Poll

wie denk jij dat de mol is!

Jochem van Gelder
15 (10.4%)
Sanne Wallis de Vries
7 (4.9%)
Thomas Cammaert
122 (84.7%)

Totaal aantal stemmen: 144

Auteur Topic: Wie is de Mol ? - poll  (gelezen 150631 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #380 Gepost op: 5-02-2017, 12:07:37 »
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #381 Gepost op: 5-02-2017, 12:08:59 »
En desondanks heb ik de indruk dat over het algemeen dit seizoen beter wordt bevonden dan vorig jaar  ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #382 Gepost op: 5-02-2017, 12:13:33 »
Valt me wel op dat dit totaal niet in lijn ligt met de verdenkingen die in Moltalk worden gepresenteerd. Hoe komen ze daar aan de verdenkingen? Thomas staat daar volgens mij onderaan. Zou het doorgestoken kaart zijn? Ook in de poll de mol niet te verdacht maken?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Online Lama1997

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 5-02-2017, 12:17:02 »
Nee dat denk ik niet. Zoals iemand anders op het forum zegt: molloten kijken anders naar de aflevering dan de rest. Zo zijn mijn ouders geen molloten en verdenken Thomas totaal niet (ze zitten op Jochem). Sterker nog: elke executie denken ze dat hij afvalt. Ik zit ook in een groepsapp over WIDM met allemaal 'halve molloten  ;D'. Ook hier wordt Thomas niet veel verdacht. Jochem en Diederik des te meer. Dus zou wel heel goed kunnen, hoor.

Offline Bubbeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
« Reactie #384 Gepost op: 5-02-2017, 12:22:27 »
Nee dat denk ik niet. Zoals iemand anders op het forum zegt: molloten kijken anders naar de aflevering dan de rest. Zo zijn mijn ouders geen molloten en verdenken Thomas totaal niet (ze zitten op Jochem). Sterker nog: elke executie denken ze dat hij afvalt. Ik zit ook in een groepsapp over WIDM met allemaal 'halve molloten  ;D'. Ook hier wordt Thomas niet veel verdacht. Jochem en Diederik des te meer. Dus zou wel heel goed kunnen, hoor.

Ook ik ben hier al weken die als enige Thomas Thomas Thomas roept... en niemand gelooft me. In de app-poole zet ook niemand punten op hem. :P
(En ik ben nog zo dom geweest om in de app punten op Jeroen te zetten, want stél nou dat Thomas er toch uit vliegt... Vanaf nu ga ik maar vol op Thomas. ::rofl::)
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Online Lama1997

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 5-02-2017, 12:25:14 »
Ik begin ook steeds meer richting Thomas te gaan! Maar nog steeds op de voet gevolgd door Jochem!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #386 Gepost op: 5-02-2017, 14:59:53 »
Ik ga  nog stug door op Imanuelle...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 5-02-2017, 15:50:33 »
Valt me wel op dat dit totaal niet in lijn ligt met de verdenkingen die in Moltalk worden gepresenteerd. Hoe komen ze daar aan de verdenkingen? Thomas staat daar volgens mij onderaan. Zou het doorgestoken kaart zijn? Ook in de poll de mol niet te verdacht maken?

Sprak donderdag nog 2 mensen. Eerst eens nadenken wie dat ook alweer is (...) "O ja die... Maar die doet helemaal niks!"
Dit zijn doorsnee kijkers, kijken elk jaar, elke week, proberen oprecht te raden wie de mol is, maar puzzelen niet verder of kijken niet op fora e.d. En dat is de zoveelste keer dat ik "gewone" kijkers spreek die Thomas gewoon over het hoofd zien!
Ik denk dat dat precies zijn kracht is, ook bij de kandidaten. Hij valt gewoon niet zo op tot nu toe.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #388 Gepost op: 5-02-2017, 16:28:18 »
Sorry hoor dat Thomas niet op de radar verschijnt bij de zaterdagavond kijker die met chips en alcohol zijn wekelijkse portie widm nuttigt, kan ik me best voorstellen.

Maar dat Thomas ook zo over t hoofd wordt gezien door de deelnemers na de rodeo, de estafette, etc etc etc, dat is gewoon niet voor te stellen.  Ik denk dat hier de montage heel erg aan t werk is en dat men ons wil doen geloven dat niemand Thomas verdenkt.

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #389 Gepost op: 5-02-2017, 16:35:48 »
Jochem! Bij die laatste opdracht was het toch wel duidelijk dat hij daar molde en de rest deed het juist heel goed.

