Vraag 4: Wat is jouw forummoment van 2016?Alles wat 'in real life' plaatsvond
Beklijfloze liedjes
Dat zijn er zoveel. Ik kan niet kiezen; de online spellen waren geweldig en die spelen zich ook echt af op het forum, maar de spelletjesdag vond ik nóg leuker, denk ik
De forummeeting bij ELISE
De ontdekking van de Klaashint, helaas…
Een titel gewonnnen
Forummers leren kennen
Hadewychisdemol die fake idols neerlegt
In de top 4 eindigen bij een groot forumspel
Mijn forummoment komt hopelijk nog dit jaar
Survivor 4
Tja ik was er een hele tijd niet
Vraag 5: Welke forummer heeft je in 2016 het meest verrast en waarom?Aapje, niet echt verrast, maar meer bewondering. En dan heb ik het over het feit wat ze samen met anderen in Den Haag voor elkaar gekregen hebben om aandacht te geven aan ME-patiënten en ME zelf
Alle forummers. Iedereen blijft me elke dag weer verrassen. Elke dag hier op het forum is anders. Iedere dag heeft iemand wel iets nieuws te melden, een mijlpaal behaald of iets meegemaakt. En is dat een keertje iets negatiefs of minder leuk? Dan zijn de andere forummensen er weer om die persoon erdoorheen te slepen. Die bereidheid en een goede sfeer zijn verrassend mooi
Black_and_White, omdat ik niet echt had verwacht dat er nog een jongere RN'er erbij kwam
Hadewychisdemol, met alle kleine gebaren dit jaar
Ik kan nu heel cliché zeggen 'iedereen', en dat is eigenlijk ook wel zo, omdat ik nog niemand kende. Als ik dan toch namen in het bijzonder moet noemen, dan ga ik voor Pjotr1992, omdat hij zo aardig en hartelijk is, en HIDM, omdat hij ook zo aardig, slim en grappig is
Jann, met zijn bewijs van aanwezigheid bij de tv-opname van College Tour met Herman van Veen
Lan, omdat hij als nieuweling lekker actief meedeed aan Survivor en ver kwam
Nys-fan, met het winnen van Gladiator en alle vlaggen die hij kende
Pippi, die Klaashint zag ik niet aankomen…
PutyourHANSup. Het is duidelijk dat hij zich hier helemaal gesetteld voelt!
RoyL, die volgende week in de Survivor finale staat
Stormpie, dat ze altijd zo goedgemutst en optimistisch blijft. Daar kan ik nog wel iets van leren
Vraag 6: Wat is jouw sportmoment van 2016?Adam Yates TDF 2016
De deelname van IJsland aan het EK Voetbal: de underdog met een grote achterban die het heel ver schopte
Er zijn veel mooie sportmomenten geweest, maar het allermooiste is toch wel de onverwachte gouden plak van Sanne Wevers in Brazilië
Goud voor Sanne Wevers
Live skispringen gekeken!
Max Verstappen die de GP van Spanje wint
Max Verstappen wint de Grote Prijs van Spanje
Rennen voor de trein
Samen een voetbalwedstrijd kijken
Sanne Wevers op de balk…
Will Grigg was on fire!
Zaalhockeyen in de eerste klasse
Vraag 7: Wat speelde je graag toen je kind was?Buschauffeur
Freddy Fish
Ik ging altijd racen op skeelers
Ik speelde niet veel, ik las altijd
Met mijn autootjes en Lego. Soms ook een combinatie daarvan
Monopoly en Scrabble. Op het schoolplein vond ik "Vultik" helemaal geweldig: overlopertje waarbij iedereen die getikt wordt moet meehelpen de rest af te tikken. Haha, Vultik klinkt bij nader inzien meer als een vreemde naam van een Rus die met een dikke bontjas en ijspegeltjes aan zijn snor hoog in Siberië woont
Pokémon Crystal
Schooltje
Speelgoedvliegtuigjes
Spyro op de PlayStation
Van alles buiten op de speelplaats, behalve voetballen en knikkeren en met poppen spelen
Verstoppertje