Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Daisy Plek 4 lijkt me hoogst haalbaar
Moni? Silvermaiden?
Kans van 50% dat ik Fabiann punten gegeven heb.
Ik hoop het, want ik heb speciaal voor jou Ellie Goulding in mijn begeleidende tekstje vermeld. Ik dacht dat dat me wel punten zou opleveren. Bedankt voor de 10 punten, Pjotr!
Wow, 2 punten van de laatste 6 landen...Ik begrijp er niks meer van
Ik ga proberen de punten te plaatsen. Wifi heeft kuren. Momentje graag.
Hi Ik (Italië) kom stemmen, ik heb de komende week genoeg te doen.Wat korter commentaar dan normaal.1 punt voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)OostenrijkGoed nummer.2 punten voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)RuslandMisschien verrassend, maar ik vind het wel wat hebben.3 punten voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)FrankrijkVrolijk blij liedje.4 punten voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)TsjechiëZe maken daar gewoon leuke muziek in Tsjechië, blijkt maar weer. 5 punten voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)ServiëVind ik wel geinig.6 punten voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Groot BrittanniëLekker road trip nummer7 punten voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)DenemarkenLekkere muziek komt er de laatste tijd uit Denemarken zeg, ook dit weer.8 punt voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)RoemeniëEcht een mooi nummer.10 punten voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)AustraliëKan zo op de radio en een zie ik dan een zomerhit worden.12 punten voorSpoiler (klik om te tonen/verbergen)SloveniëEcht een superleuk vrolijk nr. Echt last best in dit geval! In de categorie, hadden wel punten kunnen krijgen, maar ze waren op :Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Zweden, Duitsland, Israël, Wit-Rusland en PolenIn de categorie, niet slecht maar niet goed genoeg voor punten in mijn optiekSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Noorwegen, Litouwen en Bulgarije.Ik was echt niet weg vanSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Azerbeidzjan; ongetwijfeld het moeilijkste land, maar ik houd hier gewoon niet van.Spanje; ongelooflijk saai.IJsland; prima als achtergrondmuziek, maar niet op een Songfestival. En nog heel lang getwijfeld overSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Oekraïene; muzikaal is het helemaal in mijn straatje, maar ik vond de zang vreselijk. Gezien het hoge niveau van de rest v/d nummers, moest ik het daarom helaas 0 punten geven.
Nog 6 landen te gaan!
Spannend
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
916 gasten en 7 vaste bezoekers