Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596709 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1160 Gepost op: 14-12-2016, 23:48:09 »
Dan ga ik voor optie D (zeker weten dat die foto wel op 13 december gemaakt is???)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1161 Gepost op: 15-12-2016, 18:02:49 »
hij verscheen op instagram van Jeroen kijk in de Vegte. Even later op die van een hoop andere aanwezigen ook.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1162 Gepost op: 15-12-2016, 18:24:49 »
Aan de hand van deze foto ontstaan er toch al koppeltjes in mijn hoofd (die het spel een beetje samen gespeeld zullen hebben, net als in vorige seizoenen):
- Jochem en Jeroen (en Roos erbij?)
- Thomas en Sigrid

Tussen Diederik en Yvonne lijkt wat afstand te zitten. Yvonne zit er sowieso een beetje ongemakkelijk bij. Ook Immanuelle en Vincent lijken niet super close. Sanne is er dus echt niet bij, iets dat ook 'bewezen' wordt door het aantal borden dat op tafel staat. Wel jammer dat er meteen iemand ontbreekt bij het eerste bovengrondse etentje.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1163 Gepost op: 15-12-2016, 21:05:44 »
Waar is WIDM 2016 gebleven? Ik mis wat we daar al schreven over 2017. Bijv. het spoilertopic........Ja mensen, we weten de mol al, staat daar allemaal al te lezen
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1164 Gepost op: 15-12-2016, 21:07:28 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1165 Gepost op: 17-12-2016, 18:30:39 »
Ik claim de avatar van Roos! :D ::love::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1166 Gepost op: 17-12-2016, 21:55:47 »
Ik claim die van Sanne ::tandpastasmiley::
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1167 Gepost op: 17-12-2016, 22:43:53 »
Ze staan jullie goed ::ok::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1168 Gepost op: 18-12-2016, 20:01:26 »
Enerzijds vind ik het heel jammer dat we nog geen enkel filmpje hebben gezien op de website waar de kandidaten bijvoorbeeld worden geïnterviewd, anderzijds vind ik het fijn dat we niet al zoveel gespoild zijn over de eerste aflevering dat we eigenlijk al hebben uitgevogeld wat er gaat gebeuren. Geweldig bijvoorbeeld als we pas tijdens de eerste uitzending er achter komen wat die 'nieuwe laag' aan het spel is waar Art het over had. ::bravo:: Wellicht is het niet zo revolutionair als hij ons wil doen geloven, maar door het nog even geheim te houden wordt de onthullen wél echt tof. Als we het nu al zouden hebben kunnen gissen, zou niemand het nog een toffe twist vinden hier. Terwijl het verrassingseffect het juist leuk maakt.

Om voor de allerlaatste keer een vergelijking te trekken met de Vlaamse Mol: volgens mij vinden we die serie óók zo goed omdat we juist níet iedere seconde uitpluizen en gebrand zijn iedere hint al voor de ontknoping te weten. We doen het onszelf ook een beetje aan als we het niet spannend genoeg vinden ::sorry::
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1169 Gepost op: 19-12-2016, 00:37:26 »
Enerzijds vind ik het heel jammer dat we nog geen enkel filmpje hebben gezien op de website waar de kandidaten bijvoorbeeld worden geïnterviewd, anderzijds vind ik het fijn dat we niet al zoveel gespoild zijn over de eerste aflevering dat we eigenlijk al hebben uitgevogeld wat er gaat gebeuren. Geweldig bijvoorbeeld als we pas tijdens de eerste uitzending er achter komen wat die 'nieuwe laag' aan het spel is waar Art het over had. ::bravo:: Wellicht is het niet zo revolutionair als hij ons wil doen geloven, maar door het nog even geheim te houden wordt de onthullen wél echt tof. Als we het nu al zouden hebben kunnen gissen, zou niemand het nog een toffe twist vinden hier. Terwijl het verrassingseffect het juist leuk maakt.

Om voor de allerlaatste keer een vergelijking te trekken met de Vlaamse Mol: volgens mij vinden we die serie óók zo goed omdat we juist níet iedere seconde uitpluizen en gebrand zijn iedere hint al voor de ontknoping te weten. We doen het onszelf ook een beetje aan als we het niet spannend genoeg vinden ::sorry::

Ik ben het helemaal met je eens Pac.

Vind het wel spannend dit. Maar opzich zou een filmpje waarin de kandidaten vertellen over hun eventuele strategie wel leuk zijn omdat we ze nu echt nog 0 x over het programma hebben horen vertellen. Het hoeft verder niet echt over die 1e aflevering te gaan of over het spel an sich (die 'nieuwe' laag)  maar gewoon een filmpje zou toch leuk zijn
Verwacht ik ook wel eigenlijk deze week.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1170 Gepost op: 22-12-2016, 12:24:19 »
heel jammer dat we nog geen enkel filmpje hebben gezien op de website waar de kandidaten bijvoorbeeld worden geïnterviewd
Ik vroeg daar ook al naar. Maar ik denk dat dit dan toch echt van De Pers moet komen, en niet van WIDM zelf. Daar is het een Perspresentatie voor. Kon je voorgaande jaren inderdaad veel uithalen. Met name uit 'blije eikel'-gehalte wie de mol niet is en wie er waarschijnlijk wel even in blijft. Bondjes zie je ook al goed.

