Ik ben fan van Filinta. Denk dat hij wel kansje maakt!
Krijgen we ook nog wat van Anouk en Sven te zien op tv? Of is dat alleen online te volgen?
Yup, Filinta heb ik ook wel vertrouwen in
Geloof dat Anouk en Sven zuiver op internet te volgen zijn. Vast als experiment of dat aansluit bij de mediabeleving van jongeren. Or something.
Ik ben geen fan.
In praktijk ga ik het dan niet op internet opzoeken. Ze zijn een extra verhaallijn, maar voegen daarom niets toe aan de verhaallijnen van de vluchters die wel in de aflevering zitten. Dus het voegt voor mij niet echt wat toe aan het programma dat ik kijk.
Zou denk ik anders zijn met wat meer achtergrondbeelden van de koppels die je in het programma volgt. Bijvoorbeeld dat ze wat zitten te dollen met de camerapersoon, of een compilatie dat ze zich een dag echt stierlijk vervelen, of iets dat het opsporingsteam ergens totaal de mist in gaat of zich geen raad weten. Of gewoon iemand die naar aanleiding van die dame die op vakantie wilde een toelichting geeft over wat je dan kan verwachten, en wat de rechten van het opsporingsteam zijn mbt vastzetten.
Zoiets past misschien minder in de uitzending zelf, breekt de sfeer te veel, maar voegt wel een dimensie toe op internet.