Auteur Topic: Wie Is De Mol? in de media  (gelezen 155438 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #240 Gepost op: 29-01-2017, 16:27:34 »
http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/reactie-van-de-kandidaten-op-de-uitslag-van-de-vierde-test/

Thomas op het einde over het vertrek van Sigrid: konden we met zijn allen maar naar de finale. Maar dan is er geen verliezer, geen winnaar en mol. Dus ze moest gaan.. Stukje molbiecht vervlochten met kandidatenbiecht? ::vergroot::

Opvallend ook hoe nonchalant ie erin gooit: maar ze schreef zoveel! Beetje herinneringen ophalen aan Sigrid die net goed en wel in de auto weggevoerd wordt naar een motel.  ::) Goed voor de groepssfeer want elke executie zal wel een knauw geven aan diezelfde groepssfeer. Maar toch..
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #241 Gepost op: 29-01-2017, 16:40:24 »
Hm ja, Thomas komt hier en wel vaker een beetje nep/gemaakt op mij over. Zijn hele keurige en saaie uitstraling inclusief correct gearticuleerd ABN speelt hier in mee.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #242 Gepost op: 29-01-2017, 17:00:05 »
Sanne snapt het ook niet meer, ze heeft al drie afleveringen i.i.g. Sigrid meegenomen en we zagen inderdaad al twee maal in beeld dat ze "de mol is een vrouw "aan vinkte tijdens de test zoals ze tijdens haar gesprek met Jeroen vertelde.

In de groep  komt Thomas naturel op mij over als hij vertelt over Sigrid. Tijdens de biecht is hij anders.
Niet zo raar dus dat de groep hem wel vertrouwt. Een mooi voorbeeld is ook zijn onderonsje met Sanne na de veiling als ze nog op de bankjes zitten. Ze bespreken dat het  bedrag 1300 euro per persoon is en niet voor de groep. Thomas die zonder blikken of blozen zegt" Nee dat zouden ze  echt niet doen dan zou de hele pot leeg zijn".  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #243 Gepost op: 30-01-2017, 16:11:53 »
Extra beeldmateriaal

Ook Jeroen heeft door dat hij handtekeningen moet verzamelen.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #244 Gepost op: 30-01-2017, 16:29:41 »
inclusief correct gearticuleerd ABN speelt hier in mee.

Limburgers worden ook vaak ge-ABN'd om op de nationale televisie/musicals te kunnen komen. Een goed voorbeeld is Chantal Janzen. Daar merk je nauwelijks meer van dat ze uit Limburg komt.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #245 Gepost op: 30-01-2017, 16:29:55 »
Extra beeldmateriaal

Ook Jeroen heeft door dat hij handtekeningen moet verzamelen.
Lieve Jeroen,
Breed en ferm zijn jouw schouders als de dijken langs de wateren die ons beschermen
Je ogen priemend in je kop als adelaarskijkers nemen zij de wereld in zich op
Al is het wachten lang de nachten en dagen zonder regelmaat, jouw mollenhart 24/7 paraat

Heeft Sigrid dit alleen voor Jeroen geschreven? Hij wil het op marktplaats verkopen, zij raadt Ebay aan  ;D Wat te denken van de veiling op de molfandag?  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #246 Gepost op: 31-01-2017, 11:46:57 »
Artikeltje over MolTalk in de Avrobode en Televizier:



deel 1 - deel 2

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #247 Gepost op: 31-01-2017, 22:33:28 »
 ::bravo::. Dankjewel
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #248 Gepost op: 1-02-2017, 00:11:31 »


Thomas op het einde over het vertrek van Sigrid: konden we met zijn allen maar naar de finale. Maar dan is er geen verliezer, geen winnaar en mol. Dus ze moest gaan.. Stukje molbiecht vervlochten met kandidatenbiecht? ::vergroot::

Opvallend ook hoe nonchalant ie erin gooit: maar ze schreef zoveel! Beetje herinneringen ophalen aan Sigrid die net goed en wel in de auto weggevoerd wordt naar een motel.  ::) Goed voor de groepssfeer want elke executie zal wel een knauw geven aan diezelfde groepssfeer. Maar toch..
[/quote]

