@Molzkovicz
Thanks voor de heldere samenvatting!
Ik had begrepen dat Diederik en Coosje een koppel zijn dus 1 van hun mogen ze sowieso schrappen en aangezien Coosje dus die reunie had lijkt me het onwaarschijnlijker dat zij heeft meegedaan dan Diederik.
Het lijstje kanshebbers, misschien en absoluut niet is helder maar 1 iemand zou ik toch naar de kanshebbers verplaatsen.
Roos Schlikker. Ze staat bij Misschien vanwege een 'korte' twitterstilte. Maar in mijn ogen is 14 mei/3 juni niet kort. Ik tel dan toch een kleine 20 dagen. Ze heeft in die hele periode niet getweet en niets geplaatst op instagram. Op instagram plaatste ze net voor 14 mei dat ze terug was van een familie vakantie dus op vakantie kan ze ook niet meer zijn geweest. En ze is een fanatieke twitteraar. Op instagram is ze ook geregeld actief.
20 dagen is 1. niet kort en 2. ze hoeft het niet perse tot de finale gered te hebben... al zit je met 20 dagen toch al bijna in de finale. Op wat rust/reis dagen na.
Mocht ze nou van 14 tot 21 mei niet getweet hebben kan je nog zeggen, kort/twijfelachtig maar voor iemand die zo actief op sociale media EN een passend WIDM profiel heeft > volgt het programma, tweet er vaak over en is ook iemand die sociaal goed ligt, veel volgers waaronder veel ex kandidaten. Ik zou haar absoluut naar de kanshebber lijst verschuiven. Staat ook gezelliger, anders is zo kaal aan de vrouwen kant
En nog over die ongeschreven regel.
Ik denk dat we het met een korreltje zout mogen nemen, al zet ik er wel als opmerking bij: reality shows die door minder als 500.000 mensen worden bekeken kunnen prima kandidaat leveren aan WIDM. ER heeft ruim een miljoen kijkers en heeft ook veel afleveringen. De kans dat je iemands profiel dan al kent is vele malen groter dan dat iemand 3 rondes in de zeven zeeen of de schat van oranje heeft gezeten bijvoorbeeld. Ik denk dat de crew daar vooral op let en niet zo zeer op dat niemand ooit mee mag gedaan hebben aan een vergelijkbaar reality programma.