Twijfel steeds en val dan toch terug in de Diederik tunnel. Ik verdenk hem ervan Thomas voor zijn karretje te spannen. Verder Imanuelle. Ze lijkt een uitstekend kandidaat (wat Art voorspelde) maar ongemerkt haalt ze minder binnen dan lijkt. Er zijn weinig hints (geen?) die naar haar leiden en misschien geeft dat juist de Mol aan, anderen hebben volop hints. Sanne twijfel ik ook nog heel erg. Ze heeft rare acties maar aan de andere kant vind ik dat prima bij haar persoonlijkheid passen. In interviews komt ze soms ook maf uit de hoek. En ze deed het geweldig bij de teken opdracht.
Jeroen heb ik losgelaten voorlopig, omdat hij al tweemaal ontvoerd is. Heb de indruk dat hij misschien daarom maar een beetje meedraait en anders niets, hij heeft het gevoel dat de productie hem per ongeluk buiten spel heeft gezet door hem twee keer van de groep weg te halen. Het spel lijkt ook zijn ding niet, hij geniet meer van de mensen en de landschappen.
Thomas is zeker verdacht maar de hints naar hem vliegen nu wel erg om de oren. Dat lijkt me teveel op het Klaas-verhaal van vorig jaar en ik denk dat de productie er op ingezet heeft veel meer verwarring te geven dan wat anders. Jochem zou een goede mol zijn maar ook een brutale, die maakt zichzelf wel erg verdacht regelmatig. Sigrid vind ik zó enthousiast, oplettend en corrigerend op foutjes van anderen dat ik me niet kan voorstellen dat zij het is (maar niets is wat het lijkt).