Thomas komt nog eens als laatste in beeld met in dikke letters op zijn shirt; "SAY NO"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #249 Gepost op: 1-02-2017, 15:05:21 »
Er is een eerste promo:


Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #250 Gepost op: 1-02-2017, 17:28:43 »
Er is een eerste promo:



Dat belooft weer spektakel te worden.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #251 Gepost op: 1-02-2017, 21:54:05 »
Er is een eerste promo:


Ziet er weer leuk uit! ::bravo::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #252 Gepost op: 1-02-2017, 22:02:21 »
Zien jullie trouwens dat mooie shirt wat Art aan heeft? Komt me toch zo bekend voor... Ik geloof wel in de imitatiehint.  ::jaja::

« Laatst bewerkt op: 1-02-2017, 22:09:32 door Mollenmania »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #253 Gepost op: 1-02-2017, 22:12:54 »
Zien jullie trouwens dat mooie shirt wat Art aan heeft? Komt me toch zo bekend voor... Ik geloof wel in de imitatiehint.  ::jaja::


Art die een kandidaat imiteert net zoals hij in zijn seizoen de mol imiteert? Of imiteert hij nu ook weer de mol?
Het zou een grappige hint zijn, het mag van mij. Denk maar bijv aan de kleuren t-shirts en paarse onderbroek van de Vlaamse mol van vorig jaar t.o.v. de afvallers en hun kleuren molboekjes.

Leuke hint, maar ik balanceer nog tussen of dit toeval is of een echte hint
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #254 Gepost op: 2-02-2017, 01:23:21 »
Art die een kandidaat imiteert net zoals hij in zijn seizoen de mol imiteert? Of imiteert hij nu ook weer de mol?
Het zou een grappige hint zijn, het mag van mij. Denk maar bijv aan de kleuren t-shirts en paarse onderbroek van de Vlaamse mol van vorig jaar t.o.v. de afvallers en hun kleuren molboekjes.

Leuke hint, maar ik balanceer nog tussen of dit toeval is of een echte hint

Die kleuren van Thomas zijn van de Nederlandse vlag.Shirt rood/wit en broek blauw.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #255 Gepost op: 2-02-2017, 23:31:28 »
Leuk die promo, zin in! Valt op: jeroen een Engelse tekst. Net zoals in de dagboeken?  Niet mijn mol maar toch opvallend.
Meer L

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #256 Gepost op: 2-02-2017, 23:38:46 »
Hoe mooi zou die klerenhint zijn.
Wishfull thinking
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #257 Gepost op: 3-02-2017, 00:02:26 »
Hahaha!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #258 Gepost op: 3-02-2017, 02:07:27 »
Art die een kandidaat imiteert net zoals hij in zijn seizoen de mol imiteert? Of imiteert hij nu ook weer de mol?
Het zou een grappige hint zijn, het mag van mij. Denk maar bijv aan de kleuren t-shirts en paarse onderbroek van de Vlaamse mol van vorig jaar t.o.v. de afvallers en hun kleuren molboekjes.

Leuke hint, maar ik balanceer nog tussen of dit toeval is of een echte hint

Ja Art imiteert de mol. Ik vind hem origineel en tot nu toe vrij duidelijk waar te nemen, en toch lang niet zo onomstotelijk als het kaliber 'kloosterhint'.

Online joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol? in de media
« Reactie #259 Gepost op: 3-02-2017, 08:43:46 »
Er is een eerste promo:



Ik kan me een interview met Art herinneren (dat nog is gepubliceerd voordat het seizoen startte), waarin hij deze Oregon Trail als zijn favoriete opdracht ooit beschreef. Het schijnt heel spectaculair te worden, ook op Mol-gebied. Helaas kan ik dat interview niet terugvinden, maar dat Art en de rest van de productie zo enthousiast zijn is natuurlijk een goed teken! Ik ben benieuwd!