Nu nog niks gezien, maar ik denk dat het op de dag zelf wel uitgezonden is, door een RTL4, SBS6 en wat al meer niet. Moeilijk nu nog te achterhalen vrees ik.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1171 Gepost op: 22-12-2016, 13:02:32 »
Er is dit jaar duidelijk een opvallende mediastilte. Andere jaren stonden er altijd vier pagina's interviews met de kandidaten in het dubbele kerstnummer van de Avrobode. Dit jaar niets alleen een aankondiging dat in de volgende gids WIDM aan bod komt en iets over de kick off van Moltalk. Art schuift aan en men gaat vooruitblikken op seizoen 17." We geven een schot voor de boeg zodat je als kijker beter beslagen ten ijs komt".

De afgelopen jaren werden we kort na de bekendmaking van de kandidaten al lekker gemaakt met de voorstelfilmpjes. Ik herinner me vorig jaar ook iedere week een interview met een kandidaat in het Parool en een groot artikel in de Stentor.

Dit jaar ook geen WIDM Special zoals de afgelopen twee jaar?

Ik vind het wel rustig zo.Het bekijken van De mol op Vier zonder alles er omheen is me wel goed bevallen.
« Laatst bewerkt op: 22-12-2016, 13:24:33 door Moedermol »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1172 Gepost op: 22-12-2016, 13:27:42 »
WIDM valt nu op 7 januari, dan zijn de kerstspecials van de gidsen alweer afgelopen. Ik gok op de voorpagina's van de week erop ::jaja::
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1173 Gepost op: 22-12-2016, 14:46:16 »
Dit jaar niets alleen een aankondiging dat in de volgende gids WIDM aan bod komt en iets over de kick off van Moltalk. Art schuift aan en men gaat vooruitblikken op seizoen 17." We geven een schot voor de boeg zodat je als kijker beter beslagen ten ijs komt".
Volgens TV Film is deze MolTalk kick off op donderdag 5 januari, 20:30 uur op NPO3. )in TV Film staat een klein stukje over deze kick off)
De uitzending duurt tot ongeveer 21:25 uur.
Ich bin ein Bärliner!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1174 Gepost op: 22-12-2016, 16:12:37 »
http://wieisdemol.avrotros.nl/home/

Voorstelfilmpjes staan erop.

Wat me opvalt is dat iedereen wel eens iets over een ander zegt, behalve Vincent. Thomas komt ook maar 1 keer bij iemand anders aan het woord
« Laatst bewerkt op: 22-12-2016, 16:33:53 door hoelahoep »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1175 Gepost op: 22-12-2016, 16:57:48 »
ik heb ze allemaal bekeken en er een samenvatting van gemaakt (in excell) voor de wat luiere molloten onder ons :P
daarbij kun je hier misschien nog iets uithalen
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1176 Gepost op: 22-12-2016, 22:44:28 »
kijk daar maak ik gebruik van. Bedankt ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1177 Gepost op: 22-12-2016, 22:48:19 »
ik heb ze allemaal bekeken en er een samenvatting van gemaakt (in excell) voor de wat luiere molloten onder ons :P
daarbij kun je hier misschien nog iets uithalen

Dank je wel :D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1178 Gepost op: 23-12-2016, 01:56:18 »
http://wieisdemol.avrotros.nl/home/

Voorstelfilmpjes staan erop.

Wat me opvalt is dat iedereen wel eens iets over een ander zegt, behalve Vincent. Thomas komt ook maar 1 keer bij iemand anders aan het woord

Sanne zegt over niets over anderen. Viel me ook op. Vincent en Sanne zeggen dus niks over andere, waar Thomas maar 1/2 x aan het word komt en Sigrid, Yvonne en Diederik best vaak!


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1179 Gepost op: 23-12-2016, 04:44:30 »
Sanne zegt over niets over anderen. Viel me ook op. Vincent en Sanne zeggen dus niks over andere, waar Thomas maar 1/2 x aan het word komt en Sigrid, Yvonne en Diederik best vaak!



Goed opgemerkt! Dan denk ik dat Sigrid, Yvonne en Diederik minder waarschijnlijk de mol zijn, want wat zij dachten was fout en kan open en bloot aan ons getoond worden. Niet te serieus te nemen maar áls je er al wat uit kan halen dan dat.

Ik kreeg zelf heel erg een antimol gevoel bij Imanuelle. En Diederik is denk ik de bliksemafleider van de mol.

Ik zit al aardig in een Jeroen tunnel, maar na die filmpjes vond ik Vincent opeens ook heel geschikt als mol. Kwam denk ik wel te verdacht over om de mol te zijn maar heeft zeker meer potentie dan ik dacht. Sanne komt bij mij op een goede 2e plaats.

Merk trouwens dat ik me nu al een beetje irriteer aan Sigrid, weet niet zo goed waarom tho.