Auteur Topic: Wie is de Mol? 2017  (gelezen 596657 keer)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1240 Gepost op: 2-01-2017, 15:04:52 »
Maar betekenen die notities ook dat ze in die volgorde zijn afgespeeld (de opdrachten)
Stond er bij die notitie "een opdracht aan 't strand' ook bij dat het op dag 1 ofzo was of aan het begin van Wie is de mol?

Hieronder zijn de eerste vijf aantekeningen integraal weergegeven.


Het begin van de serie. Op weg naar de eerste locatie, in verschillende kleinere busjes. Het regent, vrij onophoudelijk. Het is zes graden buiten. Behoorlijk wat anders dan de start in de Dominicaanse Republiek. Wie is de Mol?: elk jaar anders.

Er zijn hier in Portland veel kleine bierbrouwerijen. Net als zwervers, die zijn er ook veel. Omdat de stad zo vriendelijk is, gaat het verhaal.

Een opdracht aan het strand, in een ruige kuststreek. Overal staan waarschuwingsborden voor mogelijk gevaar. Golven, afbrokkelende heuvels: voor alles word je gewaarschuwd.

We draaien vandaag in een van de oudste bioscopen van Portland, uit 1927. In Southeast Portland, een alternatieve wijk. Hier veel mensen met gekleurd haar en tattoos. Die zie je overal in de stad, maar hier helemaal. ‘Keep Portland weird’, zoals het motto van de stad is.

Vandaag is het prachtig weer. Wat een tegenstelling met gisteren. Bij de testplek hebben we een prachtig uitzicht over de stad. Zonnig park, mensen komen hier rustig chillen: alsof het zondagmiddag is. Die ontspanning is een groot contrast met de spanning bij ons. Hier vindt de eerste test en executie plaats.


Offline TheNetherlandsx

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1241 Gepost op: 2-01-2017, 17:07:41 »


Wat zegt Art nadat Diederik zegt: 'En dan komt de groene aap uit de mouw' ofzo iets?? Weet iemand dit, of kan iemand dit sloom afdraaien?
Ik dacht: 'dit is wie is de mol'' maar dat was een gokje dus als iemand het weet... Hoor ik het graag!
« Laatst bewerkt op: 2-01-2017, 17:13:59 door TheNetherlandsx »

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1242 Gepost op: 2-01-2017, 17:23:23 »


Wat zegt Art nadat Diederik zegt: 'En dan komt de groene aap uit de mouw' ofzo iets?? Weet iemand dit, of kan iemand dit sloom afdraaien?
Ik dacht: 'dit is wie is de mol'' maar dat was een gokje dus als iemand het weet... Hoor ik het graag!

Het is inderdaad slecht verstaanbaar, maar ik hoorde er ook "Dit is Wie is de Mol?" in

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1243 Gepost op: 2-01-2017, 17:37:54 »
Heb zojuist alle voorstelfilmpjes gekeken. Wat is het leuk om te zien dat de kandidaten zo gepassioneerd over (de tactieken tijdens) het spel kunnen vertellen. Volgens mij betreft dit een zeer gemotiveerde leuke groep! ::bravo::

Is het al zaterdag?  :D :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1244 Gepost op: 2-01-2017, 17:53:30 »
Volgens mij zegt Art.. je zoekt de mol

Offline TheNetherlandsx

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1245 Gepost op: 2-01-2017, 18:24:07 »
Heb zojuist alle voorstelfilmpjes gekeken. Wat is het leuk om te zien dat de kandidaten zo gepassioneerd over (de tactieken tijdens) het spel kunnen vertellen. Volgens mij betreft dit een zeer gemotiveerde leuke groep! ::bravo::

Is het al zaterdag?  :D :P

Jaahh!

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1246 Gepost op: 3-01-2017, 00:49:33 »
Op wie moet ik mijn punten inzien voor de app en op wie juist niet? Ik heb bij ronde 1 altijd geen idee  ???

