Poll

wie denk jij dat de mol is!

Jochem van Gelder
15 (10.4%)
Sanne Wallis de Vries
7 (4.9%)
Thomas Cammaert
122 (84.7%)

Totaal aantal stemmen: 144

Auteur Topic: Wie is de Mol ? - poll  (gelezen 149891 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #100 Gepost op: 14-01-2017, 23:32:10 »
Thomas

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #101 Gepost op: 14-01-2017, 23:43:07 »
Weer gestemd op Diederik. Nummer 2 en 3 zijn voor mij respectievelijk Roos en Jochem.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #102 Gepost op: 14-01-2017, 23:43:39 »
Ik zit hier wel goed in de Thomas-tunnel.  ::tandpastasmiley::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #103 Gepost op: 15-01-2017, 00:45:01 »
Ik ben weer even terug bij mijn schot voor de boeg Sanne. Ondanks dat ze geld in de pot heeft gebracht. Gevoel, niet onderbouwd.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #104 Gepost op: 15-01-2017, 00:51:13 »
Toch weer Thomas gestemd, degene die het meest in de groep lijkt op te gaan, hoewel Diederik naar mijn idee heel wat mollenaanwijzingen laat zien. Op plaats 3 Sigrid.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2017, 01:02:46 »
Had Thomas vorige week nog op 2, nu op 1.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2017, 02:08:57 »
Ik ga toch nog even voor Jeroen, maar Jochem en Diederik staan ook wel hoog. Al denk ik meer dat Diederik een finalist is

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #107 Gepost op: 15-01-2017, 02:10:03 »
Thomas!

Jochem en Sigrid sluit ik nog niet uit.
En Sanne misschien als outsider nog.
De rest is het niet
You'll never walk alone

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #108 Gepost op: 15-01-2017, 09:20:54 »
Jochem.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #109 Gepost op: 15-01-2017, 10:15:16 »
Sigrid. Ze is meegaand in de creatieve oplossing van Sanne om de voorbeeldbrief in te leveren, meegaand in de rechtbank om Roos als schuldige aan te wijzen (krijgt Diederik zijn vrijstelling en geen geld in de pot) en ze laat zich afschieten in het pretpark met het meeste geld op zak (de mol als held theorie)

Maar Thomas sluit ik als outsider niet uit. Ik kan hem niet peilen, ik ken hem niet, hij houdt zich stil op de achtergrond en blijft qua montage uit de spotlights.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #110 Gepost op: 15-01-2017, 10:19:57 »
Na gisteren zijn Jochem en Sigrid mijn nr 1 en 2, ze wisselen alleen per minuut van positie.
Jeroen lijkt me na gisteren een stuk minder, zou je de mol 2x buiten spel zetten. Roos heb ik helemaal geschrapt. Sanne vind ik ook een stuk minder verdacht en Immanuelle verdenk ik ook niet echt. Diederik sluit ik nog niet uit en Thomas weet ik niet. Ik vind m totaal niet verdacht, maar omdat ik van veel mensen hoor dat ze m verdenken, moet ik dat toch nog maar eens bekijken.

Maar als ik nu moet stemmen ... Jochem.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #111 Gepost op: 15-01-2017, 10:32:57 »
Jochem op één!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #112 Gepost op: 15-01-2017, 10:36:15 »
Jochem of Sigrid!
Meer L

