Tsja, er is al een tijdje, en nu al helemaal, geen andere optie meer vanaf nu voor mij.
Thomas de Mol,
Diederik valt nog af.
Grote waarschijnlijkheid van Jochem als winnaar en Sanne als verliezend Finalist. Kijk maar naar elke enthousiaste tweet van Jochem. Hij is zo blij en actief betrokken bij WiDM. typisch winnaars gedrag.
Elke afvaller is logisch geweest, met Thomas als mol, en algemene verdenking. Ik vind het wel wat opvallend dat de algemene verdenking per kandidaat zo lijkt te kloppen dit jaar in de montage. Normaal gesproken doen ze er een stuk geheimzinniger over.
Alle hints daargelaten. je hebt alle spelers gezien. En als ik eerlijk moet zijn. Van Diederik, Sanne en Jochem, geloof ik dat ze de finale zouden kunnen halen, omdat ze tactisch zijn het spel slim te spelen. Van Thomas vraag ik me af. Als hij de mol niet zou zijn geweest. Zou hij dan echt in de finale zijn gekomen? Eerlijk, nee, denk het niet.
De enige minder doortrapte spelers die het zo ver haalden, zijn meestal degene die op goed geluk de juiste mol verdenken. Dat zou eigenlijk alleen kunnen betekenen dat Sanne dan de mol is. En die kans is ontzettend minimaal. De enige andere potientiele mol is Jochem. Maar wat doen Thomas dan echt nog in het spel, right?
Dit is los van de meest logische hints, voor mij de belangrijkste aanwijzing van de enige overgebleven optie:
Thomas is de mol.