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1247 Gepost op: 3-01-2017, 07:34:36 »
10 op iedereen?
Dan ben je zeker van 90% van de punten
klaar voor de strijd

Offline TheNetherlandsx

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1248 Gepost op: 3-01-2017, 08:37:26 »
Op wie moet ik mijn punten inzien voor de app en op wie juist niet? Ik heb bij ronde 1 altijd geen idee  ???
Haha, dit heb ik ook altijd! Maar tot nu toe heb ik 10 op iedereen... maar ik ga het denk ik veranderen😅

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1249 Gepost op: 3-01-2017, 10:20:04 »
Ik heb:
30 op Jeroen
20 op Sanne, Imanuelle en Vincent
10 op Yvonne

Ik zet nu op 5 kandidaten in. Ik zet ook vaak in op wie ik denk dat niet er uit gaan. Zoals Ajouad, hij had ooit een vrijstelling, dus zette ik veel punten op hem in, en al mijn punten waren veilig en verdubbeld.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1250 Gepost op: 3-01-2017, 16:06:35 »
Leuk dat het weer bijna begint, heb er echt zin in! Vond de voorstelfilmpjes erg leuk. Die van Roos, Sanne, Vincent en Sigrid vielen mij het meeste op. Ik heb nog niet echt een idee waar ik het zoeken moet dit jaar. Mijn gevoel zegt steeds dat Roos de mol is, maar ik heb echt geen idee waarom.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1251 Gepost op: 3-01-2017, 16:22:25 »
10 op iedereen?
Dan ben je zeker van 90% van de punten
Klopt, maar dan ben je ook zeker dat je 10% van de punten kwijt raakt.
Het is toch een beetje een gok...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1252 Gepost op: 3-01-2017, 21:18:19 »
Iemand al iets gehoord over of de afvaller ook dit jaar ook weer 's zondags op de radio te horen is? ???
...óf niet!

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1253 Gepost op: 4-01-2017, 19:04:26 »
Oké....  Om maar gelijk met de deur in huis te vallen.  Mijn vriendin denkt de weten wie de mol is.  Maar zegt het gelukkig niet tegen mij (als het waar is wil ik het ook absoluut niet weten.)

Maar zij opende de App om haar punten in te zetten en voordat ze iets had in gezet stond er bovenin 1 kandidaat met 24000 punten achter de naam.

Hebben meer mensen dit gehad, is het een toevalligheidje? Of was het echt een bugg en hebben ze de mol verraden?


Vraag is dus of meer mensen dit geconstateerd hebben?



Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1254 Gepost op: 4-01-2017, 19:48:24 »
Mijn moeder had dit ook, maar volgens mij is dit een foutmelding van de app, aangezien mijn moeder de app niet opnieuw gedownload heeft. Daarna heeft ze het geüpdatet en toen was alles gewoon goed

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1255 Gepost op: 4-01-2017, 19:49:33 »
Dat denk ik ook, en daarnaast, denk ik niet dat dit soort data al in een app staat. Ik gok dat dit gewoon na de aflevering wordt geladen, om te voorkomen dat als iemand een keer de app hackt, de mol uitlekt.

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1256 Gepost op: 4-01-2017, 21:09:57 »
Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk,  maar ze had de App al opnieuw geüpdatet,  en daarna heeft ze pas haar punten ingezet. Toen kreeg ze de melding.. 

Nou, ze zit inieder geval al in een tunnel :)

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1257 Gepost op: 6-01-2017, 09:04:06 »
Vincent draagt in de voorbereiding op het nieuwe seizoen gewoon een shirt met MOL... Ik denk een vals spoor, maar moet toch gemeld worden.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1258 Gepost op: 6-01-2017, 09:55:30 »
Zeker goed dat je het meldt. Zoiets lijkt een typische kandidaat-actie. (Maar niets is..)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? 2017
« Reactie #1259 Gepost op: 6-01-2017, 10:36:51 »
Vincent draagt in de voorbereiding op het nieuwe seizoen gewoon een shirt met MOL... Ik denk een vals spoor, maar moet toch gemeld worden.


Maf!

Hij gaat er wel vol voor, als hij dit als kandidaat speciaal heeft laten drukken. Vraag ik me overigens wel weer af hoe hij denkt dat zijn medekandidaten hier achter moeten komen ???

Heel goed opgemerkt in elk geval! :o ::vergroot:: Dit gaat een bijzonder seizoen worden.
...óf niet!