Ik weet niet meer wie haar noemde, maar die "roodharige" lijkt mij inderdaad Nienke van den Berg...
Ionica Smeets lijkt mij niet erg waarschijnlijk, zeker niet als haar hartsvriendin Roos Schlikker er wel in zit...
Nienke van den Berg was de hele maand mei en juni actief op instagram en stuurde live berichten via daar. was aan het opnemen voor kinderseries, oa. maar ook foto's waar ze mensen in tagt tijdens het lunchen ofzo. Die doet dus zeker niet mee.
Plus > is wel heel erg onbekend nog. Ik weet dat ze er op enkele na geen A+ sterren instoppen, maar zij komt echt pas net kijken volgens mij. Blijkt ook uit haar volgersaantallen (al wil dat niet altijd iets zeggen natuurlijk)
EDIT: even over het land. Ik denk en hoop dat we dit jaar iets heel anders gaan zien qua speelveld. Wat frisser, meer gevarieerd qua temperatuur en landschap. niet alleen zomerse zee opdrachten aan een mooi idylisch strand.
Ik heb even opgezocht naar natuurgebieden in Nieuw zeeland en je hebt hier prachtige bosrijke gebieden met mooie watervallen, rivieren, bossen, natuurparken etc. Kan in het voorjaar (rond opnames) erg fris zijn > vandaar dus de lange mouwen bij veel kandidaten.