Thomas: "Laag bij de grond zijn? Ergens onder gebukt gaan?"
Volgens mij is het idee van dit onderschrift inmiddels vaker gebruikt en ook al genomineerd, maar dit onderschrift dat als eerste hiermee kwam vond ik de beste en verdient ook een nominatie.
Ik had het zelf niet eens in de gaten dat ik hetzelfde spreekwoord als Heinz (6 minuten later) gebruikt heb. Sorry Heinz.
Normaal gesproken probeer ik juist origineel te blijven door totaal een andere invalshoek te zoeken die nog niet gebruikt is op dat moment.
(persoonlijk vind ik namelijk dat er soms teveel onderschriften op elkaar lijken).
Deze keer zocht ik een spreekwoord met bukken, maar volgens mij is ergens onder gebukt gaan het enige spreekwoord met bukken.
Maar ach het is een spelletje en we kunnen er toch niks mee winnen. (@Lukie, dat is toch zo? Anders verwacht ik binnen 7 dagen graag nog 2 bekers voor het seizoen van 2013 en 2015, alvast bedankt
)
Even voor de duidelijkheid neem mijn comment niet al te serieus ik las het en kwam er achter dat ik het ook "gejat" had en vond het gewoon leuk om erop te reageren.