Net als de andere pak 'm beet 90% wederom gestemd op Thomas.
Het is wel bizar dat hij (hier) al zo duidelijk de grote verdachte is, maar als je terugleest op dit forum (Oude seizoenen) naar bijvoorbeeld seizoen 6 en 8 dan zie ik wel heel veel overeenkomsten. Ook die Mollen - die bovendien steevast heel hoog eindigen in 'Wie is de beste Mol ooit'-polls - werden de hele serie vrijwel door niemand in de serie zelf genoemd als verdachte. En dat terwijl op het forum die Mollen al veel sneller verdacht werden. Als je beide series terugkijkt wetende wie de Mol is dan denk je ook echt 'Hoe kunnen ze dat nou niet gezien hebben, die medekandidaten?'.
Het is even afwachten tot aflevering 10 of Thomas echt de Mol is en of hij daadwerkelijk zo'n briljante Mol blijkt als de twee hierboven genoemd, maar ik denk dat ie erg in de buurt komt.
Zijn er helemaal geen uitwegen dan?
Ik denk het niet, maar ik heb nog een heel klein beetje mijn twijfels bij Sanne. Als zij de Mol is dan gebruikt ze duidelijk de strategie van Inge (seizoen 7). Ook die werd overigens amper verdacht door de medekandidaten, maar dat is ook omdat ze niet zo heel veel heeft hoeven mollen omdat veel al mis ging door de nepmollende medekandidaten. Met Thomas en Jochem als Nadja's zou het dus ook zo maar weer zo'n seizoen kunnen zijn. Een beetje flauw is dat wel maar als Sanne de Mol is denk ik wel dat ze net iets meer uitgevroten heeft dan Inge en dan kan het nog best een interessante Mol zijn. En in ieder geval eentje die er in slaagde om zowel de groep zelf als het forum grotendeels om de tuin te leiden.
Maar goed, het is dus Thomas :-)