In feite heeft niemand gemold bij de opdracht met de rodeo posters, dat had ook wel enorm in de gaten gelopen
. Waarom is het bij Diederik bewijs dat hij de mol niet is? Thomas doet ook prima zijn best namelijk. En ik zie hem niet echt de teugels in handen hebben, bij Diederik zie je dat wel. Thomas is dan wel in opperste verbaasdheid dat Jeroen eruit gaat. Dat strookt prima met zijn verdenking.
Vreemd ook dat Diederik kijkend rechtop zit maar niets gezien heeft. Of hij slaapt eigenlijk of hij is blind als een mol?
Oke dus het loopt meer in de gaten als je wat langer zou doen om 1 poster uit 130 posters te Vinden, dan laten we zeggen met de helft van 1000 euro over de finish te komen?
De helft van 1000 euro weten we niet of dat bewust van Thomas of een fout van Jochem is. Met al dat gesodemieter van Jochem zou het laatste me niet erg verbazen.
Diederik spreekt zijn verdenking jegens Jochem niet letterlijk uit: hij zegt dat Jochem raar doet. Ik verwacht dat Diederik (als enige) goed zit op Thomas en dat de productie aan hem vraagt "zeg ook wat over Jochem" en dat er vervolgens in monteren.
De vraag die in beeld komt beantwoord hij werkelijk op Jochem.
Is er trouwens niemand die iets ziet in de tekst "6 22" (Millimeter geweren) van de opdracht? (Ik hou me aan mijn vingernagels vast aan Diederik hier geloof ik
)