de Friese dame geef ik nog het meest kans.
Die meiden moeten af en toe eens niet praten, pffff kibbelende dingen
Eens en eens
leuk dat we de jonge stel nu ook zien. Alleen die hadden de droplocatie niet zo specifiek moeten benoemen.
Vond dat ze een paar goede nieuwe ideeën hadden - hoewel het net niet helemaal blijkt te werken.
Wanneer beide partijen een nieuw psn account hadden gebruikt, of een irc chat, dan was het wellicht wel waterdicht geweest.
Het gebruiken van de vlag en een codewoord waren ook net iets slimmer dan sommige andere kandidaten doen. Hoewel ik me op de bank wel afvroeg waarom ze überhaupt langsreden: Laat een familielid het gewoon openbaar op twitter of facebook gooien ofzo, zodat je niet hoeft in te loggen om 't te bekijken. Of laat alleen iemand langsrijden, en niet ook nog zelf.
Also qua codetaal, volgens mij was het bij het duo der kibbelingen: "the eagle has landed" slaat natuurlijk nergens op. Als je niet wordt afgeluisterd dan heeft het geen zin; als je wel wordt afgeluisterd dan is het de clichématigste codetaal mogelijk. Doe gewoon iets wat je normaal in een gesprek zou kunnen verwerken (kom je nog eens eten bij ons op *?) met twee versies: als het goed is gegaan nodig je de persoon voor het weekend uit; als iets fout is gegaan voor doordeweeks. Of je zegt dat op de markt de sokken in de aanbieding zijn, of je nog een paar extra moet meenemen, waarbij vooraf is afgesproken welke kleur sokken overeen komt met welke boodschap.
Of allemaal andere opties. Maar kom op, the eagle has landed.
Ohja, was ik nog vergeten: De Buit klinkt ook tof