Ik zat te denken dat de eerste letter van de naam tussen aanhalingstekens misschien correspondeerde met de rij van de coördinaten van het juiste vliegveld. Maar het zijn maar 19 rijen en de T van Tim is de 20e letter. Er lijkt een storing op NPO te zijn, dus ik kan helaas niet kijken of je kan zien in welke rij de coördinaten van het extractiepunt staan.
Edit: De locatie van het extractiepunt staat op de tiende rij, maar de lijst lijkt gewoon gesorteerd op volgorde van graden. Ik zie dat sommige coördinaten op de lijst lichtjes afwijken van de coördinaten die op Wikipedia staan, misschien zit daar een aanwijzing in.
Zijn de lijsten allemaal identiek qua volgorde? Zo niet, dan zit het vermoedelijk verstopt in de namen.
Nemen we de posities in het alfabet van bijvoorbeeld Hugo, dan krijgen we:
H = 8
U = 21
G = 7
O = 15
Samen maakt dat 51. Start je dan bovenaan en ga je doortellen, dan correspondeert 51 met de 13e rij.
TIM heeft dan een totale waarde van 42 en dat correspondeert met rij 4, FAHD een totale waarde van precies 19, wat correspondeert met de onderste rij (19) en ROGIER een totale waarde van 72 en dat correspondeert met rij 15.
Als
dus op deze rijen voorkomt bij de overeenkomstige voortvluchtigen, dan was dit de codeersleutel.