Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596966 keer)

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #860 Gepost op: 7-11-2016, 12:50:25 »
Laatste poging 't te verhelderen. Ik herken nog niemand :-[

Ik herken in nummer twee op de een of andere manier NRC-columnist Frank Huiskamp. Deed afgelopen jaren de Molchats op NRC. Schijnt hier ook een forumlid te zijn.

Wel erg actief op Twitter, ook in mei. Maar heb zo'n voorgevoel.

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #861 Gepost op: 7-11-2016, 13:04:41 »
Ik hoop op Bob de Jong.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #862 Gepost op: 7-11-2016, 13:48:50 »
Ik weet niet meer wie haar noemde, maar die "roodharige" lijkt mij inderdaad Nienke van den Berg...

Ionica Smeets lijkt mij niet erg waarschijnlijk, zeker niet als haar hartsvriendin Roos Schlikker er wel in zit...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #863 Gepost op: 7-11-2016, 13:51:45 »
Ik weet niet meer wie haar noemde, maar die "roodharige" lijkt mij inderdaad Nienke van den Berg...

Ionica Smeets lijkt mij niet erg waarschijnlijk, zeker niet als haar hartsvriendin Roos Schlikker er wel in zit...

Nienke van den Berg was de hele maand mei en juni actief op instagram en stuurde live berichten via daar. was aan het opnemen voor kinderseries, oa. maar ook foto's waar ze mensen in tagt tijdens het lunchen ofzo. Die doet dus zeker niet mee.

Plus > is wel heel erg onbekend nog. Ik weet dat ze er op enkele na geen A+ sterren instoppen, maar zij komt echt pas net kijken volgens mij. Blijkt ook uit haar volgersaantallen (al wil dat niet altijd iets zeggen natuurlijk)


EDIT: even over het land. Ik denk en hoop dat we dit jaar iets heel anders gaan zien qua speelveld. Wat frisser, meer gevarieerd qua temperatuur en landschap. niet alleen zomerse zee opdrachten aan een mooi idylisch strand.
Ik heb even opgezocht naar natuurgebieden in Nieuw zeeland en je hebt hier prachtige bosrijke gebieden met mooie watervallen, rivieren, bossen, natuurparken etc. Kan in het voorjaar (rond opnames) erg fris zijn > vandaar dus de lange mouwen bij veel kandidaten.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2016, 13:59:51 door Rämon »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #864 Gepost op: 7-11-2016, 14:16:55 »

EDIT: even over het land. Ik denk en hoop dat we dit jaar iets heel anders gaan zien qua speelveld. Wat frisser, meer gevarieerd qua temperatuur en landschap. niet alleen zomerse zee opdrachten aan een mooi idylisch strand.
Ik heb even opgezocht naar natuurgebieden in Nieuw zeeland en je hebt hier prachtige bosrijke gebieden met mooie watervallen, rivieren, bossen, natuurparken etc. Kan in het voorjaar (rond opnames) erg fris zijn > vandaar dus de lange mouwen bij veel kandidaten.

Ik hoop het ook van harte. Bos en bergen passen toch veel beter bij een mol dan zon zee en strand?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #865 Gepost op: 7-11-2016, 14:39:37 »
Nieuw zeeland

::bravo:: Doe mij maar Nieuw-Zeeland ja! Vind ik veel leuker dan de tweede keer Canada. Nieuw-Zeeland is erg mooi. Ben benieuwd morgen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #866 Gepost op: 7-11-2016, 15:14:37 »
Nieuw Zeeland is wel een mooi land inderdaad :D

Maar wat ik van Canada weet is die natuur ook erg mooi en zou het juist leuk vinden een keer wat anders te zien dan mooie witte stranden en diep blauwe zee  ::rofl::

Offline BVCADY

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #867 Gepost op: 7-11-2016, 15:46:37 »
Ik denk dat nummer 4 Steffen Haars is... Verder vind ik t maar moeilijk

edit: Laat maar, die was toen bezig met een nieuwe film.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #868 Gepost op: 7-11-2016, 17:00:36 »
::bravo:: Doe mij maar Nieuw-Zeeland ja! Vind ik veel leuker dan de tweede keer Canada. Nieuw-Zeeland is erg mooi. Ben benieuwd morgen.
Het zou enigszins recht doen aan de wens van Art om die kant op te gaan.

Het is dan wel geen Australië, maar wel in die hoek.

Maar bedenk: in mei/juni was het daar winter, en dat zou weleens een spelbreker kunnen zijn. Staat tegenover dat er ook een wens op tafel ligt/lag om naar een land te gaan, waar een hoge temperatuur geen rol speelt.

Desondanks: ook seizoen 11 had te maken met slecht weer, en dat seizoen is er uiteindelijk ook gekomen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #869 Gepost op: 7-11-2016, 17:06:35 »


Desondanks: ook seizoen 11 had te maken met slecht weer, en dat seizoen is er uiteindelijk ook gekomen.

En verdiend zelfs een plek in mijn top 3. Al dan niet op nummer 1/2.  ::love:: ::love:: ::love::

Offline Molloot365

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #870 Gepost op: 7-11-2016, 18:57:40 »
Misschien is de dame met het rode haar Ianka Fleerackers van flikken?

