@KingLennart
Bedoelde eergisteren. bij Rtl late night. Staat op zijn instagram.
Bovendien gaan ze voor ER een maand weg en hij had deze maand allemaal dingen in NL dus ze zijn echt nog niet geweest, geloof me.
Ik denk wel dat 2 mensen die close zijn geweest op werkniveau met elkaar in WIDM kunnen zitten. Patrick en Georgina waren in 2008 al close vrienden, Anna en Hanna in 2011 ook. Jennifer en Tygo inderdaad. Vaak bleken dat ook wel bondjes maar je weet het nooit. Ik denk zeker dat het op werkgebied niks uitmaakt. Tenzij ze nu samen iets presenteren misschien. Zoals bijv Carlo en Irene, die zullen niet samen in serie gezet worden. Maar dingen die vroeger geweest zijn, why not?
Maike Meijer zou ik ZO graag in WIDM zien.
Jammer.
Kluun heeft op 18 mei een show van Leo Blokhuis bezocht staat op twitter. Ze zijn dan al weggeweest, dus hem kun je schrappen als kandidaat.
Ik denk dat we Roos Schlikker wel op het lijstje mogen zetten met 'bijna zeker kandidaat'
Ik had haar een paar jaar terug al geopperd als kandidaat, vind haar wel passend qua profiel als ik kijk naar de lijn van kandidaten.
en dat ze tussen 14 mei en 5 juni maar een paar retweets heeft getweet is zeer opvallend omdat zij echt een fanatiek twitteraar is. Die columns heeft ze dan uiteraard gewoon vooruit geschreven, a- la Aaf.
Tot nu vind ik dit de enige echte zekere. Jochem van Gelder mag daar ook wel bij. aangezien hij echt helemaal stil is geweest sinds 14 mei.
15 mei valt op een zondag dus waarschijnlijk zijn ze dan vertrokken. Tot 5 juni is dat precies 3 weken. Karin was vanaf 16 mei niet meer op de radio en Art had toen ook een twitterstilte.
Verder kan Stijn van Vliet daar dan bij en heb je dus nu 3 mensen die 'vrij zeker' zijn.
Nog mensen voor vrouwelijke kanshebbers?
Heb nog vrij weinig tijd gehad tot nu toe voor namen maar ben nu even aan het zoeken en heb alweer 2 nieuwe potentiele namen voor erbij..
Rosa da Silva (vorig jaar geopperd, tweet vanaf 12 mei niet meer, tot op heden nog niets. Is geen fanatiek twitteraar maar tweet normaal toch minstens 1 x per week iets)
Sascha de Boer (tweet van 15 mei tot 5 juni 3 x iets maar 3 x citeert ze een bericht. Ze hoeft daarvoor niet in Nederland te zijn. Ook geen foto's van op een plek waar ze zou zijn.