Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596771 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #280 Gepost op: 27-05-2016, 17:40:15 »
Domien heeft weer een vlog online gezet. Ik denk dat wij hem kunnen afschrijven als kandidaat

Edit: Hij beloofd nu dat er wederom twee weken geen vlog komt ::ohno:: ::jaja::

Daar lijkt het wel op ja... maar je weet het nooit. Klaas van Kruistum zat vorig jaar zogenaamd in een verbouwing... dachten we allemaal   ::pinokkio::

Een korte samenvatting:
Gebaseerd op Twitter zijn er vijf mensen die recent acuut gestopt zijn met Twitteren... ofwel: mogelijke kandidaten voor WIDM of anders ER.

Joan Franka         (sinds 9 mei: gaf ook zelf aan dat ze haar stem een paar weken rust moest geven)
Euvgenia Parakhina  (sinds 2 mei)
Diederik Jekel      (sinds 13 mei)
Thomas Verhoef      (sinds 6 mei: zou wel nog een enkel bericht op Facebook hebben geplaatst?)
Kluun               (sinds 30 april, maar was nog wel te zien in RTL Late Night op 11 mei)

Er zijn vast nog wel meer "verdachten", maar deze springen er voor mij tot nu toe uit!  ::tandpastasmiley::

Offline DJHMS

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #281 Gepost op: 27-05-2016, 21:06:39 »
Domien heeft weer een vlog online gezet. Ik denk dat wij hem kunnen afschrijven als kandidaat

Edit: Hij beloofd nu dat er wederom twee weken geen vlog komt ::ohno:: ::jaja::

Zojuist de vlog gezien, ik schrijf hem niet meteen af.
Je ziet de verhuiswagen op zaterdag en vervolgens wat ikea meubel montage filmpjes.
Dus tussen zaterdag en vrijdag heeft Domien 5 meubelstukken in elkaar gezet en meer heeft hij niet beleefd deze week? Het zou ook kunnen dat deze filmpjes op zaterdag/zondag zijn opgenomen en dat ze daarna zijn vertrokken.


Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #282 Gepost op: 28-05-2016, 09:17:48 »
Ik denk nog een kandidaat te weten: Stijn van Vliet (Streetlab).

De mannen van Streetlab worden de laatste tijd voor allemaal (radio)programma's gevraagd, omdat ze maandag in hun programma de single Forget My Name met René Froger voor het eerst in hun programma hebben laten horen. De mannen zijn echter altijd met zijn drieën, Stijn is er nergens bij geweest. Toeval? Of wie is de mol?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #283 Gepost op: 28-05-2016, 16:47:41 »
Nog eentje om in de gaten te houden is Jeroen Pauw. Is opvallend stil op twitter.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #284 Gepost op: 28-05-2016, 18:12:08 »
Nog eentje om in de gaten te houden is Jeroen Pauw. Is opvallend stil op twitter.

Dat klopt op zich, maar Jeroen Pauw lijkt mij niet waarschijnlijk als deelnemer  ::ohno::

Hij had op 20 mei nog een interview met Max Verstappen over onder andere zijn winst in de GP van Spanje. Was wel zijn laatste uitzending van het seizoen volgens mij, maar denk dat WIDM al opgenomen wordt daar Art al sinds 8 mei niet meer twittert...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #285 Gepost op: 28-05-2016, 18:32:00 »
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #286 Gepost op: 28-05-2016, 20:32:25 »
Domien heeft gisteren gedraaid in Limburg

http://www.nr7even.nl/galleries/vrijdag-20-mei-2016/
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #287 Gepost op: 29-05-2016, 10:07:57 »
Televizier:

https://www.televizier.nl/categorie/amusement/doet-stijn-van-streetlab-mee-aan-wie-is-de-mol.811705.lynkx

Interessant! Had eerlijk gezegd nog niet goed naar hem gekeken maar verdacht is-ie zeker...   ::rofl::
Wat dat programma van Karin de Groot betreft: dat is elke werkdag van 4 tot 6.
Betekent dan dat ze in het weekend van 14/15 mei vertrokken is, tegelijk met de kandidaten lijkt mij. Ze is immers kandidatencoach  ::tandpastasmiley::

Tel daar drie weken bij op... en dan weet je dat vanaf komend weekend zo'n beetje iedereen weer terug is...
 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 29-05-2016, 10:09:49 door KingLennart »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #288 Gepost op: 29-05-2016, 10:32:01 »
Als het artikel in een van de Tv-bladen van de Avro-tros staat, zou je ervan uit kunnen gaan dat er een kern van waarheid in zit (dat is lichtelijk een understatement....)

Domien kan inmiddels wel worden afgeschreven.

Enige mogelijkheid is natuurlijk dat de opnames niet VOOR 14 juni worden afgerond, maar dat ze pas na die datum op pad gaan. Maar dat rijmt weer niet met de ''verdachte'' afwezigheid van Stijn van Vliet.

