Zo, eindelijk eens wat tijd om naar de antwoorden te kijken en zelf wat toelichting te geven
Vraag 1, eindelijk mijn huis verkocht, die was wel duidelijk, alleen Miek wist dat niet blijkbaar.
De instinker in poule B was de live wedstrijd van het Nederlands Elftal, dat dat niet 1 van de 4 was die dat hier hadden afgesproken samen. En verder wat vakanties door elkaar gehaald. Lost-dag had ik inderdaad goed ingeschat gelukkig. Starlight, toen ik bij vraag 3 alsnog de cum laude tegenkwam heb ik snel mijn post verwijderd
Vraag 2, een half team moeten vervangen, om diverse redenen gingen 3 van mijn 6 assistentes weg en dat was niet leuk. Opvallend dat D*N dacht dat ik van werk moest veranderen, gelukkig niet zeg met mijn eigen zaak
Een paar mensen kozen ook voor de verbroken relatie of toen het bijna over was, verbaasde me ook wel. En verder plaatsten sommigen een meer filosofisch antwoord bij mij, zo zweverig ben ik niet, sorry
Buiten de mensen waar het antwoord heel obvious was (de kast van Lukie, het leed van de wereld van Jos) heb ik hier echt minder goed gescoord dan ik had verwacht.
Vraag 3, trots op hoe mijn zaak draait nu, ondanks het antwoord van vraag 2, dat wisten veel mensen wel goed te plaatsen.
Fabian, ik had die Ramadan nooit bij jou geplaatst. Vind het wel heel bijzonder dat je partner moslim is en zijn geaardheid daarmee blijkbaar goed kan combineren, mooi!
Net zoals bij 2 scoorde ik minder goed dan gedacht.
Vraag 4, mijn tennistitel, hadden veel mensen goed.
We zaten nog vol van Survivor blijkbaar, gezien de mensen die toch iets daarvan bij Nieky of mij hadden geplaatst, zoals bijv het in de top 4 eindigen, wat ik dus ook bij Nieky had gezet. Bij poule A was dat een vrij makkelijke vraag, veel antwoorden waren heel duidelijk aan de juiste forummer te koppelen.
Vraag 5, Nys-fan, die Next en mij compleet inmaakte met zijn vlaggenkennis in Jeopardy, ouch! Vind het wel logisch dat het antwoord over Lan vaak bij mij werd gezet. Stormpie en Hans en Pjotr en Jann vind ik ook allemaal heel leuk en lief, maar ik dacht eigenlijk dat het wel duidelijk zou zijn dat ik iets mbt Gladiator of Survivor zou noemen.
Maike, dat van Elise vond ik zo duidelijk een Bodejos-antwoord, dat was een zekerheidje voor mij
Grappig om ook de over-en-weer-antwoorden te zien, HDD en SL, Pjotr en Hans, HIDM en Hans. Alleen tikje lastig dat zoveel mensen Hans noemden
Vraag 6, de sportvraag, die heb ik echt ontzettend slecht gedaan zeg! Zat daar ook enorm mee te prutsen, en dat kostte me de bonus voor foutloos inleveren (en toen heb ik het nog verkeerd verbeterd ook
) Knap dat zoveel mensen de juiste zin over Sanne Wevers aan mij wisten te koppelen
D*N, waarom gaf jij hier een GiG-grapje als antwoord?
Vraag 7 vond ik lastig te beantwoorden. Ik heb echt alle jeugdboeken van onze dorps-bibliotheek 3x gelezen geloof ik, dus daarom dat lees-antwoord, eigenlijk geen echt antwoord op de vraag. Door veel mensen wel goed ingevuld. Grappig dat het racen op skeelers bij mij is geplaatst, motorassociatie zeker
Ongelooflijk dat ik hier bij poule A maar 1 punt heb gekregen ondanks dat daar 3x playmobil stond (en je bij willekeurig gokken dus al snel 1 daarvan goed had). Die showtrap, dat was voor mij een zekerheidje bij Fabian, had ik nooit achter jou gezocht Pjotr
Vraag 8, ik hou niet van talen, maar Spaans is nog wel te doen om te leren denk ik, en dat is ook wel handig op vakantie (wereldtaal he). Door aardig wat mensen goed ingevuld. Ook bij deze vraag scoorde ik slecht in poule A ondanks de dubbele antwoorden.
Vraag 9, pogo-en is zo heerlijk
maar wel erg vermoeiend. Verrassend dat zoveel mensen dat goed hadden
Salsa had ook gekund, ik heb lessen gehad, maar dat is alweer even geleden. Voor lindy-hop ben ik net ff te jong mensen
Ook bij deze vraag had ik bij poule A een hogere score verwacht.
Vraag 10, ik vind voeten niet mooi en vaak onverzorgd, daarom de brrr.
Vraag 11 vond ik een multiple-gok vraag, over de eieren, totaal niet aan gedacht om te zoeken naar wat men hierover ooit op het forum had gepost. Heb ik erg weinig punten mee behaald dus.
Vraag 12 had ik in mijn eigen poule alleen mijn eigen antwoord goed, heel slecht ingeschat dus. Vond het ook wel een lastige moet ik zeggen. Knap dat Nieky mij aan 'de tijd een paar minuten terug kunnen draaien' koppelde
Meerdere keren werd gezegd 'de tijd stil kunnen laten staan' maar wat heb je daar nu aan, dan liever terug in de tijd hoor
2x ook zelfbeheersing
dacht eigenlijk dat ik vrij beheerst overkom