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #113 Gepost op: 15-01-2017, 10:39:59 »
Jochem verdenk ik het meest gevolgd door Sigrid.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #114 Gepost op: 15-01-2017, 12:26:50 »
Toch nog steeds Imanuelle, al heeft ze geld binnen gehaald. Maar de voorsprong op nummer 2 Sigrid is miniem geworden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #115 Gepost op: 15-01-2017, 13:11:32 »
Grappig dat t.o.v. de stemming aan het einde van Moltalk gisteravond de poll hier er compleet anders uitziet. Thomas ruim bovenaan, bij Moltalk onderaan. Sanne bij Moltalk gedeeld bovenaan, hier maar één stem. Maar goed, daar stemmen ook veel meer oppervlakkige kijkers dan hier (niet lullig bedoeld). Kandidaten die heel erg opvallen en bij wie het er dik bovenop ligt krijgen bij Moltalk veel meer stemmen, omdat veel kijkers (wederom niet lullig bedoeld :P) niet verder kijken dan hun neus lang is. Thomas valt amper op, dus krijgt weinig stemmen. Hier was het bijvoorbeeld zo klaar als een klontje dat Kees, Margriet en Klaas de mol waren, terwijl buiten dit forum Paulien, Rik en Tim ook nog erg werden verdacht.
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 13:14:07 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #116 Gepost op: 15-01-2017, 13:21:14 »
Hier was het bijvoorbeeld zo klaar als een klontje dat Kees, Margriet en Klaas de mol waren, terwijl buiten dit forum Paulien, Rik en Tim ook nog erg werden verdacht.

Wat betreft Margriet klopt dat niet hoor. Pas na aflevering 6 kreeg ze hier de meeste stemmen in de poll. (En na aflevering 4 op een na de minste.)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #117 Gepost op: 15-01-2017, 13:28:27 »
Diederik! Sigrid! Jochem! Thomas! Allemaal!

Puur om de geweldige theorie dat Diederik stiekem een schutter was op de kermis, nog even uitgebreid gebriefd is en helemaal niet om een vrijstelling maar om geld uit de pot te houden in de rechtbank zat heb ik al mijn molshoop op Diederik gevestigd ::jaja::

Sigrid is follow-the-money-technisch de beste Mol. Bij alle geldopdrachten betrokken en daarbij het meeste níet verdiend.

Jochem heeft het mooiste rookgordijn als praatjesmaker en familieman van SBS6. Wordt volgens mij goed vertrouwd maar verspeelt vervolgens wel 500 euro in het pretpark. (Dat hij hier zo vaag over doet in de porto is dan weer te opvallend.. :-\\)

Thomas is beste Mol op basis van voorkennis. Bij de brugopdracht in aflevering 1 leek hij het best te weten hoe de vrijstellingen gevonden moest worden. Hij leidt ook het duo van drie weg bij Diederik, zodat hij weer alleen staat en ontvoerd kan worden.
...óf niet!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #118 Gepost op: 15-01-2017, 13:30:50 »
Wat betreft Margriet klopt dat niet hoor. Pas na aflevering 6 kreeg ze hier de meeste stemmen in de poll. (En na aflevering 4 op een na de minste.)

Ik doelde ook meer op de echte eindfase van het spel. ;) Toen zat quasi-iedereen wel op Margriet hier.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #119 Gepost op: 15-01-2017, 13:31:11 »
Diederik! Sigrid! Jochem! Thomas! Allemaal!

Puur om de geweldige theorie dat Diederik stiekem een schutter was op de kermis, nog even uitgebreid gebriefd is en helemaal niet om een vrijstelling maar om geld uit de pot te houden in de rechtbank zat heb ik al mijn molshoop op Diederik gevestigd ::jaja::

Sigrid is follow-the-money-technisch de beste Mol. Bij alle geldopdrachten betrokken en daarbij het meeste níet verdiend.

Jochem heeft het mooiste rookgordijn als praatjesmaker en familieman van SBS6. Wordt volgens mij goed vertrouwd maar verspeelt vervolgens wel 500 euro in het pretpark. (Dat hij hier zo vaag over doet in de porto is dan weer te opvallend.. :-\\)

Thomas is beste Mol op basis van voorkennis. Bij de brugopdracht in aflevering 1 leek hij het best te weten hoe de vrijstellingen gevonden moest worden. Hij leidt ook het duo van drie weg bij Diederik, zodat hij weer alleen staat en ontvoerd kan worden.

Precies dit, je haalt mij de woorden uit de mond Pac.