Maar ik zag dat ze op je lijst met beste molposities zelfs bovenaan staat.
Klopt, maar op de lijst staat niet wat er op die posities gebeurd is. Soms stond ze op een goede molpositie, maar kwam er geld in de pot.
- Enveloppen zoeken in Portland is voor het geld een betere molpositie, maar ze bracht 1750 euro op.
- Niet ontvoerd worden en op de kermis zijn geeft meer invloed op het geld, maar ze bracht 500 euro op.
- Bij de laatste 3 lopen in de duinen geeft meer kans om geld te verduisteren, maar dat kan nooit veel geld geweest zijn volgens tal van berekeningen in het betreffende topic.
- Bij het tekeningen herkennen heb je meer invloed op het geld, maar er gaat (inderdaad vooral dankzij Sigrid) 2500 euro in de pot.
Ze zit vaker op een sleutelpositie, maar ze heeft er ontzettend weinig geld mee verloren. Dat alleen al maakt haar voor mij een kandidate (en zelfs 1 van de betere van de afgelopen jaren).
En nu ik de opdrachten nog eens terug hebt gezien doet ze toch wel erg vaak verdachte dingen. De keren dat ze wel geld binnenhaalt, zijn dat geen grote bedragen. Ik zou denken dat zij wat beter in jouw straatje past?
Ik vind je berekening van haar geldverduistering niet terug, maar ik kom voor de eerste 2 afleveringen alleen al uit op 2250 euro waar ze rechtstreeks een hand in had. Een Mol wil vertrouwen verdienen, maar nooit heeft een Mol zoveel geld opgebracht met dat doel.