Gefeliciteerd Hunters, mooi seizoen en ik moet zeggen een paar goeie kandidaten. Ondanks dat ze het nu niet gehaald hebben. Zeker het onder de radar blijven ging ze goed af. Het plan de campagne van de finale hebben we wel eens beter gezien
Wel een beetje een anticlimax met Bas en Wilco, zo goed bezig en dan in de val trappen met het smsje. Had nog even hoop dat ze het door hadden. Een offday op de finaledag. (En eigenlijk misschien wel de dag dat ze in zeeland de telefoon aanzetten)
Kleine kanttekening bij de laatste aflevering. Alles wat vanuit hunter oogpunt gebeurde lukte en ging goed. Dit werd mij een beetje TE, dit kan natuurlijk toevallig een keer zo zijn, maar omdat het zo in beeld gebracht wordt. Neigt het mij naar doorgestoken kaart. Iets wat ik de rest van het seizoen juist erg vind meevallen. En de extractie aan het eind vond ik ook wat onduidelijk in beeld, waar ze moesten zijn was me eigenlijk wel duidelijk. Maar waar ze nou waren tov dat punt niet echt. Maar dat komt ook weer omdat iedereen verkeerd zat.
Verder eens met dat het jammer was dat er niet zoveel near misses waren, maar dit valt niet te plannen. En jammer dat er geen after de Hunt is.