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 5-02-2017, 16:36:31 »
Ik ga  nog stug door op Imanuelle...

Zou zo graag met je meegaan, maar......het moet Thomas wel zijn. Al hoop ik zo dat ik ongelijk krijg en dat het Ima is.

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 5-02-2017, 16:59:58 »
Net als de andere pak 'm beet 90% wederom gestemd op Thomas.

Het is wel bizar dat hij (hier) al zo duidelijk de grote verdachte is, maar als je terugleest op dit forum (Oude seizoenen) naar bijvoorbeeld seizoen 6 en 8 dan zie ik wel heel veel overeenkomsten. Ook die Mollen - die bovendien steevast heel hoog eindigen in 'Wie is de beste Mol ooit'-polls - werden de hele serie vrijwel door niemand in de serie zelf genoemd als verdachte. En dat terwijl op het forum die Mollen al veel sneller verdacht werden. Als je beide series terugkijkt wetende wie de Mol is dan denk je ook echt 'Hoe kunnen ze dat nou niet gezien hebben, die medekandidaten?'.

Het is even afwachten tot aflevering 10 of Thomas echt de Mol is en of hij daadwerkelijk zo'n briljante Mol blijkt als de twee hierboven genoemd, maar ik denk dat ie erg in de buurt komt.

Zijn er helemaal geen uitwegen dan?

Ik denk het niet, maar ik heb nog een heel klein beetje mijn twijfels bij Sanne. Als zij de Mol is dan gebruikt ze duidelijk de strategie van Inge (seizoen 7). Ook die werd overigens amper verdacht door de medekandidaten, maar dat is ook omdat ze niet zo heel veel heeft hoeven mollen omdat veel al mis ging door de nepmollende medekandidaten. Met Thomas en Jochem als Nadja's zou het dus ook zo maar weer zo'n seizoen kunnen zijn. Een beetje flauw is dat wel maar als Sanne de Mol is denk ik wel dat ze net iets meer uitgevroten heeft dan Inge en dan kan het nog best een interessante Mol zijn. En in ieder geval eentje die er in slaagde om zowel de groep zelf als het forum grotendeels om de tuin te leiden.

Maar goed, het is dus Thomas :-)

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 5-02-2017, 17:31:48 »
<knip>
Zijn er helemaal geen uitwegen dan?

Ik denk het niet, maar ik heb nog een heel klein beetje mijn twijfels bij Sanne. 

<knip>

Maar goed, het is dus Thomas :-)

Sluit me volledig bij jouw tekst aan. Ik zit volledig op Thomas. Bij Sanne staat een half uitgegumde potloodstreep door, omdat ik soms nog bij haar twijfel. Maar ik denk dat zij Thomas volledig in het vizier heeft en als winnaar uit de bus komt.

Ben nu eigenlijk juist weer heel nieuwsgierig wie dan de verliezer gaat worden  ::rofl::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 5-02-2017, 17:38:27 »
We zijn onder de 90% gezakt. :(

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 5-02-2017, 17:39:54 »
Sanne = winnares
Diederik = verliezer
Thomas = mol

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #395 Gepost op: 5-02-2017, 17:41:15 »
We zijn onder de 90% gezakt. :(

::rofl::

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 5-02-2017, 17:59:25 »
Sanne = winnares
Diederik = verliezer
Thomas = mol

Nu al? :D

Sanne = verliezer
Ima = winnares
Thomas = mol

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 5-02-2017, 17:59:38 »
Thomas heeft nu wel Immanuelle en Sanne onder zich met de verdenkingen op de WIDM site. Hij staat nu keurig in het midden qua verdenkingen.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 5-02-2017, 18:02:29 »
Thomas heeft nu wel Immanuelle en Sanne onder zich met de verdenkingen op de WIDM site. Hij staat nu keurig in het midden qua verdenkingen.

Hier staat Imanuelle verrassend in het midden. ::rofl::

Ik neem aan dat na gisteren de doorsnee kijker zoiets had: 'Wat was die Thomas verdacht met dat jokergedoe.'
Sanne staat wat meer in de luwte de laatste tijd.

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 6-02-2017, 17:21:28 »
Imanuelle.

En niet alleen maar voor de afwisseling. Overigens ook niet om Hulpmol nog harder te laten lachen. ::tandpastasmiley::

Hoe was die uitdrukking ook alweer?

« Laatst bewerkt op: 6-02-2017, 19:21:39 door Marisa »