. Die andere 2 ken ik niet geloof ik. Al komt die laatste me van naam bekend voor.
« Laatst bewerkt op: 7-06-2016, 23:37:33 door Pjotr1992 »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #316 Gepost op: 8-06-2016, 11:06:51 »
Ik heb een aanvulling!

Jochem van Gelder, is stil vanaf 14 mei op twitter (dus al bijna een maand, heeft wel eens gezegd dat zijn kids dol zijn op het program en zou dus overstach gegaan zijn) Tweet normaal vrij recent en nu dus heel lang niks. Ik weet niet of ik hem een uitgesproken WIDM kandidaat vind, misschien eerder een Robinson kandidaat maar aangezien die nog niet weg zijn...

Sanne Wallis de Vries, heeft sinds april een twitterstilte en aangezien zij HEEL veel twittert normaal zou ze uit voorzorg, wetende dat ze kandidaat widm is, iets eerder gestopt zijn met twitter al om minder verdacht over te komen. Als iemand echt veel tweet en dan opeens 3 weken niks is het een beetje obvious..

Kasper van der Laan ( een cabaratier die nog niet bekend is bij het grote publiek, denk aan iemand als Soundos toen ze in widm kwam) tweet tussen 19 mei en 2 juni niet. Tweet op 16/17/18 nog wel geregeld.

Ronald Goedemondt ( cabaratier ) tweet niet heel geregeld normaal maar tweet tussen 7 mei en nu niks behalve 1 tweet op 23 mei (maar dat is een post op fb waarin hij een foto heeft genomen van een starbucks koffie, dit soort foto's kunnen heel goed eerder gemaakt zijn , denk aan Marjolein vorig jaar die ook een foto postte waar ze zogenaamd bij een nagelsalon zat'


Kluun en Roos zouden beide erg leuk zijn. En beide zijn ze indd zeer weinig actief op social media als je hun gedrag vergelijkt met normaal..
Ze volgen elkaar vrij recent en Kluun volgt Art ook vrij recent..

Dat WIDM zich nu afspeelt mag wel duidelijk zijn aangezien zowel Art als Karin niet in Nederland zijn.

Maar Expeditie Robinson wordt normaal toch al begin mei opgenomen, het is nu begin Juni en Dennis zit nog in Nederland. Nicolette ook. En ze zijn nog niet weggeweest dus misschien gaan hun dit jaar wat later. Wat gek is want in september beginnen hun met uitzenden dus betekent nog korter de tijd om te monteren.

Ik denk dat Dennis Weening de trukendoos heeft opengegooid. Hij was begin mei in Indonesië in ieder geval. Denk dat ze een ieder zand in de ogen willen strooien wat betreft de opnameperiode. Nicolette was in ieder geval wel in Nederland, die was onder andere te zien in RTL Boulevard.
Robinson wordt echt wel opgenomen nu, zeker omdat bijna-zekerheidjes als Euvgenia Parakhina en Joan Franka al sinds begin mei niet meer actief zijn.

Wat WIDM betreft: Jochem van Gelder is de SBS-6 kandidaat die ik nog miste in mijn lijstje! Heb hem denk ik over het hoofd gezien... de afgelopen twee jaar zat er een SBS6-coryfee in WIDM (Viktor Brand, Airen Mylene). Ik zet hem er bij!

Betekent qua mannen dat dit een sterk verdacht lijstje is:
Diederik Jekel
Kluun
Mimoun Oaissa
Jochem van Gelder
Stijn van Vliet

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #317 Gepost op: 8-06-2016, 11:10:46 »
Ik heb een aanvulling!


Sanne Wallis de Vries, heeft sinds april een twitterstilte en aangezien zij HEEL veel twittert normaal zou ze uit voorzorg, wetende dat ze kandidaat widm is, iets eerder gestopt zijn met twitter al om minder verdacht over te komen. Als iemand echt veel tweet en dan opeens 3 weken niks is het een beetje obvious..
Sanne Wallis de Vries is in maart al gestopt met Twitteren vanwege alle tijd die het van haar opslurpt. Kan nog steeds wel een geniale tactiek zijn om deelname te verbergen natuurlijk (eind maart/begin april weet je al dat je meedoet lijkt me).

Maar denk dat we aan haar Twittergedrag niet zo veel hebben.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #318 Gepost op: 8-06-2016, 20:35:55 »
Dat lijstje

Diederik Jekel
Jochem van Gelder
Kluun
Mimoun Oaïssa
Stijn van Vliet

een mooi afwisselend lijstje, en laten er nou net twee van de mensen die ik het liefst wilde erbij zitten ::bravo::. Diederik Jekel en iemand van Streetlab (in dit geval dus Stijn). Kluun lijkt me ook leuk, maar nooit veel van gehoord behalve een enkele keer gezien bij Late Night en Mimoun ken ik van die sketches van het Klokhuis van toen ik klein was :P. Jochem van Gelder ken ik vooral van Praatjesmakers en ik heb nog een handtekening van toen ik klein was en hij op mijn school was :) Het ziet er naar uit als dat dit de mannengroep wordt, dat het weer een hele sterke kandidatengroep wordt...

En dan nog Roos Schlikker, evt. Priscilla Knetemann en Sanne Wallis de Vries erbij te bedenken...  ::hyper::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #319 Gepost op: 8-06-2016, 21:18:13 »
Dan zal Jetske van den Elsen er wel niet in zitten. Gezien zij en Jochem collega's waren bij de NCRV, hebben een aantal jaar samen het programma Buya gepresenteerd, wat je een beetje kunt zien als voorloper van de BZT-show.Lijkt me sterk als ze een oud duo in 1 seizoen gooien?