Ik heb mijn stem gewijzigd van Sigrid naar Roos. Voor mij is zij de mol omdat:
[-] ...de kermisschutter een opvallend horloge om zijn/haar rechterpols draagt, net zoals Roos. De meeste mensen dragen hun horloge links. En van alle kandidaten lijkt het gezicht van de schutter het meest op Roos.
[-] ...Art aan het eind van aflevering 1 zijn standaardzinnetje
"...behalve de mol, die gaat nooit naar huis" uitspreekt, gevolgd door een close-up van een rozenstruik én afvaller Yvonne.
[-]...het getal 55, dat in de eerste twee afleveringen zeker vier keer voorbij komt, alleen een link met Roos lijkt te hebben. Op exact 55 minuten in aflevering 1 zegt Art:
"Dus kan jouw scherm zo dadelijk zomaar ROOD Zijn."Op exact 55 minuten in aflevering 2 zegt Art:
"Ik weet niet of het een tROOSt is of dat het het juist erger maakt."Bovendien verscheen dubbel 5 twee keer achter elkaar op de gokkast van Roos. Dat kan alleen maar opzettelijk zo in scène zijn gezet door de productie. Waarom zouden de makers dat doen als Roos níet de mol is? Als de cijfers op de draaischijven in beeld komen zie je Roos ook, dus het is niet zo dat de productie buiten haar medeweten extra opnamen van de gokkast heeft gemaakt. Roos heeft dus net zolang moeten gokken totdat er dubbel 5 in beeld kwam. Ook als er twee keer 5 credits te zien zijn, is ze zelf in beeld.
[-] In de papermill, met Jochem, deed ze duidelijk net alsof ze de graffiti op de muur niet zag. Matig geacteerd.
Ik zit voorlopig in de Roostunnel.