Bedankt voor alle felicitaties
Goed, ik ga ook m'n antwoorden maar eens toelichten. Gaat niet in één bericht passen helaas.
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2016? (Mini-)vakanties en dagjes wegIk had natuurlijk cum laude afstuderen kunnen invullen, maar dat kwam al bij vraag 3 aan de orde. Daarom ben ik uiteindelijk gegaan voor dit ietwat vage antwoord. Mijn vakantie is altijd wel één van mijn hoogtepunten, en verder ben ik bijv. in Essen geweest voor Spiel, wat toch als een soort minivakantie voelde omdat het in het buitenland was
En daarnaast valt ook zeker de Lostdag hieronder, want dat was ook geweldig
(en Limburg is ook ongeveer buitenland, dus dat voelt ook net als vakantie
)
De enige die dit goed had was Fabiann, verder dachten veel mensen dat ik in mei op vakantie was geweest (helaas niet). Het opvallendste antwoord was die van Maike: die dacht dat ik over was naar m'n 2e jaar. Ja, nee, dat is dus alweer even geleden.
2. Wat is jouw dieptepunt van 2016? OnzekerheidIk heb eigenlijk zelden één specifiek dieptepunt, meer allerlei kleinere en grotere dieptepunten door het jaar heen, die voornamelijk te maken hadden met onzekerheid en veel te veel aan mezelf twijfelen.
Toch wel een aantal keer goed geraden, hoewel de meesten blijkbaar dachten dat ik schade had gereden in een parkeergarage. Logische gedachte aangezien ik eind 2015 m'n rijbewijs heb gehaald, maar eigenlijk heb ik sindsdien nauwelijks nog in een auto gereden om allerlei redenen.
3. Op welke prestatie van het afgelopen jaar ben je het meest trots? Cum laude afstuderenSpreekt voor zich neem ik aan. Vind het knap dat er nog mensen zijn die dit fout hebben gedaan, als er één antwoord was wat duidelijk bij mij hoorde was het dit wel. Swifty heeft zelfs in dit topic nog gezegd dat ze het stom vond dat ik het niet als hoogtepunt had ingevuld. Naja, dat was dus omdat het hier al stond
4. Wat is jouw forummoment van 2016? LostdagEn hier dan wel de Lostdag! Door velen goed geraden, omdat hier duidelijk het antwoord over het topicprobeersel bij HDD hoorde - alleen jammer dat jullie dan ook meteen dachten dat het m'n hoogtepunt was.
Opvallende antwoorden: Lukie die dacht dat het topicprobeersel bij mij hoorde, terwijl ik nog nooit een topic ben begonnen
En Maikemeisje dacht dat ik terug was gekomen van weggeweest, maar ik ben helemaal nooit weggeweest hoor. Ik post niet altijd evenveel, maar ik lurk altijd. Zo win ik de forumquiz
5. Welke forummer heeft jou in 2016 het meest verrast en waarom? HDD, omdat ik niet had verwacht dat we zo’n goede vriendschap zouden ontwikkelen.Hoeft geen toelichting bij denk ik zo. Op Spechteke na had iedereen dit goed, en dat was dan weer totaal niet verrassend
6. Wat is jouw sportmoment van het jaar? Het moment dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer op een fiets zat.Uhm ja, deze heeft wel echt even een toelichting nodig
Mijn fiets was namelijk al ruim een jaar kapot, dus ik heb al die tijd niet gefietst. Tegen het einde van het jaar heb ik eindelijk een nieuwe fiets gekocht, ong. een week voor ik de forumquiz ging invullen. En aangezien ik verder totaal geen sport volg en niets kon bedenken, vond ik dat wel een goed sportmoment.
Alleen MV en Swifty hadden dit goed. Verder denken sommigen blijkbaar dat Verstappen me iets boeit, of dat ik graag naar Dries Mertens kijk. Yeah, no, not really
7. Wat speelde je graag toen je kind was? Ik speelde het allerliefst met Lego Scala.Geweldig was dat
Als je erop had gegoogled had je kunnen vinden dat het meisjeslego was en bestond van 1997 tot 2001, wat mij eigenlijk de enige persoon maakt bij wie dit antwoord kon horen. Hoewel jongens er uiteraard ook mee hadden kunnen spelen. Ik speelde als kind evengoed met autootjes
8. Welke taal zou je graag willen leren? Noors of een andere Scandinavische taalEen Scandinavische taal wil ik sowieso al heel lang leren, en dan het liefst Noors, want dat schijnt het “gemiddelde” te zijn tussen die talen. Je kan er als ik het me goed herinner Zweeds mee verstaan en Deens mee lezen. Maar ik zou sowieso het liefst een polyglot zijn. Ook Spaans, waar ik het meest aan ben gekoppeld, zou ik heel goed nog eens op kunnen pikken. Heb het nog een jaartje gevolgd op school, maar toen was dat iets te veel extra werk bovenop m’n andere vakken. Ook Portugees heb ik ooit nog geprobeerd, maar daar zou ik iets minder snel opnieuw aan beginnen