Ja ook een goeie.
'T is alleen dat ik niet weet hoe alert de modale kijker op dit soort dingen is. Waar trek je de grens als modale kijker? Geen idee hoe dat werkt in hun hoofd
Misschien moet ik mn woorden dan wat terugnemen mbt het wegstrepen, want Jochem kan follow-the-money gewijs goed de mol zijn.
Voor de molloot is het iig meer dan duidelijk, tenzij je al een tijd in een andere tunnel zit, dan overtuigt niks je meer om naar een ander (Thomas ) te switchen.
Inderdaad. Ook ik kan begrijpen dat men Jochem verdenkt. Ik trek gewoon mijn persoonlijke grens bij het feit dat Jochem zijn acties wel altijd mooi naar voren gebracht zijn en die van Thomas niet. Indien 1 van de 2 er vanavond uit ligt, dan is zelfs het laatste restje spanning weg.
En de modale kijker is enorm moeilijk te begrijpen. Jan-Willem hoorde na die windmolen in 2014 gewoon op 0% verdenking te staan, maar dat gebeurde ook niet. Ook nu kan men blijkbaar zeggen dat Sanne mag hameren op de 's' van molboekjes, dat ze 4 ballonnen stuk mag schieten,... en dat ze toch nog de Mol is.