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #289 Gepost op: 30-05-2016, 22:31:48 »
Wat denken jullie van Jan Versteegh? Hij is ook op 'vakantie'.  :-[

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #290 Gepost op: 30-05-2016, 22:33:41 »
leuke kandidaat!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #291 Gepost op: 30-05-2016, 22:39:55 »
Dan zouden ze eindelijk breken met de ongeschreven regel dat ER-kandidaten niet mee mogen doen met WIDM ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #292 Gepost op: 30-05-2016, 23:05:45 »
Wat denken jullie van Jan Versteegh? Hij is ook op 'vakantie'.  :-[
Dan zouden ze eindelijk breken met de ongeschreven regel dat ER-kandidaten niet mee mogen doen met WIDM ::bravo::

Nou... wat Jan Versteegh betreft moeten we ons enthousiasme een beetje indammen vrees ik. Met zijn eigen account twittert hij gewoon door. Hij gaat nu wel even met vakantie maar WIDM wordt op dit moment al opgenomen... ik geloof echt niet dat ze nu nog met de opnames starten...
Maar... van zijn maatje Geraldine Kemper is er via Twitter echt al lang niets meer vernomen?  ::oink::

Verder heb ik vanavond nog twee potentiële deelnemers ontdekt:
Jan Bosmans a.k.a. Janice
==> modeontwerper, zat samen met o.a. Mark Huizinga en Euvgenia Parakhina in "De schat van Oranje" vier jaar geleden.
Is al enige tijd stil op Twitter...

Gwen van Poorten
==> Presentatrice bij BNN. Past precies in het plaatje van een WIDM-deelnemer (er zit altijd wel een jong iemand van de publieke omroep bij). Opvallend: haar laatste tweet van 6 mei waarin ze een foto van haar op een tropisch strand plaatst met het onderschrift "Ik blijf hier nog even..."

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 31-05-2016, 00:04:56 door KingLennart »

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #293 Gepost op: 30-05-2016, 23:19:52 »
Nou... wat Jan Versteegh betreft moeten we ons enthousiasme een beetje indammen vrees ik. Met zijn eigen account twittert hij gewoon door. Hij gaat nu wel even met vakantie maar WIDM wordt op dit moment al opgenomen... ik geloof echt niet dat ze nu nog met de opnames starten...

Maar... van zijn maatje Geraldine Kemper is er via Twitter echt al lang niets meer vernomen?
Ik denk wel dat ALS ze bij WIDM met die regel breken dan doen ze dat met die twee. Ze zijn TE leuk om voor WIDM genegeerd te worden...

Helaas.. Geraldine Kemper is wel actief op Instagram en is bezig met opnames voor 3 op reis.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #294 Gepost op: 30-05-2016, 23:46:03 »
Helaas.. Geraldine Kemper is wel actief op Instagram en is bezig met opnames voor 3 op reis.
Had Chris Zegers twee jaar geleden niet ook als smoes dat hij weg was voor 3 Op Reis?  ::vergroot::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #295 Gepost op: 31-05-2016, 00:08:51 »
Had Chris Zegers twee jaar geleden niet ook als smoes dat hij weg was voor 3 Op Reis?  ::vergroot::

Dat klopt... was interview in de Privé geloof ik. Was voor hem de ideale smoes  ::rofl::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #296 Gepost op: 31-05-2016, 08:46:19 »
Had Chris Zegers twee jaar geleden niet ook als smoes dat hij weg was voor 3 Op Reis?  ::vergroot::

Dit is zeker, werk op een uitgifte in Hilversum en de cameraploeg vertrok vanuit ons.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #297 Gepost op: 31-05-2016, 18:34:16 »
Stijn zou een mooie deelnemer kunnen zijn! Al post hij wel dingen op facebook...


Ik vind Gwen van Poorten ook wel een goede naam, aangezien ze al sinds 6 mei stil is op twitter.
Ik meen me te herinneren dat de crew vorig jaar aangaf dat Kandidaten gewoon doortweeten (Klaas en Tim hebben gewoon doorgetweet)
dus ik weet niet of er doorgetweet kan worden.

Wat me elk jaar opvalt is dat bij Expeditie Robinson kandidaten wel lang stilzijn. Dat is vaak verdachter, misschien omdat ze niet kunnen tweeten op dat eiland. Bij Wie is de mol willen ze zeker na vroegtijdig uitlekken van kandidaten verkomen dat dat weer gebeurd dus ik denk dat kandidaten gewoon doortweeten. Art kent het programma als geen ander dus ik denk bijna dat hij ons op het verkeerde been heeft gezet met 3 weken niet tweeten. Maar van de andere kant... Ik weet het niet. Waarschijnlijk zijn ze nu wel weg, aangezien Karin ook van de radio is.
Buiten Stijn is er eigenlijk niemand die echt helemaal van de radar is. Veel namen kun je automatisch al linken aan Expeditie Robinson toch?
« Laatst bewerkt op: 31-05-2016, 18:38:26 door Rämon »

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #298 Gepost op: 31-05-2016, 20:33:33 »
Het zou wel leuk zijn als Katja Herbers mee zou doen met WIDM. Ze is wel actief op social media. Maar de amerikaanse tv serie "Manhattan" waar ze in speelde is gestopt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #299 Gepost op: 31-05-2016, 20:35:01 »
Voor ER-deelnemers ligt het meer voor de hand dat ze geen berichten kunnen plaatsen, je noemt zelf al de reden.


Heeft verder niemand aanwijzingen die kunnen leiden naar de locatie?