Offline bmol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #871 Gepost op: 7-11-2016, 21:01:40 »
Stilte voor de storm!

2: ron boszhard?!
5: margot boer!
7: jamie grant?

Offline Mol.co

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #872 Gepost op: 7-11-2016, 21:24:38 »
Joe.

Ik ben nieuw hier, maar wil toch even het volgende met jullie delen.
Sinds gisteren staan zoals jullie weten een aantal 'schimmen' op de website. (http://wieisdemol.avrotros.nl/home/)

Nu heb ik eens even een kijkje genomen naar de benamingen van die 'schimmen' (de afbeelding, en het filmpje dat afgespeeld wordt, en hier komt het volgende uit, met de betekenis die Google Translate er uit haalt er achter;

bg_pers_consequat_viverra_quam
: Fotografie, Cartoon, dan
bg_schimmen_venenatis_elementum: giftig element

Ik word er geen steek wijzer van. Misschien dat er een land is dat als naam de zelfde naam heeft als een giftig element? En is één van de kandidaten een fotograaf/cartoonist?

Wie weet!

Bij nader inzien is het gewoon random Lorem Ipsum tekst. Joe!
« Laatst bewerkt op: 7-11-2016, 21:35:56 door Mol.co »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #873 Gepost op: 7-11-2016, 21:50:22 »
Joe.

Ik ben nieuw hier, maar wil toch even het volgende met jullie delen.
Sinds gisteren staan zoals jullie weten een aantal 'schimmen' op de website. (http://wieisdemol.avrotros.nl/home/)

Nu heb ik eens even een kijkje genomen naar de benamingen van die 'schimmen' (de afbeelding, en het filmpje dat afgespeeld wordt, en hier komt het volgende uit, met de betekenis die Google Translate er uit haalt er achter;

bg_pers_consequat_viverra_quam
: Fotografie, Cartoon, dan
bg_schimmen_venenatis_elementum: giftig element

Ik word er geen steek wijzer van. Misschien dat er een land is dat als naam de zelfde naam heeft als een giftig element? En is één van de kandidaten een fotograaf/cartoonist?

Wie weet!

Bij nader inzien is het gewoon random Lorem Ipsum tekst. Joe!

er zit wel wat in, tsjernobyl zat vol met giftige elementen en ligt in oost-europa, waaraan ik moet denken sinds ik die foto op de website zag. dan Oekraïne?
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #874 Gepost op: 7-11-2016, 22:07:16 »
Morgenochtend is het al zover! Spannend, ik kan niet wachten! "Brace for impact!..."  :)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #875 Gepost op: 7-11-2016, 22:12:57 »
ik zal er niets van staan te kijken als jullie zeker 4 namen goed hebben, ik kan dat niet, iemand herkennen door middel van een schim, of dat twitter-profiel geresearch. ik zit hier eigenlijk alleen vanwege de voorpret en andermans speculaties. maar toch kan ik net als iedereen op dit forum waarschijnlijk niet wachten op deze vroege sinterklaas.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #876 Gepost op: 8-11-2016, 00:55:32 »
Nou... aangezien ik morgen de live-ontknoping ga missen door een fijne auditor die van 10 tot 12 bij mij aan het bureau zit, geef ik hier mijn final votes... ofwel mijn verdenkingen:

1.  Roos Schlikker
2.  Jochem van Gelder (toch niet Sem Schilt... 2 is wel lang maar niet breed)
3.  James Worthy
4.  Stijn van Vliet
5.  Margot Boer
6.  Priscilla Knetemann
7.  totaal geen idee... dus zeg ik (toch) Euvgenia Parakhina
8.  Imanuelle Grives
9.  ook totaal geen idee... misschien Peter Aerts?
10. Curt Fortin

 ::helderziend:: ::helderziend:: ::helderziend::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #877 Gepost op: 8-11-2016, 08:56:42 »
Nou... aangezien ik morgen de live-ontknoping ga missen door een fijne auditor die van 10 tot 12 bij mij aan het bureau zit, geef ik hier mijn final votes... ofwel mijn verdenkingen:

1.  Roos Schlikker
2.  Jochem van Gelder (toch niet Sem Schilt... 2 is wel lang maar niet breed)
3.  James Worthy
4.  Stijn van Vliet
5.  Margot Boer
6.  Priscilla Knetemann
7.  totaal geen idee... dus zeg ik (toch) Euvgenia Parakhina
8.  Imanuelle Grives
9.  ook totaal geen idee... misschien Peter Aerts?
10. Curt Fortin

 ::helderziend:: ::helderziend:: ::helderziend::


Nou uit jouw lijstje ken ik er 2 dus wel benieuwd of het klopt.

Ik heb om kwart voor 10 een belafspraak met mijn arts dus hopelijk belt die op tijd  ::rofl::

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #878 Gepost op: 8-11-2016, 09:37:37 »
Ik verwacht dat er ook nog wel een iets bekendere naam tussen zit. Moest bijna iedereen opzoeken haha.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #879 Gepost op: 8-11-2016, 09:39:03 »
Weet iemand trouwens al waar we over een uur naar moeten kijken? Komt er een live stream ofzo? ::hyper::